Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Hyundai Tucson 2018. Znamy ceny
Modernizacja Tucsona polegała w głównej mierze na zmianach stylistycznych wybranych elementów nadwozia, ale przy okazji zmodyfikowano gamę jednostek napędowych i rozbudowano wyposażenie w zakresie komfortu i bezpieczeństwa.
W przedniej części nadwozia uwagę zwraca nowa osłona chłodnicy, podwyższony pas przedni oraz wygląd przednich i tylnych reflektorów. Pod zderzakiem pojawiła się srebrna osłona, a samochód stoi na zupełnie nowych felgach.
Hyundai Tucson oferuje system nagłośnienia marki Krell, nawigację z 8-calowym, dotykowym ekranem, kamerą cofania i programem aktualizacji MapCare. Oferta jednostek napędowych składa się z dwóch silników benzynowych i dwóch diesli.
Spośród jednostek z zapłonem iskrowym możemy wybrać 1.6 GDI (132 KM) lub turbodoładowane 1.6 (177 KM) – standardowo napęd jest przekazywany na przód przy pomocy 6-stopniowej skrzyni manualnej. Opcjonalnie jest dostępny napęd na cztery koła z 7-biegową skrzynią dwusprzęgłową 7DCT.
W ofercie diesli klienci mogą wybrać 1.6 CRDI (136 KM) z napędem na przód lub cztery koła i 6-stopniową skrzynią ręczną lub skrzynią dwusprzęgłową. Alternatywą jest 2.0 CRDI (185 KM) z napędem na cztery koła i 8-biegowym automatem (wariant oferowany również jako mild-hybrid).
Nowy Hyundai Tucson jest dostępny w czterech wersjach wyposażeniowych do wyboru. Podstawowa wersja z silnikiem 1.6 GDI kosztuje 86 900 zł. Najdroższy model w cenniku ma pod maską silnik 2.0 CRDI i kosztuje 179 900 zł.
Hyundai Tucson 2018 – cennik:
WERSJA WYPOSAŻENIA CLASSIC
- 1.6 GDI/132 KM + 6man 2WD: od 86 900 PLN
- 1.6 CRDI/136 KM + 6man 2WD: od 105 900 PLN
WERSJA WYPOSAŻENIA COMFORT
- 1.6 GDI/132 KM + 6man 2WD: od 98 900 PLN
- 1.6 T-GDI/177 KM + 6man 2WD: od 116 900 PLN
- 1.6 CRDI/136 KM + 6man 2WD: od 117 900 PLN
- 1.6 CRDI/136 KM + 6man 4WD: od 124 900 PLN
- 1.6 CRDI/136 KM + 7DCT 2WD: od 124 900 PLN
WERSJA WYPOSAŻENIA STYLE
- 1.6 GDI/132 KM + 6man 2WD: od 110 900 PLN
- 1.6 T-GDI/177 KM + 6man 2WD: od 128 900 PLN
- 1.6 T-GDI/177 KM + 7DCT 4WD: od 141 900 PLN
- 1.6 CRDI/136 KM + 6man 2WD: od 129 900 PLN
- 1.6 CRDI/136 KM + 6man 4WD: od 136 900 PLN
- 1.6 CRDI/136 KM + 7DCT 2WD: od 136 900 PLN
- 2.0 CRDI/185 KM + 8aut 4WD: od 149 900 PLN
WERSJA WYPOSAŻENIA PREMIUM
- 1.6 T-GDI/177 KM + 7DCT 4WD: od 171 900 PLN
- 1.6 CRDI/136 KM + 7DCT 2WD: od 166 900 PLN
- 2.0 CRDI/185 KM + 8aut 4WD: od 179 900 PLN
-
Pierwszy dzień obowiązkowej jazdy na suwak. Przez cały dzień obserwowaliśmy błędy kierowców. Mamy pięć ważnych wniosków
-
Autostrada A2 rusza na wschód. Pierwszy z trzech odcinków między Mińskiem a Siedlcami coraz bliżej
-
Jazda na suwak i korytarz życia obowiązkowe od 6 grudnia. Droga do pracy teoretycznie będzie wyglądać zupełnie inaczej
-
Samochód podpowie kierowcy kiedy zmieni się światło. To dopiero projekt, ale ma szanse się sprawdzić
-
Już jest Nowy Nissan Juke. Ten samochód zawojował rynek
- "Bezwypadkowy", "pierwszy właściciel", czyli jak nie dać się nabrać sprzedawcy
- Renault Clio 1.3 TCe - opinie, test, spalanie. Odmłodzony przebój z najmocniejszym silnikiem
- W taką pogodę na drogach często pojawia się czarny lód. Jak uniknąć niebezpieczeństwa?
- Opony do samochodów elektrycznych - gdzie jest granica pomiędzy tworzeniem opony o małym oporze toczenia, a właściwościami jezdnymi?
- Power of Choice, czyli jak nie dać się zwariować w czasach elektromobilności
Forum
- Bystre w technice kierowniczki yariskow (7)
- OT - telefon :) (21)
- Na ile wyceniacie bezpieczeństwo pieszych? (47)
- Nie wiem jak skomentować taką głupotę... (30)
- Luksus - trochę pomieszane.... (50)
- Nissan (14)
- Quba u was chyba smogu nie ma? (28)
- Terespol czyli wrota do ruskiego Kosmosu (18)
- Daimler zmienia polityke rozwoju (32)
- Policyjna mafia w Żorach (5)
corvelinho
Oceniono 8 razy 6
180 tys za Hyundaia?!? Błagam. Sam jeżdżę i30 z 2012 które przy 123 tys. musiało mieć kapitalny remont silnika. Panewki, wał szlif, nadwymiarowe tłoki i pierścienie w szlifowanych na nowo cylindrach, regeneracja głowicy bo uszczelniacze zaworowe trupy. Łańcuch rozrządu wyciągnięty o ponad 1cm z napinaczem po za skalą i wiele innych dupereli. A wszystko to po 6 latach normalnej jazdy i corocznych przeglądach (1200zł za przegląd) w autoryzowanym serwisie Hyundaia w Łodzi. (Marvel i MK Centrum)
Jakość silnika a zwłaszcza serwisów poniżej krytyki..nie wiem za co się płaci, chyba tylko za pieczątkę w książce serwisowej.
W warsztacie który remontował silnik powiedzieli że nie ma możliwości że olej na przeglądach był w ogóle wymieniany..
P.S. Oczywiście serwis autoryzowany nie poczuł się zobowiązany do naprawy i sam musiałem wyłożyć 6500zł na naprawę.
To tyle w kwestii zakupu auta tej marki..