Nowa Skoda Fabia 2018 - cennik. Znamy polskie ceny bestsellera Skody

Skoda Fabia to jeden z najważniejszych samochodów z perspektywy polskiego rynku. Właśnie poznaliśmy cennik nowej Skody Fabii - otwiera go promocyjne 43 tysiące zł, bez promocji za nową Fabię trzeba będzie zapłacić 45 000 zł.

Nowa Skoda Fabia 2018

Nowa Skoda Fabia nie przynosi rewolucji w wyglądzie, ale Czesi przygotowali dla swojego miejskiego auta kilka ciekawych nowości. Zdecydowanie największą z nich są reflektory w technologii LED. Po raz pierwszy w historii LED-y oferowane będą z przodu oraz tyłu Fabii. Nie zabraknie także nowych kolorów i obręczy kół ze stopów metali lekkich (największe z nich oferowane będą w rozmiarze 18 cal). Do tego możemy dopisać liftingową klasykę gatunku - lekko przemodelowane i unowocześnione zderzaki i grill.

Nowa Skoda FabiaNowa Skoda Fabia fot. Skoda

Przy okazji wprowadzania modernizacji do Fabii, postanowiono nieco urozmaicić wnętrze. Główne zmiany dotyczą przede wszystkim obić foteli oraz ich wykończenia. W wersji Style mamy między innymi białe przeszycia siedzeń oraz połączenie dwóch materiałów na jego bokach. Dodatkowo pojawiło się przeszycie na materiałowej części wykończenia boczków drzwi. Ucieszą się również pasażerowie podróżujący z tyłu. Do ich dyspozycją są dwa dodatkowe złącza USB.

Segment B jest coraz lepiej doposażany. Skoda zauważyła ten trend i postanowiła nieco rozszerzyć ofertę systemową w Fabii. Jedną z ciekawszych opcji jest zastosowanie systemu Blind Spot, czyli sygnalizacji o pojeździe znajdującym się w tak zwanej martwej strefie. Drugą nowością jest powiększenie ekranu dotykowego systemu Swing. Do tej pory oferowany był on z ekranem o przekątnej 5-cali. Teraz jest to 6,5-cala.

Skoda Fabia 2018Skoda Fabia 2018 fot. Maciej Gis

Nowa Skoda Fabia 2018 - ceny w Polsce

Właśnie poznaliśmy polski cennik najnowszej Skody Fabii. Nowa Skoda Fabia z bazowym wolnossącym silnikiem MPI dostępna jest w promocji i będzie ją można kupić o 2 000 zł taniej. Poniżej prezentujemy ceny wersji hatchback, do kombi trzeba dopłacić ok. 2 500 zł.

WERSJA WYPOSAŻENIA ACTIVE

  • 1.0 MPI/75 KM + man5: 45 000 PLN (43 000)
  • 1.0 TSI/95 KM + man5: 48 100 PLN

WERSJA WYPOSAŻENIA AMBITION

  • 1.0 MPI/75 KM + man5: 48 000 PLN (46 000)
  • 1.0 TSI/95 KM + man5: 51 100 PLN
  • 1.0 TSI/110 KM + man6: 53 300 PLN
  • 1.0 TSI/110 KM + DSG7: 58 200 PLN

WERSJA WYPOSAŻENIA STYLE

  • 1.0 MPI/75 KM + man5: 54 300 PLN (52 300)
  • 1.0 TSI/95 KM + man5: 57 400 PLN
  • 1.0 TSI/110 KM + man6: 59 600 PLN
  • 1.0 TSI/110 KM + DSG7: 64 500 PLN

WERSJA WYPOSAŻENIA STYLE COLOR

  • 1.0 MPI/75 KM + man5: 55 900 PLN (53 900)
  • 1.0 TSI/95 KM + man5: 59 000 PLN
  • 1.0 TSI/110 KM + man6: 61 200 PLN
  • 1.0 TSI/110 KM + DSG7: 66 100 PLN

WERSJA MONTE CARLO

  • 1.0 MPI/75 KM + man5: 55 100 PLN (53 100)
  • 1.0 TSI/95 KM + man5: 58 200 PLN
  • 1.0 TSI/110 KM + man6: 60 400 PLN
  • 1.0 TSI/110 KM + DSG7: 65 300 PLN

Skoda Fabia 2018Skoda Fabia 2018 fot. Maciej Gis

Nowa Skoda Fabia - wersje wyposażenia. Najważniejsze elementy

SKODA FABIA ACTIVE

  • EASY LIGHT ASSIST czujnik zmierzchu
  • MULTICOLLISION BRAKE - hamulec antykolizyjny
  • Klimatyzacja manualna Uchwyty ISOFIX na zewnętrznych miejscach tylnej kanapy
  • Wspomaganie kierownicy
  • Zdalnie sterowany centralny zamek
  • Fotel kierowcy z regulacją wysokości
  • HILL HOLD CONTROL system wspomagania ruszania pod wzniesienia

SKODA FABIA AMBITION:

  • Radio SWING (kolorowy ekran dotykowy 6, 5”, wejście SD, USB)
  • Bluetooth
  • Stalowe obręcze kół 6J x 15”
  • Komputer pokładowy

SKODA FABIA STYLE

  • Podłokietnik przedni
  • EASY START –bezkluczykowe uruchamianie i wyłączanie silnika (przycisk start/stop)
  • Czujnik parkowania z tyłu
  • FRONT ASSIST –kontrola odstępu z funkcją awaryjnego hamowania
  • Trójramienna skórzana kierownica wielofunkcyjna (obsługa radiai telefonu) z elementami chromowanymi i dekorem Piano Black (z małym pakietem skórzanym)
  • Przednie światła przeciwmgielne

SKODA FABIA STYLE COLOR

  • Pakiet zimowy - podgrzewane fotele przednie i spryskiwacze szyby przedniej
  • Pakiet COLOR CONCEPT
  • Klimatyzacja automatyczna Climatronic
  • Kamera Cofania
  • Radio SWING PLUS (Bluetooth, SmartLink+, ŠKODA Surround, 2 dodatkowe głośniki z tyłu)

SKODA FABIA MONTE CARLO:

  • Radio SWING (kolorowy ekran dotykowy 6,5”, wejście SD, USB)
  • ŠKODA Surround, 2 dodatkowe głośniki z tyłu
  • Ozdobne nakładki na pedały
  • Wnętrze Monte Carlo ze sportowymi fotelami
  • Obręcze kół ze stopów lekkich ITALIA 16”
  • Oznaczenia Monte Carlo
  • Sunset

Źródło: IBRM SAMAR

Akademia RS, czyli emocje według SKODY

Więcej o:
Komentarze (46)
Nowa Skoda Fabia 2018 - cennik. Znamy polskie ceny bestsellera Skody
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Mateusz.P.

    0

    Średnio kilka razy w roku wypożyczam nowe modele Skody w Panek i nigdy nie miałem z nimi problemów

  • Gość: aloyzy

    0

    - Poproszę Fabię z najmocniejszym silnikiem diesla. Stać mnie! - powiedział rolnik w salonie chcąc zaimponować Grażynie
    - Proszę Pana, tu znajdziemy tylko 1-litrowe silniki benzynowe, ale spokojnie - one też spalają olej! - odpowiedział sympatyczny sprzedawca...

  • jck12

    Oceniono 3 razy 3

    Za taką kasę to chociaż pojemnik na trawę powinien być...

  • mcguirre

    Oceniono 3 razy 3

    Nowa ? Chyba po kosmetycznych zmianach.

  • Gość: 3 x oj

    Oceniono 3 razy 1

    A co by bylo gdyby zamiast hybryd i ,,elekytrykow,, poszli w kierunku LPG.Nie, nie to nie mozliwe bo lobby paliw plynnych nie pozwoli na to, a szloda bo bylo by duzo taniej i zdrowiej, zwlaszcz ze benzyne tez mozna zgazowac uzyskujac prawie 2x tyle gazu.

  • Gość: JeszczeFabiaFan

    Oceniono 4 razy 2

    18 lat z Fabiami w kombi (bogatsze wersje - jak na Skodę), mocniejsze benzyny (powyżej 100 koni, niezależnie od pojemności paliły podobnie: od 7 do 11, decydują konie, moment, noga i pora roku, a dane z katalogu to bajki), nówki z placu, zawsze około 50 tys. zł, funkcjonalne, bezawaryjne (żadna nigdy mnie nie zawiodła: robiłem po około 30 tys. km rocznie, najwięcej przy odsprzedaży było 170 tys. a i tak poszła za cenę niemiecką, ma ponad 200 i nadal bez awarii u 2. właściciela), dość tanie w serwisowaniu w autoryzacji, małe koła, więc markowe opony w dobrych cenach.

    Ale na tym koniec!!!

    1 litr, trzy cylindry, 110 KM, 200 Nm, 1100 kg - to wygląda ładnie, ale w tym 1.0 TSI (3 gary) jest krótko i stromo w porównaniu do 1.2 TSI (4 gary), do tego bardzo cienkie blachy. Sprawdzałem. Tym nie da się jechać po autostradzie: przy 140 wg GPS (licznikowe 155) dalej niż 50 km to groźba uszkodzenia słuchu, do tego szybko kończy się moment, a temperatura oleju i doładowanie nie wróżą długiej żywotności nawet pod nogą umiejących jeździć z turbiną (to niewielki odsetek kierowców i dlatego nigdy nie kupię używanej turbiny). Nie nadaje się do chipowania, albo inaczej: PRO robią, ale niechętnie.

    To raczej mój koniec z Fabią, ale innego nowego za 50 tys. nie widzę. Tipo na placu ciężko znaleźć, a jeśli jest, to za 60 tys., a w środku miejsca tyle samo nie licząc bagażnika - jest mniejszy, węższy. Wszystko pozostałe droższe: proszę nie powoływać się na ceny i wymiary z katalogów.
    To "raczej", bo po cichu liczę, że skoro do Polo i Ibizy dają 1.5 TSI (tu akurat VAG powiększył z 1.4), to i do Fabii trafi, ale pewnie z placu będzie za minimum 65 tys.

    Uwagi dla niemiłośnikow VAGa w temacie spalania oleju. Najwięcej brał wolnossący 2.0 (chyba AZL, dolewki i wymiana co 10 tys.), najmniej 1.2 TSI EA211 (bez dolewek i wymiana co 15 tys.). EA111 ominąłem, ale podejrzewam, że Ci, co go zajeździli, zajeździli by i T-34 (ten od Rudego :). Z 1.4 TSI 180 niestety, albo na szczęście, nie miałem kontaktu.

  • sylenth

    Oceniono 3 razy -1

    fabia jest ok, na początku działalności kupiłem z najmocniejszym silnikiem i prawie całym wyposażeniem dodatkowym, ale w przyszłym roku mam wymianę i wezmę audi - chyba zmulił mnie hejt internetowy na tej marce

  • Gość: Marcin

    Oceniono 7 razy 5

    Tylko 6.5 cala wyświetlacz?? Zawiedli mnie. Jak będą oferować z wyświetlaczem 20 cali to się skuszę. Chętnie wtedy pośmigam taką wypasioną kosiarką do trawy.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX