Nowe Renault Megane R.S. Trophy będzie kosztowało w Polsce 142 900 zł lub 149 900 zł, jeżeli zdecydujemy się na dwusprzęgłowy automat EDC.
Dzięki modyfikacjom układu turbo oraz układu wydechowego uzyskano dodatkowe 20 KM w porównaniu do wersji R.S. Oznacza to, ze Nowy Megane R.S. Trophy oferuje pod maską okrągłe 300 KM. Renault chwali się, że zastosowana technologia pochodzi z Formuły 1, gdzie Francuzi nie tylko dostarczają silniki, ale także wystawiają własny zespół fabryczny.
Renault Megane R.S. Trophy 2019 fot. Renault
Wybrane elementy bazowego wyposażenia:
- System 4 kół skrętnych 4CONTROL
- Funkcję Launch Control i Multi Change Down (dostępne wyłącznie dla wersji z automatyczną skrzynią biegów EDC)
- System wspomagania przy ruszaniu pod górę (HSA)
- System kontroli pasa ruchu
- System ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych
- Ręczny hamulec postojowy (skrzynia manualna) lub automatyczny hamulec postojowy elektromechaniczny (skrzynia EDC)
- Klimatyzację automatyczną dwustrefową
- System wspomagania parkowania tyłem
- System multimedialny R-LINK 2 z nawigacją, mapą Europy w wersji rozszerzonej, radioodtwarzaczem cyfrowym (DAB) z Bluetooth®, USB/jack, z ekranem dotykowym 7”
- System MULTI-SENSE
- Zespół zegarów i wskaźników z kolorowym ekranem TFT 7
- Konsolę centralną z podłokietnikiem regulowanym wzdłużnie, schowkiem w podłokietniku i dwoma miejscami na kubki (skrzynia manualna) lub schowkiem z roletą (skrzynia EDC)
- Kierownicę z regulacją wysokości i głębokości, pokrytą skórą
- Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego
- Fotel pasażera z regulacją wysokości
Sportowe fotele przednie z logo „R.S.” na zagłówkach – zagłówki wbudowane w fotele
- Specjalną kierownicę pokrytą skórą typu Nappa, z funkcjami sterowania i zaznaczonym punktem środkowym, z logo „R.S.”
- Światła przednie Full LED Pure Vision
- Światła do jazdy dziennej LED Edge Light
- System wielofunkcyjnych świateł R.S. Vision
- Tylne światła LED 3D Edge Light (włączone na stałe)
- Kierownicę pokrytą Alcantarą
- Zawieszenie Cup
- Samoblokujący mechanizm różnicowy typu Torsen
- Dwumateriałowe tarcze hamulcowe (aluminiowo-żeliwne)
- Zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym
- System R.S. Monitor
- Układ wydechowy z elektryczną przepustnicą
- Obręcze kół ze stopu metali lekkich 19”