Klienci Lexusa najbardziej zadowoleni ze swoich samochodów

Japoński producent samochodów z klasy premium może się pochwalić wysokim poziomem zadowolenia klientów. Potwierdza to najnowszy ranking satysfakcji klienta przeprowadzony nad Sekwaną.

Francuski magazyn motoryzacyjny L`Argus opublikował wyniki pierwszej edycji badania poziomu zadowolenia klientów. W sondażu „Driverview-L`Argus” wzięło udział ponad 10 tys. użytkowników samochodów, który odpowiadali na szczegółowe pytania zawarte w ankiecie na temat jakości wykonania i materiałów, a także niezawodności samochodów.

Lexus zajął pierwsze miejsce w obu kategoriach. Jakość samochodów doceniło 93,7 proc. posiadaczy Lexusów. To bardzo dobry wynik, ponieważ średnia dla wszystkich marek wynosi 81,4 proc. Z kolei zadowolenie z niezawodności tych aut zadeklarowało 96,2 proc. respondentów – w porównaniu ze średnią na poziomie 85,4 proc.

To kolejna, wysoka lokata w rankingach satysfakcji klientów z różnych stron świata. W amerykańskich zestawieniach J.D. Power Lexus po raz siódmy z rzędu zajął pierwsze miejsce. To samo tyczy się brytyjskich magazynów Auto Express Driver Power czy AutoIndex.

Więcej o:
Copyright © Agora SA