Komentarze (101)
Nowa Toyota Camry w Europie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: MARKO

    0

    Szkoda że nie będzie diesla.

  • 0

    Ładny samochód, nawet bym kupił, ale pojemność bagażnika 400L to żart... mniej niż w Corolli... jeżdżę Carina E 550L bagażnik i jest ok...

  • 0

    Ładny samochód, nawet bym kupił, ale pojemność bagażnika 400L to kpina... mniej niż w Corolli... jeżdżę Carina E 550L bagażnik i jest ok...

  • nemecpiotr

    Oceniono 1 raz -1

    www.gumtree.pl/a-samochody-osobowe/krakow/2007-toyota-camry-samochod-osobowy/1002151453630910475315109

  • Gość: MIREK.

    Oceniono 7 razy 1

    Jezdze Avensisem 2,o litra rok prod. 2017,i bardzo sobie chwale ten samochod.Zrobilem juz 70,000 km i samochod dopiero zaczyna przyspieszac,awarii zero,od serwisu do serwisu,jak wprowadza do sprzedazy nowa Camry,to napewno ja kupie z silnikiem 3,5 litra.A Avensis zostawie sobie dla przyjemnosci,bo to samochod bezawaryjny. MIREK.

  • Gość: V.

    Oceniono 7 razy 7

    Widzę, że chochliki wychowane na używanym, niemieckim szrocie szaleją aż miło. :)

  • Gość: BtL

    0

    Fajnie, że topią Avensisa - to jednak była ślepa uliczka, te niekończące się lifty w stylu zmiana podświetlenia zegarów itp były już mocno bez sensu.
    Fajnie, że dotrzymują słowa i pozbywają się diesli, chociaż przez 5 lat eksploatowałem 1AD-FTV i pomimo niewielkiej mocy i opinii o awaryjności, silnik ten był zaskakująco porządny i bezawaryjny. Te mizerne 126 koników tez dawało rade jak się już człowiek nauczył tym jeździć.
    Połączenie dużej pojemności z silnikiem elektrycznym - czemu nie - ciekawe jaką moc będzie miał bazowy 2,5 litra ale niepokoi ta nieszczęsna skrzynia CVT. Jeździłem aurisem z tym wynalazkiem - okropieństwo. Mam nadzieję, że naprawdę coś tam usprawnią bo to głupie CVT może ubić całkiem fajnie zapowiadającą się furę.
    P.S. Czyżby Toyota zaczęła do swoich grzybowozów przemycać detale stylistyczne z leksusa?

  • Gość: casper :)

    Oceniono 2 razy 2

    mimo że nie przepadam za toyotami to ta toyota przywraca mi wiarę w indywidualizm samochodu bo już dawno nie widziałem tak ciekawie zaprojektowanego

  • Gość: Naturaly Aspirated

    Oceniono 1 raz 1

    3.5 z wtryskiem ? a 2.5 co na gazniku ??? - poprawcie tekst .. na czuja wydaje mi sie ze ktos chcial napisac z BEZOSREDNIM wtryskiem... a wracajac do tematu. NARESZCIE .. w Europie brakuje duzych wolnossacych beznyn V6 - to sa prawdziwe bezawaryjne silniki... dlaczego ? Bo tam sie nie ma co zepsuc. moc z pojemnosci... 6 garow to jest to a nie jakies 1.1 TSI 300 KONI .. albo wiecznie turbo gnoj....

  • Gość: Chris

    Oceniono 3 razy 1

    Nie rozumiem . Wsiąść do samochodu , przejechać się , kupić a potem narzekać. Skrzynia CVT wiadomo, że odczucia są do bani, ale sam samochód jest całkiem znośny. Ale jak można wydać 100tys na auto i dopiero po zakupie zacząć narzekać to po prostu w głowie się nie mieści :). Pozdrawiam autora

  • Gość: 35n

    Oceniono 8 razy 0

    opinii duzo wiec niemcy obrazaja a POplecznicy wyja z nechecia

  • Gość: bb

    Oceniono 4 razy -2

    Camry to tak jak legendarna Corolla nie do zajechania i auto z dusza przede wszystkim

  • oldshatterhand.pl

    Oceniono 5 razy 1

    Jeżdżę Hondą Accord 2017 zrobioną w USA i niedawno porównałem ją z Toyotą Camry 2017 również zrobioną w USA. Honda w porównaniu z Toyotą to prawdziwa limuzyna. Toyota swoim tandetnym wykończeniem wnętrza zbliżyła się jakościowo do Trabanta.

  • Gość: nie lubię kaczek

    Oceniono 4 razy 0

    To chyba jakaś KACZKA pseudo-dziennikarska, abyśmy mogli poudzielać się na forum ;-) co za czasy KACZKA, KACZKA z każdej strony - kiedy nowe godło dlatego pseudo kraju ...

  • Gość: gosc

    Oceniono 10 razy -2

    Toyota nie SZKAODA ZYCIA na jazde marnymi TACZKAMI!Tandetnie wykonanumi i Perfidnej JAKOSC!!JAPONCZY nic dodac nic ujac!!!DZIEKUJE

  • jpm9

    Oceniono 7 razy 3

    No trzeba przyznać, że auto jest atrakcyjne stylizacyjnie. Może jednak silnik benzynowy będzie turbo 2,0 jak w Lexusie. Z dużą akcyzą ludzie nie kupią takiego auta masowo. Avensis był głównie dla firm i ludzi starszych wiekiem, zresztą Toyota ma najstarszą klientelę, choć widać, że pracuje nad zmianą średniej wieku. Szkoda , że hybryda nadal z eCVT, w RAV 4 pracuje ta bezstopniowa przekładnia tragicznie, ale w Polsce klienci gotowi są tylko dla znaczka Toyota jeździć hybrydami z jednym z najgorszych CVT. Cena musi być ustalona pod firmy, więc pojemność musi mieścić w niskiej akcyzie. W tej klasie aut Toyota jednak znaczy relatywnie mało, więc jakiegoś wielkiego sukcesu nie będzie. Koncern jednak słusznie postępuje, ze chce mieć pełną gamę modelową, znaczy to, że jednak klient i lojalność ma dla nich znaczenie, wiele koncernów patrzy tylko na zysk i wycofała się z tej klasy w Europie, bo po prostu nie zarobi się na tym, ostatnio np. Honda Accord.

  • Gość: ruby555

    Oceniono 16 razy 12

    Fajnie , a Honda Accord też się pojawi?

  • Gość: goobow

    Oceniono 16 razy -2

    hej bejbe! jeżdżę toyota i jestem księgowym porwe Cię na wakacje do Radomia

  • krzysw73

    Oceniono 39 razy 27

    Nie wierze, nie maja w ofercie silnika 1.0, 3 cylindry? Przecież to takie nowoczesne, przyszlosciowe

  • cenie-dobre-dziennikarstwo

    Oceniono 1 raz -1

    Najpierw piszecie o skrzyni 8.biegowej, a później cvt. Czy autor rozróżnia?

  • Gość: KyotoCastle

    Oceniono 18 razy 0

    Wygląda na budzetowego Lexa GS. Jeździłem przez kilka dni wypozyczonym 300h i nie wspominam tego samochodu dobrze. Wspominam go źle. Po prostu bezpłciowy samochód. Nic więcej. Przyjemność porownywalna do Passata. Ale też miałem okazję przez 3 dni używać auris hybryda i to był dopiero zonk. Samochód pewnego ranka nie odpadł i trzeba było podłączac go do zew. Zasilania.

  • edimerc

    Oceniono 18 razy 2

    Sprzedawać się będzie nieźle, ale tylko nieźle. Bo sprzedawałaby się rewelacyjnie, gdyby miała 2-litrowego diesla tak ok. 200 KM. Przy cenie na poziomie Passata (co jest całkowicie możliwe) kosiłaby konkurencję. Tak, wiem że hybryda... Ale takie auto kupuje się na trasy a nie do miasta. Na trasie diesel pali 1/3 mniej od hybrydy i ma przyjemniejszą charakterystykę, silnik przy 140 km/h spokojnie sobie mruczy 2.000 obr./min, jak potrzeba błyskawicznie przyśpiesza. Zresztą w mieście ON też nie pali więcej niż hybryda.

  • j_p_salomonczyk

    Oceniono 45 razy -1

    Mamy w domu między innymi Toyotę Auris Hybrid. Nigdy więcej Toyoty ani hybrydy nie kupimy. Uważamy markę za gów...ną a samochody za produkt reklamy i marketingu. Kto jeździ czymś takim to wie o czym mówię. O tandecie, ciasnocie, wyjącej bezstopniowej skrzyni biegów, najgorszym GPS z jakim miałem do czynienia i o tym ze pojazdy Toyoty są dla mnie jak skrzyżowanie Trabanta (Była taka marka w NRD) z tramwajem!

  • szalhen

    Oceniono 4 razy -2

    juuupppiiii! :-)

  • Gość: Adam

    Oceniono 15 razy 7

    Wysoka akcyza sprawi, że będzie droga.

    Pewnie ceny zaczną się powyżej 150 tys. zł.

  • Gość: Seba

    Oceniono 16 razy -6

    Po co komu taka krowa na nisko profilowych oponach. Tym w mieście nie da się jeździć. W Polsce nie ma dróg i parkingów na 5 metrowe auta.

  • Gość: Adekwatny

    Oceniono 33 razy 17

    Kupuję od razu jak się pojawi w salonach. Mój pierwszy samochód to była Camry z 2003 roku. Istne cudo!!

  • Gość: hattori

    Oceniono 17 razy 3

    Camry to bardzo udany i wytrzymaly pojazd, swietnie ze bedzie dostepny w EU - mysle, ze na 3.5 V6 2GRFE nie ma co liczyc, ale na hybrydzie tez da rade.

  • Oceniono 12 razy 2

    No nareszcie jeżdżę Camry w hybrydzie sprowadzonej z USA. Nie zrozumieć dlaczego jedyne silniki hybrydowe jakie Toyota oferuje w swoich modelach na nasz Rynek to 1.8 130 koni.Jak ktoś chciał coś więcej to musiał sprowadzać z USA albo kupować Lexusa.

  • liczbynieklamia

    Oceniono 14 razy 4

    Niby fajnie, bo Camry to model może i nudny, ale udany, tylko znając życie w Europie zamiast 3.5 V6 i przyzwoitego wyposażenia dadzą jakieś 1.6 i golasa. Bo nowe Camry będzie miało po prostu zastąpić Avensis (czyli nazwę, która przestała się sprzedawać), a nie być czymś segment wyżej od Cariny czy Avensis, jak w latach 90-tych.

  • Gość: mieczysław

    Oceniono 35 razy 1

    W sumie to jeszcze nie za wiele wiadomo o samochodzie. Dobrze że wprowadzają nowe samochody bo czasem mam wrażenie że ciągle widzę to samo na drodze. Niedawno dowiedziałem się o ssangyongu. Auta mają w znośnych cenach i wygladem też niczego sobie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX