Hyundai i30 Fastback - ceny w Polsce. Nie będzie tanio

Nowa wersja nadwoziowa koreańskiego kompakta lada moment pojawi się w salonach. Polski importer opublikował cennik - samochód nie jest tani, ale nadrabia wyglądem.

Hyundai i30 Fastback mierzy 4445 mm i odróżnia się od pozostałych wersji. Opływowe nadwozie obniżono o 25 mm, dzięki czemu samochód wygląda bardzo opływowo. W oczy rzuca się długa maska silnika, a z tyłu zintegrowano spojler z klapą bagażnika. Słupki C zostały atrakcyjnie połączone z tylną szybą.

Wyposażenie Hyundaia i30 Fastback

Ofertę koreańskiego producenta otwiera cena bazowej wersji wyliczona na 77 tys. zł. Na liście wyposażenia znajdziemy m.in. 16-calowe alufelgi, spojler dachowy, klimatyzację manualną oraz tempomat i system automatycznego hamowania AEB (tryb miejski). Do wyboru są dwie jednostki benzynowe z turbodoładowaniem: 1.0 120 KM lub 1.4 140 KM. Nieco później do gamy Fastbacka dołączy 4-cylindrowy silnik wysokoprężny 1.6 o mocy 110 lub 136 KM.

Zobacz także: Pierwsza jazda Hyundai i30 Fastback. Jedyny taki kompakt na rynku

Hyundai i30 FastbackHyundai i30 Fastback fot. Hyundai

Ceny Hyundaia i30 Fastback w Polsce

Oto pełny cennik Hyundaia i30 Fastback:

CLASSIC PLUS

  • 1.0 T-GDI/120 KM + man6: od 77 000 złotych

COMFORT

  • 1.0 T-GDI/120 KM + man6: od 83 000 złotych
  • 1.4 T-GDI/140 KM + man6: od 86 000 złotych
  • 1.4 T-GDI/140 KM + 7DCT: od 92 000 złotych

PREMIUM

  • 1.4 T-GDI/140 KM + man6: od 100 900 złotych
  • 1.4 T-GDI/140 KM + 7DCT: od 110 000 złotych

Zobacz także: Oto Hyundai i30 Fastback, czyli "wyszukane, 5-drzwiowe coupe"

Hyundai i30 N 2017

Czy Twoim zdaniem Hyundai i30 Fastback będzie się cieszył zainteresowaniem w Polsce?
Więcej o:
Komentarze (65)
Hyundai i30 Fastback - ceny, wyposażenie, silniki
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • don_pedro_deszczowiec

    Oceniono 49 razy 43

    O! Widzę że chłopcy z Huydaya uwierzyli we własny marketing i wycenili się zgodnie ze swoimi oczekiwaniami. Wróżę im sukces… po zastosowaniu 30% rabatu, albo dalszy sen o klasie premium bez niego. Zastanawiające jest jak szybko niektórzy ulegają marketingowym autozłudzeniom 😉

  • qwerfvcxzasd

    Oceniono 39 razy 37

    w ciągu kilku lat cena przeciętnego średniaka podskoczyła z około 65-70k na 90-100k. Niech sobie sami to kupują. no i te kuriozalne silniczki z kosiarek do trawy. ;)

  • Gość: iwik

    Oceniono 43 razy 35

    Drożej od bardzo drogiego już civica. Chyba się z czymś na głowy pozamieniali...

  • Gość: bobo

    Oceniono 24 razy 24

    na wyprzedaży rocznika okaże się że upust cenowy to około 20-25 tys czyli o tyle chciano orżnąć klienta a i tak diler wyjdzie na swoje

  • wolny.kan.gur

    Oceniono 38 razy 18

    Taki samochód ma zerowe szanse na sukces rynkowy w Polsce właśnie ze względu na cenę.
    Prestiż marki podobny jak u Dacii a cena jak za VW.
    Poza tym za grubo ponad 100k zł można mieć sporo więcej niż 140 KM.

  • Gość: znaffca_roweru

    Oceniono 11 razy 11

    a ja mam rower do pomykania po miescie

  • Gość: Wolfgang

    Oceniono 8 razy 8

    Ceny aut poszły mocno w górę. Na początku 2010 roku Focus 1.6 w wersji Silver (klima, elektryczne szyby i lusterka, podgrzewana przednia szyba itp) kosztował niespełna 53 tys zł. Dziś z podobnym wyposażeniem trudno czasem kupić samochód segmentu B

  • Gość: Paweł

    Oceniono 11 razy 7

    Za 110 tyś można kupić superba z automatem też w liftbacku i w wersji sportline z 150 1.4 mimo że nie lubię grupy VAG to wydaje mi się to lepszym wyborem

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX