Nowy Volkswagen Polo wyceniony

Volkswagen opublikował pełny cennik nowego Polo. Ile trzeba zapłacić za bazową, a ile za topową wersję?

Nowy Volkswagen Polo - cennik i specyfikacja

Bazową wersją wyposażenia nowego Volkswagena Polo jest Start. Wyceniono ją na 44 490 zł. W tej cenie kupimy Polo z 1-litrowym silnikiem wolnossącym o mocy 65 KM i pięciobiegową skrzynią manualną. Na liście wyposażenia standardowego znajdują się m.in.: system Front Assist, zestaw radiowy Composition Colour z ekranem dotykowym o przekątnej 6,5 cala i centralny zamek ze zdalnym sterowaniem. Klimatyzacja, lakierowane w kolorze nadwozia klamki i lusterka, podwójna podłoga oraz Bluetooth i USB są standardem w wersji Trendline (ceny od 49 790 zł). Oto pełny cennik nowego Volkswagena Polo.

Wersja START:
- 1.0 MPI/65 KM - 44 490 zł.

Wersja TRENDLINE:
- 1.0 MPI/65 KM - 49 790 zł,
- 1.0 MPI/75 KM - 51 590 zł,
- 1.0 TSI/95 KM - 54 890 zł,
- 1.6 TDI/80 KM - 64 990 zł.

Wersja COMFORTLINE:
- 1.0 MPI/75 KM - 54 490 zł,
- 1.0 TSI/95 KM - 57 790 zł,
- 1.0 TSI/95 KM + DSG7 - 64 690 zł,
- 1.6 TDI/80 KM - 67 590 zł.

Wersja BEATS:
- 1.0 MPI/75 KM - 58 980 zł,
- 1.0 TSI/95 KM - 62 280 zł,
- 1.0 TSI/95 KM + DSG7 - od 69 180 zł,
- 1.6 TDI/80 KM - od 72 080 zł.

Wersja HIGHLINE:
- 1.0 TSI/95 KM - 60 190 zł,
- 1.0 TSI/95 KM + DSG7 - 67 090 zł,
- 1.0 TSI/115 KM - 63 390 zł,
- 1.0 TSI/115 KM + DSG7 - 70 290 zł,
- 1.6 TDI/95 KM - 71 590 zł.

Wersja GTI:
- 2.0 TSI/200 KM + DSG6 - 89 690 zł.

Volkswagen Polo - dane techniczne

Szósta generacja Volkswagena Polo została zbudowana na nowoczesnej platformie MQB A0. Auto mierzy teraz 4 053 mm długości, 1 751 mm szerokości, 1 446 mm wysokości i 2 564 mm rozstawu osi. W piątej generacji te parametry to odpowiednio: 3 972, 1 682, 1 453 i 2 470 mm. Niemcy chwalą się nie tylko większą przestrzenią na nogi dla pasażerów, podróżujących na tylnej kanapie (to zasługa większego rozstawu osi), ale także bagażnikiem większym o 25 proc. Nowe Polo połknie nawet 351 l bagażu. W poprzedniku było to 280 l.

ZOBACZ TEŻ: Nowy Volkswagen Polo - test

Ofertę silnikową otwiera benzynowe 1.0 MPI o mocy 65 KM. Dostępny jest także zupełnie nowy silnik 1.5 TSI z systemem dezaktywacji cylindrów i mocą 150 KM. Zwolennicy diesli zainteresują się 1.6 TDI, które dostępne jest w wariancie 80- i 95- konnym. W wyższych wersjach silnikowych dostępny jest dwusprzęgłowy automat DSG. Na szczycie znajduje się oczywiście Polo GTI. Jego dwulitrowy silnik generuje okrągłe 200 KM mocy.

Najważniejsze nowości we wnętrzu? Na pewno trzeba tu wymienić cyfrowe zegary, duży 8-calowy ekran dotykowy z najnowszym system inforozrywki Volkswagena, bezkluczykowy dostęp, przycisk Start Engine zamiast klasycznego kluczyka i całą masę systemów bezpieczeństwa, które zwykle kojarzymy z większymi autami, np. adaptacyjny tempomat czy system zapobiegania kolizji z funkcją awaryjnego hamowania. Dla miłośników dobrego brzmienia w ofercie dostępna jest wersja Beats, w której za drobne akcenty i system audio odpowiada sam Dr Dre.

Volkswagen odważnie zapowiada, że nowe Polo będzie najlepszym małym samochodem na rynku. Czy Twoim zdaniem VW odniesie sukces na polskim rynku?
Więcej o:
Komentarze (46)
Nowy Volkswagen Polo - ceny, dane techniczne
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Adam

    Oceniono 29 razy 27

    Warto dodać że ten Active Info Display, system multimedialny 8" z nawigacją, bezprzewodowa ładowarka, bezkluczykowy dostęp, adaptacyjne zawieszenie, asystent lini i martwego pola, aktywny tempomat, automatyczna klima, światła LED to są opcje za dodatkową dopłatą w sumie 25 tys. zł.

    I to nawet w najdroższej wersji GTI.

  • qazzy77

    Oceniono 14 razy 12

    Masakra jakaś! Z benzyn dostępna tylko pierdziawka o pojemności kartonu mleka... Mogli dać chociaż 1.2 (nie mówiąc już o 1.4).

  • Oceniono 9 razy 7

    I to jest właśnie absurd naszych czasów. W sumie samochód z dolnej półki za 50 tys pln. Samochody produkowane w Europie są bezsensownie drogie. Przede wszystkim ze względu na nafaszerowanie elektroniką, która wcale do jeżdżenia nie jest konieczna. Ale wychowani na iphonach napalają się na te wodotryski nie mając świadomości ile to ich kosztuje. Kupują takie coś za 50 tys na sześcioletni kredyt i płaca w sumie około 100 000 za POLO!!! A można by wyprodukować go za połowę tej ceny i spełniał by dokładnie tą samą funkcję. Tyle kosztują gadżety. To samo dotyczy już wszystkiego, pralek, lodówek, odkurzaczy, telewizorów. Więcej w nich dodatków niż tego, do czego mają służyć. A wszystko na kredyt. Tak wróciliśmy do czasów niewolnictwa.

  • Gość: voice of reason

    Oceniono 7 razy 7

    "Dla miłośników dobrego brzmienia w ofercie dostępna jest wersja Beats, w której za drobne akcenty i system audio odpowiada sam Dr Dre."

    O raju, SAM DR DRE.
    Od kiedy przygłuchy raper uchodzi za specjalistę od brzmienia wysokiej jakości? Przecież produkty Beats zawsze grały - z punktu widzenia kogoś, kto nie lubi podkolorowanych dźwięków - kiepsko. Miały świetny marketing i rewelacyjnie się sprzedawały, ale to nie oznacza, że oferowały faktycznie dobre brzmienie. To jedno.
    Drugie - jaki związek z marką Beats ma obecnie ten kolo? Rzecz od jakiegoś czasu należy do Apple. Dr Dre, jako "pierwszy miliarder hip-hopu" (jak sam o sobie swego czasu miał powiedzieć) raczej nie byłby zainteresowany w dłubaniu w czymś mniejszym od Escalade ;-)

  • Gość: antystereotyp

    Oceniono 10 razy 4

    Może porównamy z cenami nowego rio. Tu dobre wersje ok. 60, tam dobre wersje ok. 60. Ach, och, rio ma jedynie słuszny i wspaniały silnik wolnossący 1,4 100 - spalanie w mieście 9, przyspieszenie do setki - 12 sek., 133 Nm przy 4000 obr., elastyczność na najwyższym biegu taka że w porównaniu z hyundaiem i20 1,0 100 chyba 60-120 było w 23 sek., a w turbo 13 sek. Ale oczywiście jedynie słuszne są paliwożerne silniki wolnossące, volkswagen musi być zawsze skrytykowany. Przyszłośc motoryzacji to jedynie słuszny paliwożerny i niedynamiczny silnik wolnossący, a moda na turbo szybo minie (100 lat temu - "auto to chwilowa moda, konia nic nie zastąpi" )

  • Gość: Doświadczony użytkownik

    Oceniono 13 razy 3

    Dlaczego się tak napalacie tym volkswagenem. W Polsce są o wiele korzystniejsze oferty innych firm, wystarczy się dobrze rozejrzeć. Za nazwę, ani mierną jakość klienci w Polsce już nie chcą płacić. Do Polski przysyłają najgorszy szajs.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX