Skoda pracuje nad hybrydową wersją Fabii RS

Grupa Volkswagen na dobre odstawia silniki Diesla i mocno inwestuje w napędy elektryczne. Skorzysta na tym Skoda, która zaaplikuje takie rozwiązania w sportowych modelach.

Szefowie grupy Volkswagen zapowiadają premierę około 30 samochodów elektrycznych do 2025 roku. Niemiecki koncern chce zostać światowym liderem w kwestii elektromobilności. Samochody z ekologicznymi napędami hybrydowymi pojawią się we wszystkich markach należących do koncernu – od SUV-ów aż po sportowe hatchbacki. Zagraniczne źródła podają, że hothatche pozwolą w płynnym przejściu na nowoczesną technologię.

Jeden z przedstawicieli niemieckiego koncernu tłumaczy, że całkowite przestawienie się na samochody elektryczne zajmie dekady, a tymczasem małe kroki ułatwią cały proces. Na początek grupa Volkswagen zamierza wykorzystać sportowe Skody i Seaty. Wszystko wskazuje na to, że pierwszym modelem, który otrzyma napęd wspomagany elektrycznie ,będzie Skoda Fabia RS.

Producent milczy na temat osiągów i rozwiązań, ale możemy się spodziewać, że nowa generacja Fabii zadebiutuje w 2020 roku.

Skoda Octavia 2017

Więcej o:
Komentarze (32)
Nowa Skoda Fabia RS
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • jck12

    Oceniono 31 razy 23

    Nieśmiało się tylko dopytam bo nie wiem co mam myśleć. Czy szykuje się HIT?

  • Gość: wkuwriony

    Oceniono 20 razy 20

    Największą bombą są wasze pieprzone samostartujące reklamy z dźwiękiem. Pomysłodawcy należy się crash test z tirem.

  • nigdywiecejslajdow

    Oceniono 13 razy 13

    Nosz ..rwa, niesamowite.

  • Gość: przegość

    Oceniono 12 razy 12

    Oj przyszła 13-tka z Wolfsburg-a bo, aż dwa HIT-y od Skody na głównej

  • Gość: gonzoR

    Oceniono 7 razy 7

    Na chwile obecna największa bolączką są .... brakujące celki by zbudować baterie. Świat produkuje ich za mało i jeszcze ich parametry są słabe. Samochodowe dobre celki typu NMC Samsunga czy LTO Toshiby są ZAREZERWOWANE dla dużych graczy.
    Spadek pojemności celek z wiekiem, długie ładowanie, brak infrastruktury, sens jedynie jako auta miejskie owszem. Po 2-3 latach odczuwalny spadek zasięgu, wszystkie deklaracje o rejestracji tylko elektryków za kilka lat można już złożyć w sejfach lub spalić na stosach. Realny horyzont to 10-20 lat i technologie będą opanowane oraz będą miały sens ekonomiczny.

    Obecnie wyhamował spadek cen celek, a nawet obserwuje się ich wzrost, po prostu brakuje mocy wytwórczych, producenci dyktują warunki. Postawienie nowego zakładu wymaga czasu. Problemy Tesli są dobitnym przykładem.

  • bugaboo

    Oceniono 8 razy 6

    Taa super. Wpakujmy do lekkiego auta 300km akumulatorów, które starczą na 2km jazdy.

  • Gość: Normalny

    Oceniono 4 razy 4

    Dzień bez Skody, dniem straconym.......

  • bqa82

    Oceniono 4 razy 4

    Przez idiotyczny system liczenia średniej emisji co2 żaden producent który chce oferować mocne wersje silników nie może sobie pozwolić na odpuszczenie produkcji hybryd i tutaj jest prawdziwy powód.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX