Lexus UX 2018 - cennik. Mały SUV Lexusa wchodzi do sprzedaży

Filip Trusz
Lexus UX to jedna z najciekawszych premier ostatnich miesięcy. Japończycy wchodzą tym modelem do coraz popularniejszego segmentu kompaktowych SUV-ów, gdzie zmierzy się nie tylko z Audi Q3 i BMW X1, ale też nowymi graczami jak Volvo XC40 i Jaguar E-Pace.

Produkcja nowego Lexusa UX pełną parą ruszy w styczniu, a pierwsze egzemplarze trafią do polskich kierowców w marcu 2019 r. Lexus jednak już 1 października rozpocznie przyjmowanie zamówień na swojego najmniejszego SUV-a.

W przedsprzedaży cennik Lexusa UX otworzy promocyjne 139 900 zł.

Lexus UX będzie w Polsce dostępny w dwóch wersjach silnikowych:

  • Benzynowy Lexus UX 200 - silnik 2.0 o mocy 171 KM, napęd na przód, skrzynia biegów Direct-Shift CVT
  • Hybrydowy Lexus UX 250H - benzynowy silnik 2.0 plus silnik elektryczny, łączna moc 178 KM, napęd na przód lub AWD, hybryda czwartej generacji

Po zakończeniu przedsprzedaży ceny hybrydowego Lexusa UX 250h będą rozpoczynały się od 162 000 zł, a za dopłatą będzie można nabyć wersję z inteligentnym napędem na 4 koła E-FOUR, a ceny Lexusa UX 200 z 2-litrowym, 4-cylindrowym silnikiem benzynowym z napędem na przednią oś będą rozpoczynały się od 153 000 zł.

Lexus UX - wyposażenie standardowe

W standardowym wyposażeniu Lexusa UX znalazł się pełny pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System+ 2. W jego skład wchodzą takie układy jak Pre-Collision System, zmniejszający ryzyko kolizji, zdolny do wykrywania pieszych i rowerzystów, Lane Tracing Assist, zapobiegający opuszczeniu pasa ruchu i Adaptive Cruise Control – aktywny tempomat znany z modeli LS i LC.

Bogate wyposażenie standardowe obejmuje również światła LED, automatyczną dwustrefową klimatyzację, cyfrowe wskaźniki, system audio z 6 głośnikami, podgrzewane fotele przednie i kamerę cofania.

Lexus UXLexus UX fot. Lexus

Jak mały Lexus wypada na tle konkurentów?

Promocyjna cena Lexusa UX to 139 900 zł. Bez premierowego rabatu za kompaktowego SUV-a z Japonii trzeba będzie zapłacić 153 000 zł (2.0, 171 KM, CVT, napęd na przód). Sprawdźmy, jak UX wypada na tle kilku konkurentów z porównywalnym silnikiem:

  • Audi Q3 - od 137 000 zł (1.4 TFSI 150 KM, automat, napęd na przód), od 157 900 zł (2.0 TFSI 180 KM, automat, ze 180-konnym silnikiem Q3 dostępne jest od razu z napędem quattro),
  • BMW X1 - od 132 900 zł (1.5 140 KM, wersja sDrive 18i jest dostępna tylko z ręczną skrzynią, napęd na przód), od 158 200 zł (2.0 192 KM, automat, napęd na przód),
  • Jaguar E-Pace - od 178 200 zł (2.0 i4P 200 KM, automat, napęd AWD), benzynowy E-Pace od razu dostępny jest z mocnym silnikiem i napędem na cztery koła,
  • Volvo XC40 - od 151 400 zł (2.0 T4 190 KM, automat, napęd na przód).

(Nie bierzemy pod uwagę żadnych promocji i rabatów)

Więcej o:
Copyright © Agora SA