Nowe Volvo V60 Cross Country już w salonach. Ile kosztuje?

Gama szwedzkiego producenta powiększyła się o kolejny model. Tym razem jest to uterenowione kombi, które jest oferowane m.in z, 2-litrowym silnikiem wysokoprężnym.

Volvo V60 Cross Country jest już dostępne w salonach. Nowy model powstał na bazie płyty podłogowej SPA, ale ma podwyższony prześwit o 75 mm. Kierowca doceni w nim wyższą pozycję za kierownicą i standardowy napęd na cztery koła, a podwozie na wypadek jazdy w terenie zostało dodatkowo zabezpieczone.

Samochód można zamówić z silnikiem benzynowym T5 o mocy 250 KM lub z dieslem D4 oferującym 190 KM. Obydwa modele są dostępne z napędem AWD. W późniejszym czasie do oferty dołączy wariant mikro-hybrydowy oraz PHEV (ładowany z gniazdka).

Podstawowa wersja V60 Cross Country ma pod maską silnik D4 (190 KM). Na liście wyposażenia Momentum znajdziemy m.in. podwójne końcówki układu wydechowego, srebrne relingi dachowe, a także 18-calowe obręcze pięcioramienne, zawieszenie o prześwicie 210 mm oraz asystent zjazdu ze wzniesienia Hill Descent Control. Katalogowe ceny startują od 197 600 zł.

Więcej o:
Komentarze (23)
Nowe Volvo V60 Cross Country - ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • pcat

    Oceniono 16 razy 8

    Jak zwykle wypowiadają się osoby, które nigdy nie miały Volvo. Dlatego tłumaczę - te samochody są drogie, bo są najbezpieczniejsze. Polecam filmiki - Volvo XC70 vs Scania albo amerykańskie testy zderzeniowe small overlap (wszystkie auta odskakują jak piłka od przeszkody przy potężnych przeciążeniach dla pasażerów, a tylko Volvo "ślizga się" wzdłuż przeszkody). Powiem więcej - im nowsze Volvo (chińczyki), tym lepiej przechodzi te testy i tym większa jest przewaga nad Audi, BMW, Mercedes, Lexus itp.

  • Gość: volviak

    Oceniono 7 razy 7

    jestem użytkownikiem i miłośnikiem marki od 7 lat (przeszedłem już kilka modeli). Nie rozumiem aktualnie wdrażanej propagandy (tzn. marketingu) polegającej na tym, że pokazuje się jakiś model, urządza mu huczną premierę itp., po czym przez wiele miesięcy nie można go nie tylko kupić, ale nawet niczego konkretnego dowiedzieć. Vide - S60. Że oto - wicie rozumicie - cóś tam dłubiemy i będzie super, a potem przez pół roku na stronach volvo w różnych krajach Europy - puchy informacyjne. Nie lepiej urządzać premiery jak się już coś ma do pokazania?

  • Gość: Jaro66

    Oceniono 6 razy 4

    Mam stare XC 70 240 KM , 5 garów ,juźgo nie robią .u mnie przeleciał w 11 lat prawie 470 000 km poczciwy Dieselek i nic mu nie jest .oby tak dalej.

  • xysieq

    Oceniono 3 razy 3

    Fajne auta, ale z cenami panom w Volvo lekutko odpie.doliło. W firmie jesteśmy na etapie zmian aut dla szefów, średnia wersja nowego XC60 czy V90 CC jest wyceniana na okolice 300 tys. zł!!!
    Nawet z super rabatem na poziomie 50 tys. od cennika te ceny są chore. Rozważając XC60 z silnikiem 2.0 (większych nie ma) można zacząć się rozglądać za Mecedesem GLE 350d - różnica w cenie ok. 10%, a auto i silnik inna bajka. Jeśli limuzyna/kombi - BMW serii 5 jest dużo tańsze!

    Wiem że jest run na nowe auta ze względu na planowane zmiany przepisów, ale poczekamy pół roku i zobaczymy.

  • iwanme

    Oceniono 3 razy 3

    Fajne :)
    O i to jest wersja samochodu dla tych co mają gdzieś drogi gruntowe na dojazdach, a nie XC60 które się w teren zupełnie nie nadaje.

  • Gość: AntyK

    Oceniono 3 razy 1

    Dopiszę się do zwolenników firmy Volvo. Jeżdzę kolejnym autem tej marki i nie mam zamiaru zmienić: bezpieczeństwo i trwałość - to cenię. A propo samej firmy Volvo. Parę lat temu w okolicach Mszczonowa miał miejsce śmiertelny wypadek w V70 (czołówka). Firma Volvo zgłosiła się , aby przeanalizować i sprawdzić czy wszystkie systemy zadziałały w aucie prawidłowo..Śmierć nastąpiła m.in z powodu niezapiętych pasów..

  • Gość: leon bc

    0

    Słuchajcie (bo wy jesteście zawsze liczbą mnogą): znacie, wiecie, sprawdziliście - może byście sobie coś prześwietlili jeszcze? jakiś cennik? na przykład taki, który my też znamy, bo jest powszechnie dostępny? redakcja z roentgenem ;)

  • ligand17

    0

    Jeździłem Volvo przez 12 lat. Taki był w miarę - podobno bezpieczny (podobno, bo miałem nim średnio raz w roku jakąś drobną stłuczkę i nic mi się nie stało), w miarę komfortowy, w miarę się zbierał i w miarę niedużo palił.
    Potem się przesiadłem do BMW. Przez 6 lat nie miałem żadnej stłuczki, komfort dużo lepszy, niż w Volvo, dynamika nieporównywalnie lepsza, spalanie podobne.
    W Volvo najbardziej podobało mi się, że bardzo dużo rzeczy można było zrobić samemu, a do większości elementów można było się dostać odkręcając 2 śrubki i plastikowego rzepa. Ale teraz naładowali tam elektroniki, ekranów dotykowych, nie da się tego obsługiwać bez odrywania wzroku od drogi.

  • Gość: WOP

    Oceniono 2 razy -2

    Volvo Uber ales. Gazety sponsorowane przez niemieckie auto dyskredytują zawsze Volvo. Mercedes to prawie Dacia, podobnie BMW. Jedynie Audi trzyma klasę premium.Volvo jednak przerasta "3" z Niemiec.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX