"M" jak mobilność - oto nowa marka od Volvo

Producenci samochodów coraz częściej szukają rozwiązań, które pozwolą odejść od tradycyjnej produkcji samochodów na rzecz dostarczania mobilności. Tym właśnie zajmie się "M".

Szwedzka firma wprowadzi na rynek markę „M”, która w żadnym wypadku nie nawiązuje do sportowych modeli z Bawarii. Zamiast tego zintegruje wszystkie usługi związane z mobilnością. W ofercie pojawi się „dostęp na żądanie do samochodów i usług” – ta oferta obejmie program Sunfleet, czyli ofertę car-sharingową szwedzkiej marki składającą się z floty 1700 samochodów.

Szef działu mobilności w Volvo powiedział, że dostępne obecnie usługi są alternatywą dla taksówki lub transportu publicznego, ale szwedzka firma zamierza ułatwić korzystanie z tych rozwiązań, żeby maksymalnie zaoszczędzić czas klientów.

Sztokholm będzie bazą operacyjną dla marki M, ale już wiosną przyszłego roku Volvo uruchomi programy testowe w USA i Szwecji

Więcej o:
Komentarze (12)
Volvo M - nowa marka Szwedów
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • avensis77

    Oceniono 4 razy 2

    Coraz mniej mi się ten świat podoba...

  • dodobird

    Oceniono 3 razy 1

    Fufno... te i inne debilne formy posiadania samochodu wynikają z faktu, że ceny nowych aut osiągnęły poziom absurdu i są po prostu mało dostępne dla ludzi.

  • dziennikarz12

    Oceniono 10 razy -6

    oni dawno temu sprzedali volvo hinczykom!!! wiec jaka to szwedzka firma???? ona w calosci nalezy do chinczykow!!!!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX