Nowy Ford Edge w Genewie - mocny diesel Bi-Turbo i nowe systemy

Ford do Genewy przywiezie Forda Edge po liftingu. Producent opisuje go jako "najbardziej zaawansowanego technicznie SUV-a" w klasie. Co nowego przynosi lifting oprócz systemów bezpieczeństwa?

Ford Edge doczekał się kosmetycznych poprawek wyglądu oraz sportowego stylistycznego pakietu ST-Line.

Ford Edge ST-Line

  • dolne części drzwi w kolorze nadwozia, spojler i nakładki progowe w kolorze nadwozia,
  • standardowe 20-calowe i opcjonalnie 21-calowe, malowane, aluminiowe obręcze kół
    premium,
  • Podwójne chromowane końcówki układu wydechowego,
  • Fotele pokryte częściowo perforowaną skórą Miko Dinamica z 10-kierunkową
    elektryczną regulacją ustawień przednich foteli,
  • kierownica i dźwignia zmiany biegów obszyte perforowaną skórą z czerwonymi
    przeszyciami w samochodach z manualną przekładnią,
  • aluminiowe sportowe pedały, czarna podsufitka i dywaniki welurowe premium.

Do tego Ford dorzuca sportowo zestrojone zawieszenie, adaptacyjny układ kierowniczy o zoptymalizowanych reakcjach oraz łopatki przy kierownicy dla automatu Quick Shift.

Ford Edge 2018Ford Edge 2018 fot. Ford

Nowy silnik EcoBlue Bi-Turbo i 8-biegowy automat

Pod maską Forda Edge zadebiutuje nowy silnik EcoBlue o pojemności 2 litrów i o mocy 238 KM. Wykorzystuje on doładowanie Bi-Turbo. Został połączony z układem napędowym Ford Intelligent All Wheel Drive.

W ofercie pojawia się także nowa 8-biegowa przekładnia automatyczna Forda została zaprojektowana, by jeszcze skuteczniej zoptymalizować zużycie paliwa i zapewnić dynamiczną jazdę oraz płynną i szybką zmianę biegów.

Ford Edge 2018Ford Edge 2018 fot. Ford

Wnętrze nowego Forda Edge

W odświeżonej kabinie nowego Forda Edge znajdziemy przeprojektowaną konsolę centralną, nowe zegary, pokrętło do zmiany biegów w automacie, półkę na telefon z możliwością indukcyjnego ładowania oraz nagłośnienie B&O PLAY.

  • Z nowych systemów wsparcia kierowców w nowym Fordzie Edge debiutują:
  • System hamowania po kolizji
  • Układ wspomagania kierownicy z funkcją omijania przeszkód
  • Adaptacyjny tempomat z funkcją zatrzymywania i ruszania oraz utrzymywania
    samochodu na pasie ruchu
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.