Opel Insignia GSi - sportowa Insignia już w Polsce. Znamy ceny

Opel Insignia drugiej generacji jest już dostępna w sportowej wersji GSi. Polski importer opublikował cenniki bazowej wersji. Nie jest tanio, ale samochód oferuje bogate wyposażenie

Wersja GSi oferuje już na dzień dobry bogate wyposażenie standardowe. Na liście znajdziemy dynamicznie zestrojony układ zawieszenia FlexRide, napęd na wszystkie koła z systemem wektorowania momentu obrotowego, hamulce Brembo z 4-tłoczkowymi zaciskami, opony Michelin Pilot Sport 4 S i 20-calowe felgi.

Pod maskę może trafić jeden z dwóch silników. Jednostka benzynowa o pojemności 2-litrów oferuje moc 260 KM i maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm. Wysokoprężny wariant 2.0 CDTI BiTurbo rozwija 210 KM i 480 Nm. Obydwa silniki połączono z 8-biegowym automatem, oferującym zmianę biegów przy pomocy łopatek.

Zobacz także: Co warto wozić w samochodzie zimą? Te rzeczy mogą być niezbędne

Sportowa Insignia kosztuje wyjściowo 168 tys. zł. W tej cenie producent oferuje wariant benzynowy o nadwoziu sedan. Za wersję kombi trzeba dopłacić 5 tys. zł. Wersja z silnikiem wysokoprężnym jest droższa – kosztuje od 177 500 zł. Konkurencyjna Skoda Superb z nieco mocniejszy silnikiem (280 KM) kosztuje w topowym wyposażeniu Laurin&Klement od 172 680 zł.

Czy Twoim zdaniem Opel Insignia GSi będzie się cieszył zainteresowaniem polskich kierowców?
Więcej o:
Komentarze (48)
Opel Insignia GSi - ceny, silnik, konkurenci, osiągi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • rafiol

    Oceniono 27 razy 15

    Wiecie co ? Ja myślę, że z cenami nowych samochodów to kogoś zdrowo p...yło. Zarabiam ok, ale nowy wózek to ja będę jeszcze długo oglądał wylacznie na plakatach. 170 tysi za segment D? 60-70 za auto kompaktowe? Wezcie rozped i bez poduszki tryknijcie sie ze sciana, drodzy marketingowcy.Do konca zycia chyba bede jezdzil uzywka.

  • Andrzej T

    Oceniono 14 razy 10

    Osiągi powalają, 280 benzyna jest wyraźnie wolniejsza od diesli konkurencji. Najprawdopodobniej ospały automat spowalnia ten samochód. Chyba dlatego Opel musiał być sprzedany, bo nie nadążał za konkurencją.
    Szkoda, bo auto jest ciekawe.

  • Gość: szej

    Oceniono 24 razy 10

    Lexus GS w wyprzedaży za 180 tys. Życzę powodzenia francuskiemu autu.

  • Gość: Amplik

    Oceniono 10 razy 4

    Gsi to tylko element nazwy. To auto nie jest tak szybkie żeby w tej cenie i segmencie wyrwać kawałek tortu.

  • Gość: Liko

    Oceniono 9 razy 3

    A ja zamawiam bo lubie Opla;)

  • Gość: Jan

    Oceniono 9 razy 3

    Ciekawa propozycja Opla. Ładne auto i dobrze sie jezdzi jak mowi mi moj sasiad.
    Polecam swietny artykul. „Ale Auto”! Znajdziesz na. Zycietowiecej

  • Gość: Mati

    Oceniono 12 razy 2

    Opel został kupiony w marcu tego roku, Insignia została stworzona przez koncern Generał Motors i nie ma nic wspólnego z PSA. Skrzynia biegów japońska jest lekka i szybsza od DSG. Auto z napędem Twinster waży 1500 kg, współczynnik oporu powietrza cx 0,265. Szkoda, ze żaden z haterów nie odważy sie przyjść do salonu na jazdę próbną.

  • Gość: Automaniak

    Oceniono 1 raz 1

    Moim zdaniem na taki silnik wysokoprężne lub benzynowe wersji...GSI.. jest stanowczo za wolny jednostka wysokoprężna jednostka benzynowa z łatwością konkurencja pokona te oko w osiągach w spalaniu poza tym jeżeli chodzi o wygląd optyczny to jest przepiękne auto ale nie podoba mi się co ma pod maską Ile mocy generuje i osiągi po prostu w tych czasach Opel Insignia odstaje od konkurencji o jakie dobre 4 lata

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX