Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Volkswagen T-Cross - znamy wyjściową cenę małego SUV-a z Wolfsburga
Volkswagen T-Cross będzie wyjściowo kosztował w Polsce 69 700 zł. Najtańsza odmiana nowego SUV-a Volkswagena ma pod maską litrowy, trzycylindrowy silnik 1.0 TSI o mocy 95 KM.
Jak donosi serwis se.pl/auto już bazowa wersja ma być wyposażona w zaawansowane systemy bezpieczeństwa. To m.in.: system Front Assist monitorujący przestrzeń przed autem z funkcją rozpoznawania pieszych i hamowania awaryjnego, system Lane Assist utrzymujący samochód na wybranym pasie ruchu, system ułatwiający ruszanie na wzniesieniu, aktywny system ochrony pasażerów, Blind Spot Detection, który ostrzega o pojazdach w martwym polu oraz system wspomagający parkowanie.
Na pełny cennik wszystkich wersji silnikowych i wyposażenia wciąż czekamy. Wtedy będziemy mogli zobaczyć, jak mały Volkswagen wypada na tle bezpośrednich konkurentów.
Volkswagen T-Cross - najmniejszy w rodzinie
Volkswagen T-Cross idealnie wpisuje się w segment miejskich SUV-ów i crossoverów - mierzy 4,11 m. Producent podkreśla, że mały SUV będzie wzorem praktyczności w swojej klasie.
Dzięki rozstawowi osi, który wynosi 2,56 m Volkswagen T-Cross ma zaoferować wyjątkowo przestronną kabinę, w które, zgodnie z obietnicami VW, może wygodnie podróżować pięć osób. Tylna kanapa jest przesuwna i można ją regulować w zakresie 14 cm. Bagażnik pomieści od 385 do 455 litrów (zależy od ustawienia kanapy), a jeżeli tylne siedzenia złożymy, to powiększy się do 1281 l. Przedział bagażowy ma mieć równą kanapę.
Volkswagen T-Cross 2018 fot. Volkswagen
Wrażenie przestronności potęguje stylistyka modelu - mały T-Cross wygląda jak pomniejszony Touareg, okręt flagowy marki z Wolfsburga. Pod maską może pracować jeden z czterech turbodoładowanych silników. Wszystkie spełniają normę Euro 6d-Temp.
- 1.0 TSI o mocy 95 KM
- 1.0 TSI o mocy 115 KM
- 1.5 TSI o mocy 150 KM
- 1.6 TDI o mocy 95 KM
Volkswagen T-Cross 2018 fot. VW
-
Pierwszy dzień obowiązkowej jazdy na suwak. Przez cały dzień obserwowaliśmy błędy kierowców. Mamy pięć ważnych wniosków
-
Jazda na suwak i korytarz życia obowiązkowe od 6 grudnia. Droga do pracy teoretycznie będzie wyglądać zupełnie inaczej
-
Autostrada A2 rusza na wschód. Pierwszy z trzech odcinków między Mińskiem a Siedlcami coraz bliżej
-
Samochód podpowie kierowcy kiedy zmieni się światło. To dopiero projekt, ale ma szanse się sprawdzić
-
Kierowca skody robił zdjęcia policjantom, ci zatrzymali go do kontroli. Okazało się, że jest pijany
- "Bezwypadkowy", "pierwszy właściciel", czyli jak nie dać się nabrać sprzedawcy
- Renault Clio 1.3 TCe - opinie, test, spalanie. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
- W taką pogodę na drogach często pojawia się czarny lód. Jak uniknąć niebezpieczeństwa?
- Opony do samochodów elektrycznych - gdzie jest granica pomiędzy tworzeniem opony o małym oporze toczenia, a właściwościami jezdnymi?
- Power of Choice, czyli jak nie dać się zwariować w czasach elektromobilności
Forum
- Opony zimowe czy wielosezonowe (37)
- Mam nadzieję, że 3ci pas nie powstanie. (12)
- bliskie spotkania III stopnia (7)
- trzepanie kasy za brak OC (22)
- OT - pytanie o władzę Prezesa NIK (20)
- OT - płacz to chyba jest teraz? (19)
- Ponad 200 osób ginie w Polsce rocznie na pasach (49)
- OT - dziś orzeczenie SN w sprawie "wyroku" TSUE (22)
- Masło orzechowe (50)
- Ferrari 488 GTB od 1-go wlasciciela Full opcja (24)
Gość: Aaa
Oceniono 5 razy 3
70 000 zł za golasa polo z wyższym prześwitem i 3 cylindrowym silnikiem. Brawo. Lipa jak zwykle. Za 70 000 można kupić NOWE kompaktowe kombi na wyprzedaży w palcem w D... ani ten VW ładny, ani tani, ani szybki. Samochod bez sensu