Toyota RAV4 - cennik 2019. Wiemy, ile będzie kosztować nowa generacja

Toyota podała już ceny najnowszej generacji Toyoty RAV4. Polski cennik otworzy 109 900 zł, a to oznacza, że nowe RAV4 będzie tańsze od swojego poprzednika.

Nową Toyotę RAV4 wyceniono na 109 900 zł. Nowa RAV4 będzie wyjściowo tańsza od poprzedniczki z prostego powodu - bazowa, benzynowa wersja będzie od teraz dostępna także w wersji z napędem tylko na przód. Do tej pory cennik otwierała odmiana 4x4. Nowa Toyota RAV4 oferowana będzie w kilku wersjach wyposażenia - Active, Comfort, Comfort+Style, Selection oraz Executive.

Najpopularniejsza nad Wisłą jest przedostatnia wersja wyposażenia Selection, którą wyceniono na 159 900 zł. I będzie dostępna tylko z napędem hybrydowym. Hybryda jest najczęściej wybieraną odmianą japońskiego SUV-a.

Wyjściowe ceny nowej Toyoty RAV4:

  • 2.0 Dual VVT-iE 173 KM MT6 4x2 109 900 zł (Active)
  • 2.0 Dual VVT-iE 173 KM CVT 4x2 117 400 zł (Active)
  • 2.0 Dual VVT-iE 173 KM MT6 4x4 - 129 900 zł (Comfort)
  • 2.0 Dual VVT-iE 173 KM CVT 4x4 - 137 400 zł (Comfort)
  • 2.5 Hybrid 218 KM e-CVT 4x2 129 900 zł (Active)
  • 2.5 Hybrid 222 KM e-CVT 4x4 - 148 900 zł  (Comfort)

Wyposażenie bazowej wersji Active:

  • druga generacja systemu Toyota Safety Sense z funkcją połączenia alarmowego eCall,
  • inteligentny aktywny tempomat,
  • reflektory LED-owe,
  • wyświetlacz zegarów TFT 4,2",
  • wyświetlacz w desce rozdzielczej o wielkości 7",
  • radio z CD i sześcioma głośnikami,
  • łączność Bluetooth,
  • złącze USB,
  • skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów,
  • miękkie materiały wykończeniowe,
  • elektryczny hamulec postojowy
  • klimatyzację manualną z elektronicznym wyświetlaczem (w hybrydzie standardem jest klimatyzacja automatyczna)

Wrażenia z pierwszego kontaktu z nową Toyotą RAV4

Pierwsze Toyoty RAV4 przyjechały już do Polski. Mieliśmy okazję bliżej się zapoznać z 5. generacją bestsellerowego SUV-a. Nasze wrażenia znajdziecie w tym miejscu:

Nowa Toyota RAV4 jest krótsza od poprzedniczki o 5 mm (ma 4600 mm długości), szersza o 10 mm (1885 mm) i niższa o 10 mm (1650 mm). Nowe RAV4 oferuje więcej miejsca w środku dla pasażerów. Dzięki zastosowaniu płaskiej podłogi na całej długości przestrzeni bagażowej, która wzrosła o 60 mm, udało się poprawić jej funkcjonalność i uzyskać największą pojemność w klasie. Teraz jest ona aż o 79 l większa niż w poprzednim modelu.

Maksymalna moc napędu hybrydowego z silnikiem 2,5 l wynosi 218 KM dla wersji z przednim napędem oraz 222 KM z napędem AWD. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje nowemu RAV4 z elektrycznym systemem AWD tylko 8,1 s. Średnie zużycia paliwa ma wynosić ok. 4,5 l/100 km, a emisja CO2 to 102 g/km. Dla kierowcy nowy napęd ma oznaczać płynniejsze, szybsze i bardziej liniowe przyspieszanie oraz niższe spalanie przy wyższych prędkościach jazdy.

Kandydat w plebiscycie The Best of Moto.pl - Mazda CX-5

Więcej o:
Komentarze (33)
Toyota RAV4 - cennik 2019. Wiemy, ile będzie kosztować nowa generacja
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • jeszw

    Oceniono 11 razy 7

    Samochód na pewno dobry technicznie, komfortowy i dający satysfakcję z jazdy. Powiedzieć jednak, że to piękny samochód to tak samo jakby powiedzieć, że asystentki glapińskiego są piękne. Brzydota straszna, szkoda bo miałem dwie toyoty i sentyment do marki pozostał.

  • zenoncool

    Oceniono 3 razy 3

    Poprzednia generacja była na pewno przed liftingiem, oraz przez jakiś czas po liftingu, dostępna w wersji benzynowej 4x2. O ile pamiętam około 92000 zł kosztowała, ale chyba nie cieszyła się popularnością... Jak na dodatkowe wyposażenie dodatkowe, cena obecnych wersji nie wydaje się wygórowana.

    Dla kontrastu, byle kilka opcji do Kodiaqa i napęd 4x4, winduje jego cenę do poziomu 180.000 - a auto wykonane jest skandalicznie, Dacia lepszej jakości materiały/spasowanie oferuje.

  • wejsunek47

    Oceniono 14 razy 2

    świetna wiadomość...jutro mi wpłynie na konto 1832 zł emerytury z ZUS i polecę to auto kupić...

  • Gość: abc

    Oceniono 1 raz 1

    No to Mazda 3 moze zbierac zeby z podlogi, bo jest o wiele mniejszym autem za te same pieniądze.

  • Gość: Adam

    0

    W nagłówku jest błąd, powinno być: Koniec tajemnic. Możemy już powiedzieć, ile będzie kosztował nowy, "piękny" SUV Toyoty.

  • tomspeed

    Oceniono 2 razy 0

    Trochę to dziwne, bo na stronie toyoty jest od 159 tyś...

  • Gość: Jonk

    Oceniono 1 raz -1

    Konfiguracja systemów bezpieczeństwa - jak zwykle - idiotyczna.
    W standardzie jakieś "inteligentne tempomaty aktywne" (kto to tego używa ??) a dopiero w najwyższej wersji ochrona pola martwego, które powinno być w standardzie !!!

  • Gość: Zainteresowany kupnem

    Oceniono 1 raz -1

    Kilka faktów , samochodzik w środku piękny , ale nie idealny , wersja executive czyli najdroższa , ma w kabinie oświetlenie UWAGA jak z PRL żółte żarówki :) to samo w bagażniku , brak uchwytu na okulary co w USA jest w standardzie , brak możliwości połączenia się z telefonem android lun iphone , w USA opcja dostępna , w PL tylko w Toyocie Aigo. Najdroższa wersja ma najbrzydsze alufelgi , oczywiście nie można zmienić przy konfiguracji auta na inne.
    Fotel w prądzie tylko dla kierowcy , brak opcji dokupienia dla pasażera , do najdroższej wersji lakier metalic 4400zł!! dla porównania wersja Selection o 10tyś tańsza , ma w cenie lakier metalic.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX