Znamy cenę topowego SUV-a marki Ssangyong. Rexton wchodzi do Polski

Polski importer opublikował oficjalny cennik Ssangyonga Rexton. Nowa generacja koreańskiego SUV-a kosztuje w podstawowej wersji poniżej 110 tys. zł.

Nowe wcielenie Rextona jest wyraźnie większe od poprzednika. Samochód mierzy 4850 mm długości, a jego rozstaw osi to 2865 mm. Pojemność bagażnika robi wrażenie – standardowo oferuje 820 litrów, ale po złożeniu tylnej kanapy rośnie do 1977 litrów. Dla wersji 7-miejscowej parametry wyglądają następująco – 649 i 1806 litrów.

Topowy SUV podobnie jak poprzednik jest zbudowany na ramie. Dzięki tej konstrukcji samochód poradzi sobie podczas jazdy w trudniejszym terenie. Pod maskę trafiły do wyboru dwie jednostki – 2-litrowy silnik benzynowy turbo o mocy 225 KM lub wysokoprężna konstrukcja o pojemności 2,2 litra, oferująca 181 KM mocy.

Ssangyong Rexton 2017Ssangyong Rexton 2017 fot. Ssangyong

Ssangyong Rexton G4 przeznaczony na rok modelowy 2018 kosztuje w polskich salonach od 109 900 zł. Podstawowa wersja Crystal oferuje następujące wyposażenie: klimatyzacja manualna, obszyte skórą kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów, czujniki zmierzchu i deszczu, tempomat oraz system ostrzegania przed kolizją z awaryjnym hamowaniem. Za wersję 7-osobową trzeba dopłacić 4 tys. zł. Wariant z napędem 4x4 i reduktorem kosztuje 10 tys. zł, ale jest niedostępny dla wersji benzynowej z manualną skrzynią biegów. Automat kosztuje 10 tys. zł dla silnika benzynowego lub 11 tys. zł w przypadku diesla.

Ssangyong Rexton 2017Ssangyong Rexton 2017 fot. Ssangyong

Ceny wszystkich wersji Ssangyonga Rexton G4:

- Silnik benzynowy 2.0/225 KM + man6 CRYSTAL: od 109 900 zł

- Silnik benzynowy 2.0/225 KM + man6 QUARTZ: od 129 900 zł

- Silnik benzynowy 2.0/225 KM + man6 SAPPHIRE: od 146 900 zł

- Silnik wysokoprężny 2.2/181 KM + man6 CRYSTAL: od 129 900 zł

- Silnik wysokoprężny 2.2/181 KM + man6 QUARTZ: od 149 900 zł

- Silnik wysokoprężny 2.2/181 KM + man6 SAPPHIRE: od 166 900 zł

Ssangyong Rexton 2017Ssangyong Rexton 2017 fot. Ssangyong

Ceny Ssangyonga Rextona - A ile kosztują konkurenci?

Ssangyonga Rextona trzeba na rynku porównywać z największymi SUV-ami w ofercie poszczególnych producentów. Ssangyong wciąż buduje swoją pozycję w Europie, a na rynku chce podebrać klientów Fordowi czy koreańskiemu rodzeństwu Hyundai-Kia. Sprawdzamy podobne wersje silnikowe do Rextona.

Hyundai Santa Fe - od 164 800 zł (2.2 diesel 200 KM), napęd 4WD, wersja wyposażenia Style

Kia Sorento - od 147 500 zł (2.0 diesel 185 KM), napęd 4WD, skrzynia automatyczna, wersja wyposażenia M

Ford Edge - od 168 450 zł (2.0 diesel 180 KM), napęd AWD, wersja wyposażenia Trend

Czy Twoim zdaniem Ssangyong Rexton odniesie sukces na polskim rynku?
Więcej o:
Komentarze (38)
Ssangyong Rexton - ceny, silniki, opinia, osiągi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    Oceniono 25 razy 19

    Tylko 110 tys.? Jak za darmo! Już widzę te przepychanki jak na promocji w Lidlu:)

  • cenie-dobre-dziennikarstwo

    Oceniono 17 razy 13

    Szok i niedowierzanie.

  • Gość: HeniekPoronin

    Oceniono 6 razy 4

    kupie se może

  • Gość: szczepan

    Oceniono 27 razy 3

    widziałem ten model na pokazach w Nadarzynie i spodobał mi się ten olbrzym. Dobrze się prezentuję i jest w przyzwoitej cenie. Chyba właśnie na niego się zdecyduję.

  • Gość: Zenek

    Oceniono 4 razy 2

    Benzyna 2.0 i 225KM, wariant dla mnie :D Chyba czas oszczędzać, bo samochod w oko wpadl i wypasc nie chce :D

  • Gość: Andżela Szprychawa

    Oceniono 2 razy 2

    Te auta są w tak szokująco niskiej cenie że pewnie będą je sprzedawali w czteropakach.

  • Gość: JAREK

    0

    Niecały rok temu rozważałem zakup tego auta. Samochód generalnie bardzo fajny, zwłaszcza wnętrze. Fajna wysoka pozycja za kierownicą, wygodne fotele, w czasie wolnej jazdy czuć masę i potęgę tego samochodu ( tzw. wrażenie jazdy małym czołgiem " ). Bardzo fajnie prezentuje się system multimedialny.Z zewnątrz już trochę kontrowersyjny, ale wygląda "nobliwie". Gdyby były jakieś pseudo-terenowe dodatki ( progi, rury ) na pewno dodałyby uroku. W czasie jazdy do 80 km/h, po mieście wydaje się być nawet dynamiczny, powyżej tej prędkości bardzo słabo, powyżej 140 km/h wydaję się że wcale nie czuć przyśpieszania. Dobrze wygląda na 20-o calowych felgach ( na mniejszych trochę jak wół roboczy ). Dziwił mnie fakt że przy 20-o calowych felgach nie można było dokupić trzeciego rzędu siedzeń ?! Dla tych co mogą wjeżdżać w tzw. teren na duży plus, napęd 4x4, rama, reduktor. Ale większość potencjalnych nabywców więcej korzyści będzie mieć z automatycznie dołączanego napędu na tylne koła, niż alternatywie napędu 4 x 4 lub na koła tylne. Podsumowując świetny samochód jako tańsza i chyba nie gorsza alternatywa europejskiego Land Cruiser-a. Niestety 180 KM na 2.2 tony to trochę za mało, albo co najwyżej minimum. Gdyby diesel miał chociaż 220 KM, gdyby trzeci rząd siedzeń nie wykluczał się z 20-i calowymi felgami to nie wykluczone że kupiłbym to auto.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX