-
-
-
-
-
130-140 tys. samochodów przy de facto dwóch modelach to dla was mało? Ja też nie rozumiem, alfy romeo mogliby nie podawać jakiej sprzedaży oczekują jakie mają problemy, niech się uczą od niemców tam propaganda sukcesu działa jak należy. Co do ilości sprzedanych samochodów, to mnie wcale nie interesuje przy wyborze auta.
-
Giulia bez kombi to głupota. 159 sprzedawało się głównie jako kombi. Poza tym ceny trochę nie odpowiednie.
Odnoszę wrażenie że chcą z Alfy zrobić markę którą nigdy nie była. Drugą Lancię, tylko z wygladem Alfy. Trochę to dziwne. 4C ,Giulietta, MiTo i Giulia to Alfy, czyli nieduże, szybkie zwinne i świetnie się prowadzące. I co najważniejsze powinny być dość rozsądne cenowo. -
-
Giulia prowadzi sie wspaniale , ma niesamowity układ kierowniczy, podejrzewam że nawet nie będzie się psuła bardziej od innych, nawet jakość wykonania nie odbiega bardzo na pierwszy rzut oka od konkurencji, jest przepiękna. Ale nie kupiłem jej bo:
- słabo wyciszona kabina
- prymitywne multimedia
- irytujące zacinanie systemu, kamera cofania nie działała podczas jazd testowych
- klapa bagażnika i drzwi jakoś dziwnie głośno blaszanie się zamykały
- ksenony przeciętne, do ledów przepaść zwłaszcza tych matrycowych
- duże braki w wyposażeniu dodatkowym
- diesle jak w traktorze ale tylko na postoju naszczęście
- pokrętła w kabinie i przełączniki choć piękne działają jak we Fiacie bez oporu i kliknięć
Ogólnie szkoda bo przepiękny samochód i wnętrze ale jakby o 7 lat do tyłu, cena niezbyt konkurencyjna żeby to wybaczyć
Oczywiście dla wielu to nie istotne pierdoły, dla mnie ważne bo to ponoć premium!
Coś poszło nie tak, na drodze widziałem jedną a tyle czasu upłynęło , trudno naprawić lata opini, raczej zaskużonej a szkoda bo sercem jestem z giulią.
No i ta utrata wartości, oryginalność gratis!
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Gość: Giulia 510
Oceniono 15 razy 11
Sam jesteś badziew najpierw posadz tylek w takiej Alfie Giulia czy Stelvio przewiez się przez dwadzieścia minut i dopiero się udzielaj !