Peugeot Rifter - ceny w Polsce. Czy kombivan znajdzie dla siebie miejsce na rynku?

Filip Trusz
Koncern PSA nie zapomina o kombivanach i szykuje prawdziwą ofensywę w segmencie. Francuzi wciąż wierzą, że to idealne rodzinne auto. Właśnie poznaliśmy polskie ceny Peugeota Riftera - cennik otworzy 74 800 zł.

Nowy pojazd to siostrzana konstrukcja dla takich modeli jak Citroen Berlingo i Opel Combo. Auto powstało w ramach jednego projektu, ale każdy z tych modeli zachował odrębność w kwestii stylistyki.

Do budowy wykorzystano płytę podłogową EMP2 – dzięki temu pod maskę trafiły nowoczesne jednostki napędowe. Model Rifter jest oferowany w dwóch długościach nadwozia – 4,40 lub 4,75 m. Oprócz tego inżynierowie mogli zastosować wiele systemów wspierających kierowcę, takich jak adaptacyjny tempomat, system rozpoznający znaki drogowe, monitoring poziomu koncentracji kierowcy czy kamera z widokiem 180 stopni.

Peugeot Rifter - prezentacja modelu

Peugeot Rifter - ceny w Polsce

Peugeot Rifter będzie kosztował w Polsce 74 800 zł z bazowym silnikiem 1.2 PureTech 110 w wersji standardowej. Do dłuższej odmiany trzeba dopłacić 4 tysiące zł (78 800 zł). Zwolennicy silników wysokoprężnych zapłacą trochę więcej, bo najtańszy diesel 1.5 BlueHDi 75 KM został wyceniony na 77 600 zł, tak słaby silnik nie jest dostępny w wersji Long.

Tak prezentują się polskie ceny Peugeota Riftera:

Cennik Peugeota RifterCennik Peugeota Rifter fot. Peugeot

Najważniejsze elementy wyposażenia Peugeota Riftera:

Wersja wyposażenia Active:

  • bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa (pakiet Safety),
  • sześć poduszek powietrznych,
  • kanapa w drugim rzędzie składana 2/3 - 1/3
  • czujniki parkowania,
  • radio z zestawem głośnomówiącym Bluetooth
  • manualną klimatyzację.

Wersja wyposażenia Allure:

  • multimedialny ekran dotykowy 8",
  • sterowane elektrycznie szyby w drzwiach przesuwnych,
  • fotel kierowcy Komfort,
  • regulowany w odcinku lędźwiowym fotel kierowcy z podłokietnikiem
  • kierownica obszyta skórą.

Wersja wyposażenia GT-Line:

  • sportowe, stylistyczne dodatki,
  • bezkluczykowy system dostępu i uruchamiania pojazdu,
  • otwierana szyba w pokrywie bagażnika,
  • przyciemniane szyby,
  • klimatyzacja automatyczna,
  • 17-calowe felgi.

Nowy Citroen C3 - test

Czy Twoim zdaniem kombivany koncernu PSA poradzą sobie na rynku?
Więcej o:
Komentarze (17)
Peugeot Rifter - ceny w Polsce. Czy kombivan znajdzie dla siebie miejsce na rynku?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • viggen

    Oceniono 12 razy 10

    1.2 GT line. GT znaczy Gran Turismo. Z gminy do gminy? Bo skoro to auto rodzinne, to powinno brać na pokład wakacyjny min. 500 kg. Nie mam nic do PSA (miałem cytrynę), ale to jakiś żart.

  • hijodelsol

    Oceniono 5 razy 1

    Czy to nie Dacia?

  • Gość: Leonard

    0

    Silnik 1.2 benzynowy , to jakiś żart jak na rodzinny van

  • sakhal

    0

    To samo co nowe Berlingo - identyczne rozmiary (plyta podlogowa) oraz silniki, tylko cena 4k pln wieksza. Moim zdaniem nie warto chyba ze sa jakies istotne roznice w cenie. Są?

  • Piotr Adamczyk

    0

    No cena poprostu zabjia , w tej cnie szukał bym C4 Picasso , C-MAX grand , itd. itp.

  • Piotr Adamczyk

    Oceniono 1 raz -1

    Jaki kombivan ? toż to warzywniak , do wożenia warzyw , stary Partner - i co przerobili dostawczaka na super pojemne auto rodzinne?

  • Gość: 1111

    Oceniono 2 razy -2

    niby wyglada ok , tylko ten silniczek ....

  • a.k.traper

    Oceniono 6 razy -2

    Mam podobnego Forda Connecta, ma mocniejszy silnik, ma też dach panoramiczny, cena przyzwoita, wyposażenie dodatkowe w przystępnych cenach, elastyczny na drodze, sluży mi w pracy i w wyadach weekendowych. Bardzo świetne jest rozwiązanie z przesuwnymi tylnymi drzwiami.

  • Gość: cuk

    Oceniono 7 razy -5

    Taczka na kółkach, bagażówka z większymi szybami. Po co komu toto? wiecznie będzie jeździł na wczasy?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX