Opel Insignia GSi - sportowa Insignia już w Polsce. Znamy ceny

Opel Insignia drugiej generacji jest już dostępna w sportowej wersji GSi. Polski importer opublikował cenniki bazowej wersji. Nie jest tanio, ale samochód oferuje bogate wyposażenie

Wersja GSi oferuje już na dzień dobry bogate wyposażenie standardowe. Na liście znajdziemy dynamicznie zestrojony układ zawieszenia FlexRide, napęd na wszystkie koła z systemem wektorowania momentu obrotowego, hamulce Brembo z 4-tłoczkowymi zaciskami, opony Michelin Pilot Sport 4 S i 20-calowe felgi.

Pod maskę może trafić jeden z dwóch silników. Jednostka benzynowa o pojemności 2-litrów oferuje moc 260 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm. Wysokoprężny wariant 2.0 CDTI BiTurbo rozwija 210 KM i 480 Nm. Obydwa silniki połączono z 8-biegowym automatem, oferującym zmianę biegów przy pomocy łopatek.

Zobacz także: Co warto wozić w samochodzie zimą? Te rzeczy mogą być niezbędne

Sportowa Insignia kosztuje wyjściowo 168 tys. zł. W tej cenie producent oferuje wariant benzynowy o nadwoziu sedan. Za wersję kombi trzeba dopłacić 5 tys. zł. Wersja z silnikiem wysokoprężnym jest droższa – kosztuje od 177 500 zł. Konkurencyjna Skoda Superb z nieco mocniejszy silnikiem (280 KM) kosztuje w topowym wyposażeniu Laurin&Klement od 172 680 zł.

Czy Twoim zdaniem Opel Insignia GSi będzie się cieszył zainteresowaniem polskich kierowców?
Więcej o:
Komentarze (48)
Opel Insignia GSi - ceny, silnik, konkurenci, osiągi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Automaniak

    Oceniono 1 raz 1

    Moim zdaniem na taki silnik wysokoprężne lub benzynowe wersji...GSI.. jest stanowczo za wolny jednostka wysokoprężna jednostka benzynowa z łatwością konkurencja pokona te oko w osiągach w spalaniu poza tym jeżeli chodzi o wygląd optyczny to jest przepiękne auto ale nie podoba mi się co ma pod maską Ile mocy generuje i osiągi po prostu w tych czasach Opel Insignia odstaje od konkurencji o jakie dobre 4 lata

  • Gość: Gra

    0

    Juz nie dlugo i francuzi popsuja opla jak swoje marki

  • januszpopkorniarz

    0

    W tej cenie mozna miec Julke albo zdaje sie Stingera.

  • Gość: tgbf

    0

    jaki ma sens porównywanie bogatej wersji Skody z ceną startową Opla? Na dodatek Skoda jest tutaj lepiej wyposażona, mocniejsza i większa

  • s0nar

    Oceniono 7 razy -1

    7.5s do setki miał mój pradawny diesel w BMW. Teraz mam 5s do setki w serii 6 Gran Coupe, które pod każdym względem bije 10x taką Insignię. Ponadto nie polecam 20" kół na nasze dziurawe drogi. Mam takie koła w 6-tce i już dwie opony wymieniałem, a 3 razy musiałem prostować felgi. Staram się omijać dziury i studzienki, ale jak widać niewiele pomaga.

  • Gość: d_artanian

    Oceniono 2 razy 0

    Dlaczego w Oplu wszystko jest "Flex"?

  • Gość: tom_ek

    Oceniono 4 razy 0

    Zastanowiłbym się czy potrzebuje takiego samochodu za tyle kasy. Ostatecznie zdecydowałem się na suv-a xlv. Auto kupiłem w dobrej cenie i z bogatym wyposażeniem. Mi się nim wygodnie jeździ i pasażerowie też nie narzekają. Spala niewiele więc też jego utrzymanie nie jest zbyt drogie.

  • foreksfxxxx

    Oceniono 5 razy -3

    7.5s do setki hahahahaha. Z taka moca Skoda ma 5,8 i bez smiesznych 20" opon, ktore nie nadaja sie nawet na szklane tory.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX