Jaguar I-Pace - ceny w Polsce. Elektryczny SUV już w sprzedaży

Polski oddział Jaguara właśnie ogłosił polskie ceny elektrycznego Jaguara I-Pace. Auto można było w ten weekend oglądać w Poznaniu, a już niedługo ma pojawić się na drogach.

Polski cennik Jaguara I-Pace otworzy 354 900 zł.

Jaguar I-Pace - wyposażenie standardowe

W bazowej wersji wyposażenia S znajdziemy m.in.: sportową kierownicę wykończoną skórą, metalowe nakładki progów, dwustrefową klimatyzację, czujnik jakości powietrza, system audio Meridian, system Touch Pro z wyświetlaczem 10 cali, panel Touch Pro Duo, cyfrowe zegary, kamerę cofania, czujniki parkowania, system bezkluczykowego dostępu, tempomat z ogranicznikiem prędkości, system monitorujący zmęczenie kierowcy, system wspomagający utrzymanie prawidłowego pasa ruchu, asystenta parkowania równoległego i wyjazdu z miejsca parkingowego oraz parkowania prostopadłego, system wykrywania ruchu przecinającego drogę cofania, system rozpoznawania znaków drogowych z inteligentnym ogranicznikiem prędkości ASL i 6 poduszek powietrznych.

Jaguar I-Pace - ceny w Polsce:

  • Jaguar I-Pace EV400 AWD S – 354 900 zł
  • Jaguar I-Pace EV400 AWD SE – 389 900 zł
  • Jaguar I-Pace EV400 AWD HSE – 419 900 zł
  • Jaguar I-Pace EV400 AWD First Edition – 469 900 zł

Jaguar I-PaceJaguar I-Pace fot. Jaguar

Jaguar I-Pace - najważniejsze informacje

Za napędzanie SUV-a będą odpowiedzialne dwa silniki elektryczne. Ich połączone siły dostarczą kierowcy 400 KM mocy i 696 Nm maksymalnego momentu obrotowego. I-Pace ma być wyposażony w napęd na cztery koła.

Pierwsza setka na liczniku pojawi się po 4,5 s.

Jaguar I-PaceJaguar I-Pace fot. Jaguar

Akumulatory mają 90 kWH pojemności, co ma pozwolić I-Pace'owi przejechać na jednym ładowaniu 475 km. Jaguar I-Pace wspiera technologię szybkiego ładowania. Baterie do 80 proc. naładujemy w 85 minut przy użyciu ładowarki 50 kW lub w 40 minut, jeżeli wykorzystamy mocniejszą ładowarkę 100 kW. Ze zwykłego gniazdka naładowanie baterii ma zająć lekko ponad 10 godzin.

Jaguar I-PaceJaguar I-Pace fot. Jaguar

Elektryczny SUV będzie wyposażony w wiele nowoczesnych technologii i systemów, które znamy z nowych samochodów koncernu JLR. Podczas przedpremierowej prezentacji wspomniano m.in. o dwuekranowym systemie multimedialnym Touch Pro Duo.

Jaguar I-Pace nie zapomina także o walorach praktycznych. Dokładnych wymiarów jeszcze nie znamy, ale wiemy, że bagażnik pomieści 656 l, a po złożeniu kanapy nawet 1453 l. Z tyłu wygodnie mają usiąść wysokie osoby, a Jaguar chwali się 890 mm miejsca na nogi.

Tesla Model S

Czy Twoim zdaniem Jaguar I-Pace odniesie sukces na polskim rynku?
Więcej o:
Komentarze (12)
Jaguar I-Pace - ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • 3tibet

    Oceniono 12 razy 10

    których wymiarów jeszcze nie znamy? i jakie "my"?
    wymiary:
    Rozstaw kół osi przedniej 18" 1641 mm
    20" 1627 mm
    22" 1624 mm
    Rozstaw kół osi tylnej 18" 1661 mm
    20" 1647 mm
    22" 1650 mm
    Wysokość całkowita 1565 mm
    Rozstaw osi 2990 mm
    Długość całkowita 4682 mm
    Szerokość całkowita (lusterka rozłożone) 2139 mm
    Szerokość całkowita (lusterka złożone) 2011 mm
    Prześwit (w pełni obciążony) 142 mm
    nie chciało się kliknąć parę razy? wymiary są tam od paru miesięcy :)
    czy Filip w moto.pl musi oznaczać "nie_chcę_mi_się"?

  • aresdog

    Oceniono 11 razy 5

    myślę, że sprzedadzą jakieś... 4 sztuki rocznie...

  • sztucznypolak

    Oceniono 2 razy 2

    "Z tyłu wygodnie mają usiąść wysokie osoby, a Jaguar chwali się 890 mm miejsca na nogi."
    Te 890 mm (czyli 89 cm) to z tylu?

  • aerofan

    Oceniono 3 razy 1

    400 km się przejedzie i dupa, trzeba robić postój na 2 godziny (jak jest gdzie naładować). Poczekam jeszcze trochę na nową technologię i wtedy kupię.

  • pm7303

    Oceniono 3 razy 1

    Ciekawe czy w moto.pl piszą ci sami autorzy co na 'plotku'? Tam też każda w miarę wyglądająca baba jest od razu 'prześliczna' ;-)

  • porque

    Oceniono 7 razy 1

    Moja zonka jedzi F-Pace, jest wiekszy od I-Pace i z tylu nie ma zbyt duzo miejsca na nogi. Ma dosc dlugi bagaznik ale reszta nie odbiega wielkoscia od pojazdow podobnej klasy.

  • pszczolkaprezesa

    Oceniono 18 razy -6

    I to jest cały problem - ładuje się silnik 400KM, a do jazdy potrzeba 26 KM ( 90 kWh na 475km zasięgu). Czyli gdyby nie imbecyle dla których ilość koni mechanicznych silniki mogłyby mieć 4xmniejszą moc, a zatem i mniejsze przekroje przeniesienia napędu, czyli mniejsze masy, a zatem rósłby zasięg, no ale jak to jechać autem o mocy 30-60 kW? Co sumsiad by powiedział?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX