Komentarze (37)
Zestawienie żarówek w Audi A4
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Tomek G.

    Oceniono 9 razy -3

    Przez wiele lat jeździłem różnymi "renówkami" a potem dałem się skusić na B7, bo takie niemieckie, wspaniałe i bezawaryjne. O ja głupi, przecież to najgorsze auto jakie miałem, tam nawet głupie żarówki się ciągle przepalają

  • Gość: OOOO

    Oceniono 11 razy -3

    w końcu łałdi to łałdi;)
    porządny nemecki wóz w izbie musi być!
    twardszy niż bunkier Hitlera.

    leszyki i bidota z fordow, łopli, skodzin, fiatów i innych peżotów się chowa.

  • student_zebrak

    Oceniono 1 raz -1

    GW wam tego nie napisze - ACCC (Australia) polecilo wymiane podudszek w milionie samochodow (do 2020), oprocz dotychczasowych, takze WV, Skoda, Rover, Ford, Honda, Mitsubishi, Holden(GM)/Opel...
    The ACCC will force car companies to replace potentially deadly Takata airbags in around 1 million cars through the first mandatory safety recalls in Australian automotive history.

    Australia's consumer body triggered compulsory recalls for the first time on Monday, asking Assistant Minister to the Treasurer Michael Sukkar to compel reluctant car companies to replace airbag inflators in dozens of popular models.
    Manufacturers including Ford, Holden, Mercedes-Benz and Volkswagen previously resisted calls to address airbag inflators built by Japan's Takata corporation, telling the ACCC components produced in particular factories did not pose a threat to consumers.

    While brands such as Holden and Mercedes told the consumer authority airbags fitted to European-built vehicles are "currently safe" and posed "no safety risk", the ACCC's recommendation to Minister Sukkar said evidence put forward by carmakers is "is unreliable or inconclusive" and manufacturers "have clearly not taken satisfactory action to avoid risk of injury".

    If Mr Sukkar adopts the ACCC's recommendations, manufacturers must replace airbags affected by the issue before December 31, 2020.

    Motorists can check to see whether their car is affected by exiting recalls at Productsafety.gov.au

  • Gość: Marek

    0

    nie jestem za kupowaniem żarówek w komisie, nie raz się zraziłem. teraz wybieram tylko te ze sklepu, głownie z amjoil.pl. mam pewnośc, ze wszystko będzie ok i bez stresu

  • Gość: Agnieszka

    0

    polskie paliwowki pokryqwaja wzrost cen benzyny, ale przez amerynakow i arabow idzie wszystko w gore

  • Gość: Zeglarz

    0

    ropa drożeje, paliwo na stacjach też. trzeba przeczekać. to wszystko zalezy od sytuacji geopolitycznej i żydow

  • Gość: Dżofi Dżofer

    Oceniono 4 razy 0

    Klikam w Dwa tanie suvy z Japoni a tu Niemieckie barachło spod znaku 5 zer.

  • Jakub Wolnicki

    Oceniono 1 raz 1

    zaje ... sty artykuł.... o żarówkach w A4 ?
    Co następnego, praca magisterska z wycieraczek do Octavii ?

  • Gość: thr

    Oceniono 1 raz 1

    No to jest tuże pole do popisu, o każdej marce takie zestawienie i wierszówka wpada całkiem zacna ;DDDD

  • Robert Witczak

    Oceniono 1 raz 1

    1.9 TD 75KM ma doładowanie lecz bez wtrysku bezpośredniego, ale czy aby na pewno był stosowany jeszcze w A4?

  • Marek Koniarek

    Oceniono 1 raz 1

    Wiekszych glupot nie czytalem kto to pisal ten artykul jakas pogodynka. W b5 jest ta sama zawiecha co w b6 i nawet b7 aluminiowe. W b6 nie bylo pierwsze

  • piotrekfr14

    Oceniono 2 razy 2

    U mnie ta czworeczka chodzi jak w zegarku teraz tylko wahacze będą na dniach do zmiany ale to mechanik mi zamówił w hurtowni delphi oe żeby dłużej wytrzymały więc znowu będzie spokój na jakiś czas.

  • Tomek G.

    Oceniono 19 razy 3

    Przez wiele lat jeździłem różnymi "renówkami" a potem dałem się skusić na B7, bo takie niemieckie, wspaniałe i bezawaryjne. O ja głupi, przecież to najgorsze auto jakie miałem, tam nawet głupie żarówki się ciągle przepalają

  • spinaker99

    Oceniono 8 razy 4

    Jeżdżę audi a4b8 TDI 143 KM z 2013r.110tys,km oryginalny przebieg ,kupiony u dilera w Leverkusen.Na plus układ jezdny,reszta na minus w porównaniu do Mondeo Mk IV Tdci..Największy minus -ten samochód bardzo dużo pali.Obsługa 12 przycisków obok lewarka jest chora,ciągle trzeba odwracać wzrok od jazda bo nie można tych przycisków wyczuć.Także wyciszenie i wykonanie nie reprezentuje klasy premium.Oczywiście ci co stoją na prestiż tego nie widzą

  • Gość: nkjn

    Oceniono 5 razy 5

    ten "artykul" to jakis zart?

  • Gość: p

    Oceniono 9 razy 7

    już za tydzień - przegląd używanych wolksfagenów z zestawieniem zasięgu na rezerwie

  • justas32

    Oceniono 12 razy 12

    Proszę o artykuł z przeglądem żarówek do wszystkich samochodów europejskich. To bardzo ciekawe ...

  • remo29

    Oceniono 31 razy 29

    Przegląd oświetlenia? W następnym odcinku BMW i przegląd dywaników, VW i pokrowców na fotele oraz - wisienka - Skoda i skrobaki do szyb. Ten dział to kopalnia wiedzy.

  • Gość: szej

    Oceniono 48 razy 42

    Kupiłem moje A4 w komisie, ale miałem wyjątkowego farta, bo trafiłem na samochód po starszej osobie. Mały przebieg, czysty w środku i piękny lakier. Jedyny problem to wyczuwalne sciąganie w lewo. Poprosiłem komis o wyjaśnienia, a oni zadzwonili do Niemiec i powiedzieli mi, że auto było od jakiegoś alpejskiego dziadka, stało na zboczu w pochyłym garażu i że to ściąganie trzeba rozjeździć. No to jeżdżę! Jak król.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX