Komentarze (75)
Salon Genewa 2018 - podsumowanie, wnioski, opinia, komentarz
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Adam

    Oceniono 1 raz -1

    Warto dodać, że Fiat zapowiedział rezygnację z Tipo i następcy Punto.

    Europejska oferta ma zostać ograniczona do 500 i Pandy.

  • Gość: Arcadio

    Oceniono 41 razy -1

    Dość ciekawe podsumowanie i bardzo mi się podoba. W dwóch rzeczach się nie zgadzam z autorem. Autora smuci brak diesli a ja się cieszę ze ich nie będzie. Diesel nadaje się do ciężarówki, do dużego auta (pickup czy wielka terenówka) natomiast po co do osobowego auta lub o zgrozo do sportowego? Oczywiście Polak będzie najbardziej płakał bo za grosze jeździł w dieselku, najlepiej 1.9tdi w golfie albo w passeratti b5.
    Uważam, że hybryda obecnie to najlepsze rozwiązania. Nasze miasta w Polsce, podobnie jak za zachodnią granicą się strasznie korkują. Więc w korku hybryda jest najlepszym rozwiązaniem. Pali podobnie jak albo mniej jak diesel a przede wszystkich nie smrodzi i nie hałasuje. Toyota pokazała również że to bezproblemowy w eksploatacji napęd, czego nie można powiedzieć o dieslach, zwłaszcza tych nowych. Uważam że obecnie najlepsze rozwiązanie to hybryda, która ładuje swoje baterie podczas jazdy. Pełny elektryk nic nie zmieni, ponieważ ten prąd też trzeba wyprodukować przez elektrownie. Przyszłością jest napęd wodorowy.
    Ponadto niektórzy narzekają na hybrydy, bo się nimi jeździć po autostradzie nie da albo....hałasują i dużo tam palą? To chyba te hejtery hybrydą nie jechali. 2. Przypominam na autostradzie maksymalna prędkość to 140km/h a nie 200 3. Większość ludzi co najmniej 80% swojej jazdy w życiu spędza w korku, jeździ po trasach szybkiego ruchu kilka razy w roku.
    Więc nie siać tutaj stereotypów, że hybryda jest zła. Przebija diesla ponieważ:
    a) nadaje się lepiej do miasta, gdzie pali mniej, nie smrodzi, nie hałasuje
    b) napęd jest tańszy w eksploatacji bo praktycznie się nie psuje i nie ma turbin, dwumas, dpf (który w miastach się męczy i sprawia problemy) i innych drogich elementów w dieslu. Już nie wspomnę o AdBlue
    c) Po mieście ma przewagę hybryda, tam spędzamy większość czasu. Na trasie jedzie się hybrydą jak dieslem a na autostradzie jesteśmy rzadko.
    I druga sprawa "Pewnie niektórzy z odwiedzających targi mężczyzn będzie na tę zmianę kręcić nosem, ale nie oszukujmy się - właśnie tak powinno być. To, coraz rzadsza, dobra zmiana."
    Przecież to jakaś masakra jest. Piękne auta, piękne kobiety. Racja, fajnie jest jak panna zamiast emanować tylko kobiecością umiała również trochę poopowiadać o aucie, przy którym stoi. Ale kobiety powinny być nadal. Nie bądźmy lewakami, bo świat naprawdę w złą stronę zmierza.

  • Gość: gość100

    Oceniono 2 razy -2

    Wyskoczyłeś jak Filip z konopi z tymi dyzlami. Europa od paru lat redukuje te najlepsze z najlepszych silników do aut. Dotyczy to produkcji,do niedawna 1-2%,a teraz albo wcale ,jak Volvo Chinczyków .
    Niemcy biorą się na poważnie za wyrzucenie dyzli za rogatki miast.Chyba wczoraj,jedna z gazet Niemieckich napisała ,że używki tych aut idą już o dwa tysiące w dół.A jeszcze ograniczenia nie weszły w życie .
    A Filip ogłasza njusa !

  • Gość: fragi

    Oceniono 7 razy -5

    a co o Lexusie LS dowiedziała sie agora pl ?

  • Gość: Grodziec

    Oceniono 8 razy -6

    Mnie najbardziej ucieszyło jedno: było mnóstwo samochodów elektrycznych, a wodorowych ZERO. W końcu zrozumieli.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX