Opel Astra 1.6 BiTurbo Diesel - cennik 2018. Diesel jeszcze nie umarł

Polscy dealerzy przyjmują zamówienia na Opla Astrę w wersji 1.6 BiTurbo Diesel. Najmocniejszą odmianę kompakta z silnikiem wysokoprężnym wyposażono w dwie turbosprężarki w układzie sekwencyjnym.

Opel Astra wyposażony w silnik 1.6 BiTurbo Diesel przyspiesza według danych fabrycznych od 0 do 100 km/h w 9 sekund, a przyspieszenie od 80 do 120 km/h trwa 7,1 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 225 km/h.

Silnik wysokoprężny wspomagany przez dwie turbosprężarki rozwija 150 KM maksymalnej mocy, a do tego dysponuje momentem obrotowym o wartości 350 Nm (dostępnym w przedziale 1500-2250 obr./min). Średnie spalanie podawane przez producenta wynosi ok. 6,2 l/100 km.

Opel Astra 1.6 BiTurbo Diesel kosztuje na polskim rynku od 95 900 zł za 5-drzwiowego hatchback w wersji wyposażeniowej Dynamic.

Dlaczego samochody spalają więcej niż deklarują producenci?

Na zdjęciach Opel Astra z naszego testu porównawczego z VW Golfem

Więcej o:
Komentarze (26)
Opel Astra 1.6 BiTurbo Diesel - cennik 2018. Diesel jeszcze nie umarł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • pcat

    Oceniono 9 razy 7

    Ma za mało turbów. Nie biere.

  • dublet

    Oceniono 8 razy 6

    Po co jak u nas we wsi wszyscy jeżdżą furami za góra 2 tysie a sołtys ma prawie nówkę za 8 tysi?

  • echobrain

    Oceniono 6 razy 4

    Wy tak na powaznie z tym BiTurbo? 150KM i 9s do setki?:D to może śmiało konkurować z 13 letnim stilo

  • hrubygazda

    Oceniono 4 razy 2

    w obecnych czasach diesla kupuje tylko kretyn

  • veni.vici

    Oceniono 8 razy 2

    Zastanawiałem się niedawno, skąd w Polakach niespotykana gdzie indziej miłość do diesla w samochodzie osobowym I doszedłem do wniosku, że to pochodna włościańskiej natury większości z nas - tęskniących do odgłosu i zapachu spalin traktora orzącego pole...

  • Gość: rybka

    Oceniono 4 razy 2

    I znowu Błażej Boner i tekst, z którego nic nie wynika, poza danymi przepisanymi z katalogu.

  • Gość: Unleashed

    0

    Mam takiego opla z dokładnie tym silnikiem. 2018 r odebrany w październiku z salonu. Jest to auto służbowe. Silnik i jakość wykończenia bez zarzutów. Rzeczywiście mało pije, nawet w mieście (6.8L/100 km) a nogę mam ciężką ale... po 20 000 km padł wysprzęglik i trafił do serwisu/salonu opla gdzie o ponad 3 tyg czeka na część. Przy okazji dowiedziałem się od kolegów z pracy użytkujących te same ople, że w każdym padł wysprzęglik przy około 20 tyś km a niektórym już 2x. Masakra, bo serwis nigdzie nie może dostać tej części. Na szczęście za tydzień się z nim żegnam.

  • Gość: Jarek.456

    0

    Sam jak wypożyczałem samochód w Panek to zdecydowałem się na ich roczny model i nie zawiodłem sie

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX