Komentarze (63)
Samochodowa instrukcja obsługi, czyli co wolno, czego nie wolno, a co zupełnie nie wypada za kierownicą
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • a.k.traper

    Oceniono 8 razy 8

    Jazda na suwak jest konsekwencją organizacji ruchu drogowego oraz przejawem kultury, zauważyłem, że gdy jade 15 letnim golfem to zostanę wpuszczony ale już kilkuletnim SUV-em marki Infiniti będę musiał zaczekać, ot taka zawiść, inną kategorią są panie przy tym manewrze, nawet nie próbuję zgłębiać ich toku myslenia, zwyczajnie nie rozumiem, co gorsza to od kilku lat zauważyłem, że przejmuję te najgorsze męskie zachowania na drodze a niektóre w chamski sposób wykorzystują kierowców mężczyzn. O cwaniactwie chyba nie muszę pisać, bo to na każdym odcinku drogi można zobaczyć, brudasy wyrzucający kiepy ale i opakowania na drodze to też zjawisko dość licznie występujące w tym i sporo pań. Kierunkowskazy to temat rzeka, są tacy, którzy nie mogą ich użyć, bo jadą, rozmawiają i palą, są tacy, którzy nie używają bo chyba taka maniera obowiązuje niektórych a są też tacy, któzy nie radzą sobie z obsługą pojazdu w trakcie jazdy, oni jeżdżą wolniej, gdy szybciej to znaczy, że pomylili pedały.
    Życzliwość, logika w jeździe i patrzenie na drogę jedncześnie rozumiejąc co się dziej to niezbędne minimum. Jest jeszcze jedno zjawisko, jazda środkowym pasem na szbkich trasaach tylko dlatego, że gdzieś usłyszeli, że prawy to dla ciężarówek, kierowcy dostawczych uważają się za prawie osobowe i często suną środkiem chociaż jego gradobicie już takiej mocy nie posiada, kto nie wierzy niech się przejedzie albo postoi na kłądce na trasie Toruńskiej w Warszawie, wiele razy jechałem prawym pasem mijając osobówki jadące środkiem, niekiedy nawet ciężarowe ich wyprzedzały.

  • skafanderek

    Oceniono 14 razy 12

    Drobna uwaga - nie widzę nic złego w jechaniu z nawigacja w telefonie oczywiście podłączonym do zestawu głośnomówiącego i bez gmyrania w nim w trakcie jazdy.

  • sztucznypolak

    Oceniono 26 razy 22

    Przy jezdzie na suwak gorsze niz niewpuszczanie jest niedojezdzanie do konca pasa. Nalezy dojezdzac do KONCA pasa konczacego sie, zjezdzac na prawy pas i *szybko* odjezdzac. Tylko wtedy wszystko odbywa sie plynnie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX