Nowa era, nowe logo. Mini zmienia znaczek - będzie bardziej płaski

Brytyjski producent miejskich samochodów odświeża design swojego logo. Zamiast trójwymiarowego emblematu zaprezentowanego w 2000 roku powstała uproszczona wersja.

Już w marcu przyszłego roku na samochodach MINI pojawi się nowa wersja nowego logo. Nowy wygląd znaczka jest uproszczony i pozbawiony efektu trójwymiarowego. Producent podkreśla, że jest to hołd dla klasycznego znaczka sprzed lat. Poza tym reszta zmian jest kosmetyczna – nazwa MINI jest wpisana w okręg ze skrzydłami po obu stronach.

Bardziej spostrzegawczy fani marki powinni zauważyć, że zmianę wprowadzona już dwa lata temu. Wtedy w komunikacji firmy pojawiło się uproszczone, dwuwymiarowe logo. Teraz nowa wersja pojawi się nie tylko na papierach firmowych, ale także na samochodach. Znajdziemy je nie tylko na nadwoziu, ale również na masce, klapie bagażnika, kierownicy i kluczykach.

Zobacz także: Mini stawia na prąd. Oto koncept auta, które pojawi się na drogach już w 2019 r.

Nowe logo MININowe logo MINI fot. MINI

Przedstawiciele marki tłumaczą, że płaskie logo „łączy świadomość tradycyjnych wartości z duchem rozwoju i przyszłości. Pierwsze samochody z nowymi emblematami pojawią się w marcu przyszłego roku.

Oprócz zmiany logo MINI postanowiło odświeżyć swoją gamę modelową. Brytyjska marka będzie oferować pięć głównych modeli: klasycznego hatchbacka i jego pięciodrzwiową wersję, a także modele Clubman, Countryman. Z oferty wypadną Coupe, Roadster i Paceman, a piąty samochód jest na razie tajemnicą.

Zobacz także: Toyota nie dotrzymała słowa. Nie będzie Supry w Detroit

Tesla Model S

Czy podoba Ci się nowe logo MINI?
Więcej o: