Nowy Citroen Berlingo - kombivan ze stylem

Stylistyka w samochodach z segmentu kombivan nie jest najważniejszą kwestią. Dużo bardziej liczy się pojemność kabiny, funkcjonalność czy możliwości przewozowe. Citroen Berlingo trzeciej generacji przełamuje ten schemat.

Nowy Citroen Berlingo powstał w ramach tego samego projektu co Peugeot Partner i Opel Combo. Jako bazę wykorzystano modularną płytę podłogową EMP. Pozwoliła wykorzystać najnowsze silniki oraz systemy wsparcia kierowcy. Oprócz tego samochód otrzymał zupełnie nową stylizację, która odróżnia go od pozostałych modeli w tym segmencie.

Stylistyka przedniej części nadwozia przypomina trochę inne modele znane z gamy Citroena – C3 lub C3 Aircross. Szeroka osłona chłodnicy oraz logo producenta, które płynnie przechodzi w chromowane listwy zachodzące na obramowanie górnych lamp.

Citroen Berlingo 2018Citroen Berlingo 2018 fot. Citroen

Szerokie możliwości personalizacji Citroena Berlingo

Oprócz tego samochód pozwala na personalizację wyglądu pod kątem oczekiwań konkretnego nabywcy. W palecie pojawiło się osiem odcieni nadwozia oraz kolorystyczne akcenty wokół świateł przeciwmgłowych i plastikowych paneli Airbump. W ofercie pojawi się również wersja XTR z pakietem Color Orange, 17-calowymi obręczami i nakładkami ochronnymi na zderzak w kolorze nadwozia. Do tego dochodzi jeszcze specjalne wykończenie wnętrza Wild Green.

Citroen Berlingo 2018Citroen Berlingo 2018 fot. Citroen

Nowy Citroen Berlingo - dwie wersje

Po raz pierwszy w historii Citroen Berlingo jest dostępny w dwóch wersjach długości nadwozia. Podstawowa wersja M jest o dwa centymetry dłuższa od modelu poprzedniej generacji – mierzy 4,40 m przy rozstawie osi 2,78 m. Wydłużony wariant XL zyskał 35 cm, dając w sumie 4,75 m długości przy rozstawie osi 2,97 m. Bagażnik w tej wersji oferuje 1050 litrów.

Obydwie wersje Citroena Berlingo występują w konfiguracji pięcio- i siedmioosobowej.

Więcej o:
Copyright © Agora SA