Komentarze (64)
Samochodowa instrukcja obsługi, czyli co wolno, czego nie wolno, a co zupełnie nie wypada za kierownicą
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Zero punktów

    Oceniono 12 razy -4

    Jeżeli za używanie klaksonu można "stracić" 2 punkty karne, to nie dziwię się, że trąbią. Jeżeli mam 0 punktów karnych i stracę 2 za używanie klaksonu, to znaczy że będę miał -2 pkty karne? Chyba jakieś zmiany mnie ominęły.

  • japka_putina

    Oceniono 15 razy -5

    Jak zwykle u dziennikarzy nie obeszło się bez mitu o jeździe na suwak. To widocznie za trudne dla humanistycznego umysłu, ale prawda jest nieco inna: o przepustowości decyduje wąskie gardło, a nie to, jak do niego dojeżdżamy. A w polskich warunkach często jest tak, że na suwak jadą ci, którzy łamią przepisy, wciskając się rzez ciągłą linię z pasa przeznaczonego np. do skrętu w lewo czy w prawo, czy też oszczędzają czas omijając korek, w którym stoją frajerzy wpuszczający nielicznych jadących na ten przywieziony z Zachodu kulturalny suwak. A jak frajerzy nie wpuszczają, wrzucamy kierunkowskaz i powoli wjeżdżamy na zajęty pas. Oczywiście nie przed ciężarówkę, bo jej kierowca może być chamem, który naszej zachodniej kultury nie doceni.

  • krzych.korab

    Oceniono 28 razy -10

    Jazda na suwak? Zgoda! tylko niech widzący długi korek, wąż samochodów, nie udaja wariatów i nie wymijają lewą stroną stojących w korku. Bo cwaniacy liczą właśnie na suwak i swoje cwaniactwo. To dlatego pozostali niechętnie wpuszczaja takich cwaniaczków, a jest ich wielu.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX