Zamiast klasycznego, analogowego zestawu wskaźników pojawi się w jego miejsce szeroki wyświetlacz, który wyświetli spersonalizowane informacje. Kierowca może samodzielnie wybrać zawartość i układ przedstawianych informacji przez dotykowy, środkowy ekran. W zależności od upodobań dane na temat statusu samochodu, multimediów czy telefonu mogą być wyświetlane z lewej, z prawej strony panelu, a nawet w jego centralnej części.
Kierowca może wybierać jeden z trzech trybów pracy: klasycznego, cyfrowego, cyfrowego z profilem informacyjnym i ograniczonego. W widoku klasycznym prędkościomierz i obrotomierz znajdują się w okrągłych zegarach po obu stronach panelu, a przestrzeń pomiędzy nimi może wyświetlać informacje dot. Multimediów, a także mapę nawigacji z możliwością przybliżania.
W widoku cyfrowym dominuje miejsce na dane z nawigacji lub multimediów. Nad główną grafiką pozostawiono miejsce na wyświetlenie informacji na temat chwilowej prędkości samochodu, sugestii biegu, systemu rozpoznawania znaków lub dystansu do celu lub najbliższego zakrętu.
Widok cyfrowy z profilem informacyjnym ma większą sekcję środkową, w której może wyświetlać np. mapę. Po lewej i prawej stronie znajdziemy dodatkowe informacje na temat stanu samochodu. Możemy tam wyświetlać instrukcje nawigacji, rekomendację biegu, całkowity czas podróży samochodu lub chwilową prędkość.
W widoku ograniczonym wyświetla się chwilowa prędkość lub dystans do celu a pozostałe dane są serwowane na górze lub na dole panelu. Kierowca korzystający z nawigacji otrzyma dane z centralnej części wyświetlacza.