-
-
-
-
Mam stały kontakt z zaprzyjaźnionym serwisem Honda w Niemczech.
Mają tam naprawdę duży kłopot ze sprzedażą "zwykłego" CIVIC X generacji a o Type R nie wspominając.
Sprzedaż siadła potwornie, wyprzedaże roczników z minimalnym rabatem ( narzuconym przez koncern w Europie ) kompletnie ignorowane przez Konsumentów.
Niemieccy Klienci mówią pewnie to co polscy : nowy model ZABYT drogi vs. poprzednie edycje a wysilony silniczek 1.0 l zachowujący się kopletnie inaczej niż legendarny VTEC po prostu warczy z chwilą próby podwyższenia obrotów. Potwierdzam - testowałem u Nich parę dni.
Mało tego, pomimo, że wynajem długoterminowy ( również jak w Polsce popularny ) jest tam o wiele tańszy ( 134 € / miesiąc dla CIVIC 1.0 L Comfort ) - chętnych nie za wiele.
Dlatego akcja marketingowa Hondy nie dziwi. Nowy CIVIC został zaprojektowany w USA. Jest zbyt mocno doposażony w niepotrzebne gadżety a nie posiada w wersjach podstawowych tych potrzebnych narzędzi ( kamera, czujniki , rozmiar felg etc a posiada np. podgrzew foteli).
Te błędy się mszczą + porzucenie tego co użytkownicy CIVIC cenili najbardziej - silnik VTEC , może spowodować duże kłopoty koncernu. A sam CIVIC może podzielić los fatalnego przygotowania sprzedażowego FIATA STILO lub Subaru Imprezy. Czyli : albo zmiana silnika i charakteru pojazdu albo zbyt wysoka cena.
Zobaczymy. -
-
-
-
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Gość: miszcz
Oceniono 31 razy 21
"Honda zaskoczyła całą konkurencję! Wyjątkowe auto z bardzo dobrą ceną"- ani słowa o cenie w tym "artykule". I dlaczego ten "dziennikarz" mówi "tajp er"? po angielsku (skoro "tajp") "r" to chyba "ar" z bezdzwięcznym "r".