Pierwsze jazdy rewolucyjnym elektrykiem Volkswagena. Jakie są opinie?

Już za kilka miesięcy Volkswagen w końcu ujawni wygląd długo oczekiwanego Volkswagena ID w wersji hatchback. W sieci pojawiły się już pierwsze jazdy testowe prototypem, które sugerują Tesli, że jest się czego obawiać.

Podczas ostatniej rundy testów w okolicach Kapsztadu zaproszono niewielką grupę dziennikarzy. Mogli oni sprawdzić na kilka miesięcy przed premierą, jak jeździ nowy Volkswagen z napędem elektrycznym. Wprawdzie prace rozwojowe nad modelem cały czas trwają, ale pierwsze opinie na temat jazdy były bardzo pozytywne. Pojawiły się nawet opinie, że samochód jest „irytująco niesamowity”.

Podstawowa wersja modelu wyposażonego w najmniejszy pakiet akumulatorów oferuje zasięg 331 km. Producent zapowiada, że cena samochodu będzie porównywalna z ceną Golfa wyposażonego w silnik Diesla. Topowe modele będą oferować nawet 550 km zasięgu.

 

Niewykluczone, że nowy model otrzyma nazwę Neo i będzie wyposażony w technologię umożliwiającą szybkie ładowanie 125 kW. To pozwoli naładować akumulator do 80 proc. w 30 minut.

Nowy „elektryk” Volkswagena będzie rywalizować z takimi modelami jak Tesla Model 3, BMW i3 czy Nissan Leaf.

Więcej o:
Komentarze (9)
Volkswagen I.D. - pierwsze opinie i testy
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Maciej Izy.

    0

    Bajerancki wygląd i tyle. Elektryki to przyszłość zaczerpnięta z pierwszych aut, jak dla mnie przy maksymalnym obciążeniu auta i szybkości średniej ok 150/160 km/h trasa mieszana autostrady/ zwykłe drogi/ ekspresówki i jazda po miastach jak będę miał gwarancję na minimalny zasięg co najmniej 750-800 km to rozważę wymianę, bo nie mam zamiaru opierać dojazdu o punkty ładowania jak w to mają elektryki.. Na zachodzie jeszcze luz ale u nas to w polsce to porażka..

  • Gość: gasiuk

    Oceniono 3 razy 1

    no to teraz dowiemy sie że elektryki sie psują !!
    folcwagen bierze sie za coś co nie ma POjecia hehe

  • Gość: gosc1

    Oceniono 1 raz 1

    Ciekawe czamu testy sa w kapsztadzie a nie np w OSLO czy MURMANSKU - czyzby zima zasiek spadal do 180 km

  • Aleksander Szweda

    Oceniono 4 razy -4

    VW wciągnie nosem konkurencję zakłady w zwickau dawnej NRD są tylko pod elektryki i przy tej dotacji z rządu Niemcy będą potęga samochodów elektrycznych Tesla na kolana wizjoner amerykański

  • Gość: gosc

    0

    Kluczowa będzie cena. Jeśli faktycznie będzie na poziomie Golfa z Dieslem czyli powiedzmy około 110 tys. to powinien kompletnie zmieść konkurencję w postaci Leaf'a startującego od 155 tys. czy nawet Tesli 3, która na pewno będzie jeszcze droższa.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX