Ciekawa oferta Szwedów. Volvo XC40 jak telefon w abonamencie

Szwedzka marka wprowadza ciekawy program finansowania "Care by Volvo", który porównuje do abonamentu za telefon. Kierowca nie martwi się ubezpieczeniem, przeglądami oraz opłatami dodatkowymi. Po prostu wsiada do auta i jedzie.

Polska trafiła na krótką listę siedmiu krajów w Europie, gdzie pojawi się nowa usługa szwedzkiego producenta. Program „Care by Volvo” umożliwi zakup jednej z dwóch wersji modelu XC40: D4 AWD 190 KM lub T5 AWD 247 KM. Miesięczna rata startowa wyniesie 2399 zł netto bez wpłaty początkowej.

W ramach programu będzie można korzystać z samochodu przez dwa lata. Stała opłata zawiera pełny pakiet ubezpieczeń. W zależności od szkodowości w tym okresie opłata pozostanie stała. Użytkownik samochodu może liczyć na pełną opiekę serwisową oraz opony zimowe z możliwością wymiany.

Raz w roku klient może skorzystać z usługi, która dostarczy samochód do serwisu, a następnie dostarczy pod dom lub inny wskazany adres. Co ciekawe, program „Care by Volvo” umożliwia wynajem większego samochodu szwedzkiego marki (np. XC60 lub XC90) podczas korzystania z XC40.

Volvo XC40Volvo XC40 Fot. Volvo

Nowy program umożliwia usługę car-sharingu wewnątrz zaufanej grupy użytkowników. Będzie można do niej dołączyć rodzinę lub grupę znajomych. Wtedy do uruchomienia wystarczy system Volvo on Call, kluczyk techniczny i telefon do zdalnego włączania silnika.

Z pakietu przygotowanego przez Volvo będą mogły skorzystać firmy oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą. Producent przewiduje, że później będą mogły z niego skorzystać osoby fizyczne.

Czy Twoim zdaniem Volvo XC40 zdetronizuje starszego brata i zostanie ulubionym luksusowym autem Polaków?
Więcej o:
Komentarze (29)
Volvo XC40 - cena, rata, abonament, leasing
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • tullianum

    Oceniono 11 razy 7

    Policzmy: 24x2400=57,600 - przy przebiegu standardowym 20.tys
    Minus ubezpieczenie 2 lata (powiedzmy 6,000) i jeden serwis (po roku)
    czyli spłata wartości 50,000

    Cena netto 154,000 a zatem koszt to utrata 30% ceny.

    Wydaje się OK dopóki nie wycenimy, że jednak samochód wyjściowo jest zbyt drogi.
    Powinien kosztować max 120,000 (minus 25%).
    Wtedy utrata wartości w 2 lata wynosi 42%.
    A to już wychodzi drogo za mały jednak samochodzik.

  • Gość: Lazarus

    Oceniono 8 razy 4

    Co w tym takiego niezwykłego?
    Przecież to klasyczny wynajem długoterminowy, które większość firm „premium” ma w ofercie od dawna...

  • Gość: br

    Oceniono 3 razy 3

    opłata stała w zależności od szkodowości... - tak ciężko przeczytać, co się napisało?

  • Gość: Oskar

    0

    Brzmi to ciekawie, ale trzeba przyznać, że wychodzi to trochę drogo. Poszukałem na szybko innych ofert aut w abonamencie i np. taka propozycje Master1.pl wyglądają ciekawie. Nie dość, że oferują poleasingowe auta użuwane różnych marek, to jeszcze do wyboru są dwa pakiety. W ramach droższego pakietu nie trzeba przejmować się żadnymi dodatkowymi kosztami, bo ubezpieczenie i serwis, a nawet wymianę opon mamy w ramach abonamentu. Oznacza to, że Volvo oprócz bardzo ładnego samochodu, to w przypadku abonamentu nie oferuje nic nadzwyczajnego

  • szejski

    0

    "W zależności od szkodowości w tym okresie opłata pozostanie stała."
    O co kaman? Pomijając debilną formę zdania, to jak cokolwiek może być stałe w zależności od czegoś innego? Albo coś jest stałe niezależnie od innych rzeczy, albo zależnie od tych innych rzeczy się zmienia.

  • Gość: szej

    Oceniono 6 razy 0

    1) Czy jest limit przebiegu?
    2) W tej samej cenie jest leasing fabryczny Porsche Macan...
    3) W zależności od szkodowości w tym okresie opłata pozostanie stała - że co??? Ktoś to rozumie?
    4) Ogólnie przełom - Volvo w najmie na 2 lata, wow.

  • hijodelsol

    Oceniono 7 razy -1

    Dzień bez promocji Volvo w Gazecie dniem straconym. A swoją drogą, czy obecna agresywna kampania Volvo o czymś nie świadczy? Europa Volvo nie kupuje, Szwedzi pierwszy raz w historii kupili więcej VW niż Volvo, a Polacy dadzą się nabrać? Myślę, że tak. U nas ważne jest opakowanie i mit, że Volvo to klasa premium, może kiedyś tak, dzisiaj to poziom VW i Skody, chociaż nie, bo Volvo ma tylko 2 silniki w ofercie.

  • Gość: izi

    Oceniono 6 razy -2

    A6 Avant za 2255 netto, duuuużo lepsza opcja niż małe Volvo. Uwaga - miałem Volvo, jeżdżę teraz Audi

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX