Komentarze (27)
Wyścig o surowce do produkcji akumulatorów
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: 2def

    Oceniono 4 razy -4

    Elektro-eko-gó... sciema. Kazda myslaca osobaq wie: jezeli swiat promuje jakies rozwiazanie, to jest ono jedynie dobre dla jakichs bogatych dupkow itp.

  • Gość: Mad

    Oceniono 4 razy -4

    Elektromobilność to przyszłość, olac ceny paliw

  • Gość: Wars

    Oceniono 2 razy -2

    Elektromobilność to przyszłość, olac ceny paliw

  • Gość: Nick

    Oceniono 1 raz -1

    ropa drożeje, paliwo na stacjach też. trzeba przeczekać. to wszystko zalezy od sytuacji geopolitycznej i żydow

  • Gość: Tryp

    Oceniono 5 razy -1

    przeciez to, ze paliwo jest droższe to nie jest wina oplaty emisyjnej, bo te akurat placa wielkie korporacje paliwowe tylko żydów co namowili trumpa do ataku na Iran

  • Gość: Nick

    Oceniono 3 razy -1

    to trump podwyzszyl nam ceny paliwa

  • Gość: jassm

    Oceniono 1 raz -1

    Wiedziałam, że przemysł naftowy w Wenezueli prędzej czy później dobiegnie załamania.

  • Gość: yJachu

    Oceniono 5 razy -1

    Cytalem artykol ze TATA mial prototyp samochodu napedzanego Sprezonym Powietrzem byly plany jego produkcji i nagle zniknol Czytajac dane techniczne mial byc tanim dobrym samochodem i komus zalezalo aby to utracic

  • Gość: stereo

    0

    Pierwszy polski serial na Netflix - no wreeeeszcie !!! Pierwsze dwa odcinki nie budują fabułę, ale potem… mega. Polecam wszystkim żeby piątkowy wieczór zaplanowali sobie z Netflixem.

  • Gość: brajaken

    0

    Nikt nie ukrywa tego, że pierwsze dwa odcinki wyreżyserowała Agnieszka Holland. Z całym szacunkiem do całego dorobku Pani Holland, ale seriale z takim potencjałem na wartką akcję powinny reżyserować osoby, które w takim właśnie gatunku się odnajdują. Z takiego doboru reżyserów - Holland, Adamik, Chajdas, Smoczyńska - z odmiennymi stylami, wyszedł świetny serial. Niestety pierwsze dwa odcinki trzeba przecierpieć. Później jest już tylko lepiej.

  • Gość: Natan

    0

    Bardzo dobry artykuł! Temat mało znany, a warto wiedzieć więcej, bo to niezwykle ciekawa historia, o której z pewnością powstanie kiedyś trzymający w napięciu film. Opowieść o tym jak Chiny zabezpieczyły sobie lwią część zasobów surowcowych potrzebnych do produkcji baterii. Opowieść o tym, jak konglomerat (nieformalny) chińskich firm w praktyce kontroluje światowy łańcuch dostaw litu. Opowieść o tym, jak skutecznie i dalekowzrocznie chińskie firmy potrafiły (i potrafią) inwestować i jakie są tego spektakularne efekty (jak np. wyśmienita kondycja bijącego rekordy sprzedaży Volvo kupionego przez chińskie Geely od amerykańskiego Forda, który prawie zabił tę szwedzką markę). Zachęcam wszystkich do poczytania więcej na ten temat – naprawdę historia dzieje się na naszych oczach i warto zmierzyć się z niektórymi stereotypami dotyczącymi Chin.

  • Gość: tak tak

    0

    OK jest to przyszłośc niewątpliwie ale......zobaczcie kosztuje ładowanie w komercyjnych ładowarkach ,jak było za darmo czy z domowej sieci to ok ale ,,na mieście ' jeuż nie jest tak tanio ,po drugie nie wierzę że korporacje nie wpadną na jakiś patent aby uprzykszyc życie ,,,w elektrykach nie ma skrzyni biegów ,wymian rozrządu czy oleju to pewne wprowadza jakiś kod na ilośc ładowań ...a auto jak przestanie jeżdzić -serwis zero roboty -wprowadzenie owego kodu i faktura ....kilka tysi ..itd

  • Gość: Koko

    0

    Inwestycje inwestycjami, ale zdrowie człowieka musi być stawiane zawsze na pierwszym miejscu !

  • okiemserca

    Oceniono 1 raz 1

    Bardzo v ciekawi przegląd. Dobrze siew czytało, dzięki

  • Gość: Marcin

    Oceniono 1 raz 1

    Co za budowanie napięcia! Właśnie za ten specyficzny styl uwielbiam filmy osadzone w klimatach bloku wschodniego.

  • ulisse

    Oceniono 2 razy 2

    bardziej będzie nam potrzebna gleba, woda i czyste powietrze - chińskie szaleństwo dąży do stworzenia trującej, plastikowo - betonowej pustyni po której nie będzie po co jeździć ani żyć...

  • Gość: dffh

    Oceniono 2 razy 2

    cała niemiecka pseudomotoryzacja jest opanowana przez chiny
    przykład krosnienskie BWI
    kupione przez chinczyków produkuje wszystkie amortyzatory dla niemców
    od a do z

  • Gość: pOl

    Oceniono 4 razy 2

    To dobra mobilizacja na przesiadkę na rower, oszczędność i aktywność to lubię!

  • Gość: he

    Oceniono 2 razy 2

    przecież już 3/4 cześci produkuja chonczycy w Polsce i na swiecie
    przykład chinski zakład BWI w Krosnie

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX