Volkswagen Tiguan Allspace wyceniony. Ile za dodatkowe 20 cm?

Duży Tiguan wjechał do salonów Volkswagena. Według suchych danych z cennika jest droższy od standardowego Tiguana o 16,5 tys. zł, ale to nie do końca prawda.

Allspace jest dłuższy od Volkswagena Tiguana o 215 mm, ma większy o 109 mm rozstaw osi, a jego bagażnik mieści od 760 do 1920 l. No i opcjonalnie oferuje 7 miejsc. Pod maskę trafia w sumie sześć opcji napędu - od 150 do 240 KM. Tak prezentuje się szczegółowy cennik samochodu:

- 1.4 TSI (150 KM) - od 117 090 do 149 890 zł,
- 2.0 TSI (180 KM) - od 151 190 do 164 690 zł,
- 2.0 TSI (220 KM) - 176 990 zł,
- 2.0 TDI (150 KM) - od 130 590 do 171 490 zł,
- 2.0 TDI (190 KM) - od 165 890 do 179 390 zł,
- 2.0 TDI (240 KM) - 191 890 zł.

Cena bazowa obejmuje wersję Trendline. Zwykły Tiguan w tej samej wersji i z tym samym silnikiem kosztuje o 16,5 tys. zł mniej. Ale na liście jego wyposażenia brakuje kilku elementów, które znalazły się na pokładzie najtańszego Alklspace'a. To m.in.: 17-calowe felgi aluminiowe, chromowane końcówki układu wydechowego, relingi dachowe, pokryta skórą kierownica multifunkcyjna i aktywny tempomat. Realna różnica w cenie wynosi około 11-12 tys. zł.

Więcej o nowym SUV-ie Volkswagena przeczytacie tutaj: Volkswagen Tiguan Allspace.

Volkswagen Tiguan

Czy twoim zdaniem najnowszy Volkswagen odniesie sukces na rynku?
Więcej o:
Komentarze (13)
Volkswagen tiguan Allspace - ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: mcguirre

    Oceniono 7 razy 5

    Rewelacji nie ma. Kodiaki pojawiły się na drogach, jest ich sporo i... giną w tłumie. Podobnie będzie z Tiguanem, samochód nudny do granic możliwości. Cała gama nowości VW i Skody jest na jedno kopyto. Niedługo będzie trudno odróżnić model bo różnią się tylko rozmiarem.

  • Victor Victor

    Oceniono 4 razy 2

    Ciekawe, że w zdjęciach brakuje fotki bagażnika. A przecież to dla niego klienci kupowaliby alspejsa

  • jck12

    Oceniono 4 razy 2

    Zwykły Tiguan może mieć silnik 2.0 tylko w wersji Highline. Czyli Allspace 2.0 jest droższy od klasyka o 17k oraz o rónowartość różnicy 3 poziomów wyposażenia. Niemcy jak zwykle dobrze zakombinowali z chowaniem prawdziwej ceny za świecidełkami.

  • Victor Victor

    Oceniono 1 raz 1

    Kodiaq to akurat ładniejszy nie jest. Za to Karoq już prędzej. Skoda może tańsza, ale intak za droga jak na niski prestiż marki.

  • Gość: Pawel

    Oceniono 6 razy 0

    Sensowny silnik 150 koła...:( rozstaw osi ja Kodiaq więc na bank te same rozwiązania - długi kondon podatny na wiatr na Kodiaq, taka żaglówka na kółkach szczególnie dobrze się żagluje na autostradzie przy 130 - masakra.

  • tullianum

    Oceniono 6 razy 0

    wygląda lepiej niż Skoda, ale wg mnie proporcja nie jest OK.
    Chodzi mi o zbyt mały stosunek odległości od przodu do słupka A w stosunku do odległości od słupka A do tylnego końca.
    Reasumując: ta długość robi z SUVa krowę. Tak samo nie za bardzo wygląda Audi Q7 i VW Touareg.
    Ktoś napisał ze X-trail wygląda lepiej. To chyba właśnie dlatego, że jest krótszy i wyższy.

  • Gość: edi

    Oceniono 2 razy -2

    Rozważałem jego zakup, al ostatecznie na 5008 się zdecydowałem. Porównywalne wersje silnikowe ma w odniesieniu do ceny, jednak o wiele bardziej estetycznie mi się podoba. Żona tego samego zdania była także był to wspólnie przemyślany zakup.

  • Gość: mck

    Oceniono 2 razy -2

    Zaszaleli z ceną. Konkurencja europejska czy japońska oferuje tyle samo samochodu za mniej, nawet bliźniacza Skoda Kodiaq jest sporo tańsza. O ile zwykły Tiguan jest fajnie wyceniony, o tyle Allspace jest drogi. To już blisko poziomu marek "premium" - Audi, BMW, Mercedesa, Lexusa.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX