Volkswagen T-Roc w ostrzejszym wydaniu R-Line

Na kilka dni przed startem salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie mogliśmy zobaczyć zdjęcia i parametry Volkswagena T-Roc. Podczas targów odsłonięto egzemplarze w usportowionej wersji R-Line.

Volkswagen T-Roc w wyposażeniu R-Line zwraca na siebie uwagę nietuzinkowymi lakierami nadwozia, sportowymi zderzakami oraz zmienioną osłoną chłodnicy. Do tego uwagę przykuwa zamontowany z tyłu dyfuzor, przyciemnione lampy oraz kilka akcentów stylistycznych, takich jak 18- i 19-calowe felgi.

W kabinie wersji R-Line znajdziemy kierownicę obszytą skórą oraz dwutonową tapicerkę foteli (mikrofibra połączona z ekologiczną skórą). Ciemna podsufitka, specjalne dywaniki oraz metalowe nakładki na pedały sugerują, że mamy do czynienia ze sportową wersją.

Pod maską Volkswagena T-Roc pracują dobrze znane silniki. Bazowa jednostka to 1.0 TSI o mocy 115 KM (200 Nm). Bardziej wymagający klienci mogą zamówić 1.5 TSI (150 KM, 250 Nm) lub 2.0 TSI (190 KM, 320 Nm). W ofercie nie zabrakło wersji wysokoprężnej – 1.6 TDI (115 KM, 250 Nm) oraz 2.0 TDI (150 KM, 400 Nm; 190 KM, 400 Nm).

W zależności od wybranej jednostki producent oferuje 6-biegową skrzynię mechaniczną lub 7-stopniowe DSG. Podstawowe wersje napędowe mają napęd przekazywany na przednią oś, ale droższe wersje są dostępne z opcjonalnym napędem na wszystkie koła.

Czy Twoim zdaniem Volkswagen T-Roc odniesie sukces na rynku?
Więcej o:
Komentarze (20)
Volkswagen T-Roc R-Line - cena, zdjęcia, premiera, silniki
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: gg

    Oceniono 27 razy 13

    "Ich hejterzy będą rozpaczać, bo to auto będzie hitem. Zaleje ulice. Polskie też"

    Na szczęście polskie dopiero za 10 lat :)

  • Gość: p

    Oceniono 21 razy 11

    Denerwuje cię nachalne promowanie koncernu VAG na łamach moto.pl? Teksty reklamowe bez dopiska "artykuł sponsorowany"? Jesteś hejterem! :)

  • Gość: tjj

    Oceniono 22 razy 10

    Trusz i Boner naczelni kapłani religii Volkswagena. Dzień bez propagandy Volkswagena i przyległości dniem straconym. Kiedyś Volkswagen nie musiał zatrudniać takich żałosnych propagandystów. Wystarczyło, że produkował bardzo solidne auta.

  • Gość: szej

    Oceniono 13 razy 7

    Dieselgate, kartel, silniki TSI

  • rave8

    Oceniono 8 razy 2

    Uwaga! Wg. spółki Agora ten kto się z nimi nie zgadza lub ośmieli się krytykować "słuszne" założenia propagandowe redakcji nazwany zostanie hejterem. Dzisiaj nie wolno mieć własnego zdania. Niszczy się suwerenne prawo do własnego zdania w gazecie która powołuje się co chwile na standardy demokratyczne :-)

  • Gość: as

    Oceniono 4 razy 2

    to audi a2, troche taniej, troche drozej od seata i skody

  • Gość: Pastuch w Tedeiku

    Oceniono 20 razy 2

    Na razie moto.pl i Agora "zalewa nas GWnem z VAGiem w treści. Niemal codziennie.
    Volkswagen rzuca wyzwanie AMG. VW to, VW tamto, sramto.
    Liczy się krzykliwy tytuł i clickbaity.

  • Gość: Arecky

    Oceniono 17 razy 1

    Zapomnieliscie napisac ze nowa jednostka TSI bedzie miala zmniejszone zuzycie oleju - bedzie palila go mniej niz benzyny - ha ha ha . Silnik 1.5 i pewnie kolejna wtopa , za 4 -5 lat beda pisali 1,5TSI juz poprawiony , VAG od 10 lat caly czas poprawia swoje silniki ...........

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX