Miejski crossover Opla z fabryczną instalacją LPG

Opel Crossland X cieszy się w Polsce dużym zainteresowaniem. Teraz Opel może jeszcze je zwiększyć, bo do salonów wjeżdża wersja z fabryczną instalacją LPG.

Opel Crossland X z fabryczną instalacją LPG, w wersji wyposażenia Enjoy został wyceniony na 69 300 zł. Pod maską pracuje benzynowy silnik 1.2 (to oczywiście dobrze znany i bardzo chwalony francuski trzycylindrowy PureTech) o mocy 82 KM. Dopłata do instalacji wynosi więc 5 tysięcy zł. Średnie zużycie gazu podawane przez producenta to 6,9 l/100 km w cyklu mieszanym, 8,4 l/100 km w mieście i 6,0 l/100 km w trasie.

W wersji wyposażenia Enjoy standardem są m.in. elektrycznie sterowane szyby, 16-calowe stalowe obręcze z kołpakami, system Opel OnStar, system multimedialny R 4.0 IntelliLink z 7-calowym ekranem dotykowym, łączem Bluetooth, portem USB, sterowany przyciskami na kierownicy, 6 głośników, klimatyzacja manualna oraz kierownica pokryta skórą.

36?litrowy zbiornik gazu jest umieszczony we wnęce koła zapasowego, a więc nie ogranicza przestrzeni dostępnej we wnętrzu samochodu. Jazda na LPG jest sygnalizowana kontrolką w zestawie wskaźników Crosslanda X, która gaśnie, gdy samochód przełącza się na benzynę. Kierowca widzi także zasięg samochodu przy danej ilości benzyny lub gazu w zbiorniku.

Jeżeli chcesz więcej dowiedzieć się o nowym crossoverze Opla to zapraszamy:

- Opel Crossland X - minivan w szatach miejskiego SUV-a (TEST)

- Opel Crossland X | Pierwsza jazda | Lepsza droga

Nowy Citroen C3 - test

Czy jeździsz na LPG?
Więcej o:
Komentarze (33)
Opel Crossland X - LPG, gaz, cena, silnik, osiągi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • gros1k

    Oceniono 18 razy 4

    No dobra. Pisaliście parametry silnika od kosiarki która jest gratis do samochodu. A co z tym silnikiem pod maską, jest tam coś?

  • Gość: lechutek

    Oceniono 6 razy 2

    82 KM pod nogą za 70 tys zl-tragiczne zero . jak chcesz sie wlec na drodze-kup sobie woła marki Opel Crossland X !

  • Gość: enriko palacco

    Oceniono 2 razy 2

    fajnie ze pomalu pojawiaja sie fabryczne instalacje lpg w salonowych samochodach z wtryskiem bezposrednim (wczesniej ford ecoboost z instalacja prins). szkoda tylko ze 82 km mechaniczne nawet z turbo beda slabo ciagnely ten samochód - dynamika na poziomie 1.0 skody fabii kombi albo 1.2 clio IV grandtour z lpg. dla takiego samochodu to minimum 1.4 turbo 120 km ( 200 Nm).

  • samochodemwszedzie

    Oceniono 10 razy 2

    Jak zwykle jakieś trzycylindrowe g dobre dla kosiarki przecież 100 KM to jest fajne dla malucha w stylu opla adama a na SUVa to potrzeba 150 minimum już nie mówiąc o silniku który by miał dawać radość z jazdy!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX