Komentarze (75)
Salon Genewa 2018 - podsumowanie, wnioski, opinia, komentarz
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Adam

    Oceniono 1 raz -1

    Warto dodać, że Fiat zapowiedział rezygnację z Tipo i następcy Punto.

    Europejska oferta ma zostać ograniczona do 500 i Pandy.

  • Gość: AndyB

    Oceniono 29 razy 9

    ciekawe po co wszyscy idą w kierunku aut elektrycznych, jeżeli nie mamy takich możliwości energetycznych, żeby te samochody zasilać.. już teraz wystarczy gorące lato i miasta zaliczają blackouty dzięki zwykłym klimatyzatorom. Dorzućmy do tego ładowanie samochodów i sieć nie wstanie. Elektrowni atomowych zbyt szybko się nie buduje, węglowe na tyle dymią, że już chyba jeździć V8 niż na prąd... a elektrownie wiatrowe i słoneczne są na tyle mało wydajne, że nawet jakby wszystkie dachy pokryć panelami.. to nie starczyłoby raczej na samochody elektryczne... także po tym artykule kibicuję zarówno Mustangowi jak i Santa Fe :)

  • Gość: Arcadio

    Oceniono 41 razy -1

    Dość ciekawe podsumowanie i bardzo mi się podoba. W dwóch rzeczach się nie zgadzam z autorem. Autora smuci brak diesli a ja się cieszę ze ich nie będzie. Diesel nadaje się do ciężarówki, do dużego auta (pickup czy wielka terenówka) natomiast po co do osobowego auta lub o zgrozo do sportowego? Oczywiście Polak będzie najbardziej płakał bo za grosze jeździł w dieselku, najlepiej 1.9tdi w golfie albo w passeratti b5.
    Uważam, że hybryda obecnie to najlepsze rozwiązania. Nasze miasta w Polsce, podobnie jak za zachodnią granicą się strasznie korkują. Więc w korku hybryda jest najlepszym rozwiązaniem. Pali podobnie jak albo mniej jak diesel a przede wszystkich nie smrodzi i nie hałasuje. Toyota pokazała również że to bezproblemowy w eksploatacji napęd, czego nie można powiedzieć o dieslach, zwłaszcza tych nowych. Uważam że obecnie najlepsze rozwiązanie to hybryda, która ładuje swoje baterie podczas jazdy. Pełny elektryk nic nie zmieni, ponieważ ten prąd też trzeba wyprodukować przez elektrownie. Przyszłością jest napęd wodorowy.
    Ponadto niektórzy narzekają na hybrydy, bo się nimi jeździć po autostradzie nie da albo....hałasują i dużo tam palą? To chyba te hejtery hybrydą nie jechali. 2. Przypominam na autostradzie maksymalna prędkość to 140km/h a nie 200 3. Większość ludzi co najmniej 80% swojej jazdy w życiu spędza w korku, jeździ po trasach szybkiego ruchu kilka razy w roku.
    Więc nie siać tutaj stereotypów, że hybryda jest zła. Przebija diesla ponieważ:
    a) nadaje się lepiej do miasta, gdzie pali mniej, nie smrodzi, nie hałasuje
    b) napęd jest tańszy w eksploatacji bo praktycznie się nie psuje i nie ma turbin, dwumas, dpf (który w miastach się męczy i sprawia problemy) i innych drogich elementów w dieslu. Już nie wspomnę o AdBlue
    c) Po mieście ma przewagę hybryda, tam spędzamy większość czasu. Na trasie jedzie się hybrydą jak dieslem a na autostradzie jesteśmy rzadko.
    I druga sprawa "Pewnie niektórzy z odwiedzających targi mężczyzn będzie na tę zmianę kręcić nosem, ale nie oszukujmy się - właśnie tak powinno być. To, coraz rzadsza, dobra zmiana."
    Przecież to jakaś masakra jest. Piękne auta, piękne kobiety. Racja, fajnie jest jak panna zamiast emanować tylko kobiecością umiała również trochę poopowiadać o aucie, przy którym stoi. Ale kobiety powinny być nadal. Nie bądźmy lewakami, bo świat naprawdę w złą stronę zmierza.

  • Gość: fragi

    Oceniono 7 razy -5

    a co o Lexusie LS dowiedziała sie agora pl ?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX