Renault Megane R.S. Trophy - cennik 2019. O 20 KM więcej

Filip Trusz
Renault wprowadza do polskiej oferty mocniejszą odmianę swojego kompaktowego hot hatcha. Wiemy już, ile kosztuje Renault Megane R.S. Trophy.

Nowe Renault Megane R.S. Trophy będzie kosztowało w Polsce 142 900 zł lub 149 900 zł, jeżeli zdecydujemy się na dwusprzęgłowy automat EDC.

Dzięki modyfikacjom układu turbo oraz układu wydechowego uzyskano dodatkowe 20 KM w porównaniu do wersji R.S. Oznacza to, ze Nowy Megane R.S. Trophy oferuje pod maską okrągłe 300 KM. Renault chwali się, że zastosowana technologia pochodzi z Formuły 1, gdzie Francuzi nie tylko dostarczają silniki, ale także wystawiają własny zespół fabryczny.

Renault Megane R.S. Trophy 2019Renault Megane R.S. Trophy 2019 fot. Renault

Wybrane elementy bazowego wyposażenia:

  • System 4 kół skrętnych 4CONTROL
  • Funkcję Launch Control i Multi Change Down (dostępne wyłącznie dla wersji z automatyczną skrzynią biegów EDC)
  • System wspomagania przy ruszaniu pod górę (HSA)
  • System kontroli pasa ruchu
  • System ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych
  • Ręczny hamulec postojowy (skrzynia manualna) lub automatyczny hamulec postojowy elektromechaniczny (skrzynia EDC)
  • Klimatyzację automatyczną dwustrefową
  • System wspomagania parkowania tyłem
  • System multimedialny R-LINK 2 z nawigacją, mapą Europy w wersji rozszerzonej, radioodtwarzaczem cyfrowym (DAB) z Bluetooth®, USB/jack, z ekranem dotykowym 7”
  • System MULTI-SENSE
  • Zespół zegarów i wskaźników z kolorowym ekranem TFT 7
  • Konsolę centralną z podłokietnikiem regulowanym wzdłużnie, schowkiem w podłokietniku i dwoma miejscami na kubki (skrzynia manualna) lub schowkiem z roletą (skrzynia EDC)
  • Kierownicę z regulacją wysokości i głębokości, pokrytą skórą
  • Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego
  • Fotel pasażera z regulacją wysokości
    Sportowe fotele przednie z logo „R.S.” na zagłówkach – zagłówki wbudowane w fotele
  • Specjalną kierownicę pokrytą skórą typu Nappa, z funkcjami sterowania i zaznaczonym punktem środkowym, z logo „R.S.”
  • Światła przednie Full LED Pure Vision
  • Światła do jazdy dziennej LED Edge Light
  • System wielofunkcyjnych świateł R.S. Vision
  • Tylne światła LED 3D Edge Light (włączone na stałe)
  • Kierownicę pokrytą Alcantarą
  • Zawieszenie Cup
  • Samoblokujący mechanizm różnicowy typu Torsen
  • Dwumateriałowe tarcze hamulcowe (aluminiowo-żeliwne)
  • Zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym
  • System R.S. Monitor
  • Układ wydechowy z elektryczną przepustnicą
  • Obręcze kół ze stopu metali lekkich 19”
Więcej o:
Copyright © Agora SA