Komentarze (75)
Honda Civic X 1.5 VTEC 182 KM CVT - opinia, test, recenzja. Mój ulubiony kompakt
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: wojtek

    Oceniono 3 razy -1

    mam dwa civy (7 i 8). Czaje się na X ale czekam na polift - eliminacje wieku dziecięcego... boli mnie tylko że sedan w najbogatszej wersji jest gorzej wyposażony niż hatch a cena zbliżona....

  • Gość: wlad

    Oceniono 1 raz -1

    prognozy średnich cen ropy na najblizszy czas przez to ze usa zerwalo porozumienie nuklearne z iranem są niestety teraz wyzsze niż miesiac temu.

  • beetle83

    Oceniono 9 razy -1

    8,5 sekundy do setki przy ponad 180 koniach i 220 niutach to zaskakująco słaby wynik.

  • Gość: John

    Oceniono 2 razy -2

    W końcu! Pierwszy polski serial Netflixa 1893 z Maciejem Musiałem, zapowiada się naprawdę brawurowa akcja!

  • Gość: Krakus

    Oceniono 2 razy -2

    W końcu! Pierwszy polski serial Netflixa 1893 z Maciejem Musiałem, zapowiada się naprawdę brawurowa akcja!

  • Gość: mgrinz

    Oceniono 6 razy -2

    za tyle kasy za wersje 1.5t to mozna kupic sobie juz mazde 6.... cenowa kpina. segment C z D komus ostro sie pomylił. fakt faktem auto dobrze jezdzi jak to honda ale NIE ZA TAKA CENE!
    a tak na marginesie jechalem wersja 1.0....to turbo ekologiczne auto pali jak smok jak accordzina 2.0 i to odcięcie paliwa przy 5,5k rpm jest wyjatkowo żenujące. na szczesci w 1.5 jest wyzej ustawiony redline

  • Gość: Aska

    Oceniono 2 razy -2

    wzrost cen paliw jest tez przez to ze Trump zadecydowal o wyjściu USA z porozumienia nuklearnego z Iranem wiec przez jakis czas ceny paliw beda rosly. nic sie nie da zrobic.

  • Gość: Alicja

    Oceniono 2 razy -2

    caly czas wszyscy narzekacie na smog. a teraz przez trumpa paliwa beda po 5 zeta

  • Gość: Khorsj

    Oceniono 4 razy -2

    Nie rozumiem, dlaczego środowisko jest tak pomijane pod wszystkimi względami, chrońmy środowisko i uaktywnijmy opłatę emisyjną!

  • Gość: Brunet

    Oceniono 3 razy -3

    dobrze że temat opłaty emisyjnej wciąż się rozwija, dzięki temu w najbliższym czasie w końcu odetchniemy czystym powietrzem !

  • Gość: Szymon

    Oceniono 7 razy -3

    zydzi znowy zrobili nam podwyzke cen benzyny

  • Gość: Expert

    Oceniono 6 razy -4

    Najlepiej w klasie to sie jeździ mercedesem w177 a nie civic.

  • Gość: Katon

    Oceniono 12 razy -4

    te osiągi są słabe jak na 180km, co to jest 8,5s do 100km/h i 200 na H. Nie rozumiem, akie straty mocy są? T jet fiatowski 150KM ma 7,7 a z overbostem 7,5 do setki a ma beznadziejną skrzynię. Jedyna zaleta? Hondę produkują a fiata Bravo już nie.

  • dodobird

    Oceniono 7 razy -5

    Zgadzam się, że tył jest przekombinowany, ukłom w strone gimbazy, jednak reszta + deska i ergonomia w końcu ida w stronę konserwatywną, dobre gabaryty. W Hondzinie można też liczyć na obiektywną jakość, one po prostu jeżdża i jeżdzą, oby nie okazało się, że ma problemy z korozją co Hondzie się przecież zdarzało. Biorę pod uwagę tego Cifa do potencjaklnego zakupu. Uważam też, że 1,5 180 KM to nieporozumienie, ani to dynamika, ani ekonomika, wystarczyłoby 120 km. 1,0 jeszcze gorzej + warkot 3 cylindrów zgroza. Podobno jest jeszcze dizel, jak będzie z dizlami... no właśnie.

  • Gość: kutasi leb

    Oceniono 11 razy -7

    nie wiem jak ta generacja ale poprzednie to masakra, hałas wewnątrz nie do zniesienia, dla emerytów i rencistów po mieście ok ale nie w trasę ,

  • Gość: jajac82200

    Oceniono 27 razy -17

    Lepiej już kupić hybrydowy Hyundai ionic ze skrzynią DSG.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX