Coś do pooglądania... Mercedes pokazał Klasę S Coupe oraz Cabriolet

Mercedes niedawno pokazał nową klasę S. We Frankfurcie rodzina flagowej limuzyny powiększy się o dwa najbardziej stylowe modele - S Coupe oraz S Cabriolet. Jest na co popatrzeć.

Po szybkim wprowadzeniu na rynek nowego Mercedesa klasy S, tylko kwestią czasu było kiedy w ofercie pojawi się coupe oraz kabriolet. Mercedes nie kazał czekać swoim fanom i dwie najbardziej stylowe wersje flagowca pokaże nam już we Frankfurcie. Co dokładnie zmieniło się w klasie S opisywał obszernie Piotrek w tym miejscu: Mercedes klasy S po faceliftingu | Przywraca hierarchię. Coupe oraz Cabriolet dostają te same nowości. A przy tym proponują niesamowitą stylistykę.

Jak Wam się podoba nowa klasa S w tym wydaniu? W tekście zamieszczamy sporo zdjęć, żebyście mogli ocenić pracę projektantów. Nam podoba się zwłaszcza coupe.

Mercedes-AMG S63 Coupe 2017Mercedes-AMG S63 Coupe 2017 fot. Mercedes

Mercedes-AMG S63 Coupe 2017Mercedes-AMG S63 Coupe 2017 fot. Mercedes

Mercedes-AMG S63 Coupe 2017Mercedes-AMG S63 Coupe 2017 fot. Mercedes

Mercedes-AMG S63 Coupe 2017Mercedes-AMG S63 Coupe 2017 fot. Mercedes

Mercedes-AMG S63 Coupe 2017Mercedes-AMG S63 Coupe 2017 fot. Mercedes

Z tego co wiemy, do Frankfurtu Mercedes przywiezie coupe oraz kabriolet w wersji S560. Tu pod maską pracuje 4-litrowe, podwójnie doładowane V8 o mocy 463 KM. Przyspieszenie to ok. 4,5 s do setki. W tej wersji silnikowej coupe wyposażone jest w napęd 4Matic, a kabriolet tylko w napęd na tył. Dla spokojniejszych kierowców przewidziano coupe w wydaniu S450 4Matic. 370-konna V-szóstka potrzebuje 5,5 s do rozpędzenia klasy S do 100 km/h.

Mercedes nie mógł oczywiście pominąć dwóch najbardziej imponujących odmian klasy S, a więc tych sygnowanych trzema literami AMG. Najszybsze będą S Coupe oraz S Cabriolet 63 4Matic AMG (4.0 V8, 605 KM) - legitymują się czasem do pierwszej setki na poziomie 3,4 s. Ci, którzy chcą podkreślić swój prestiż i status z pewnością sięgną po AMG 65. Choć topowa odmiana osiąga setkę w 4,0 s, to ma do zaoferowania klasyczną V-dwunastkę i napęd na tył.

Mercedes-AMG S65 Cabriolet 2017Mercedes-AMG S65 Cabriolet 2017 fot. Mercedes

Mercedes-AMG S65 Cabriolet 2017Mercedes-AMG S65 Cabriolet 2017 fot. Mercedes

Mercedes-AMG S65 Cabriolet 2017Mercedes-AMG S65 Cabriolet 2017 fot. Mercedes

Mercedes-AMG S65 Cabriolet 2017Mercedes-AMG S65 Cabriolet 2017 fot. Mercedes

Choć na samym początku odesłaliśmy Was do materiału, gdzie dokładnie opisujemy nowości w klasie S, to tutaj także wymienimy najważniejsze z nich. Mercedes postanowił lekko odświeżyć wygląd swojego okrętu flagowego. Nowa klasa S prezentuje się znacznie nowocześniej, co na pewno zauważyliście już na zdjęciach coupe oraz kabrioletu.

W odświeżonym wnętrzu największą nowością są dwa aż 12,3-calowe ekrany. Jeden pełni rolę wirtualnego kokpitu, a drugi jest centrum sterowania nowym systemem multimedialnym COMAND. Nowa klasa S naszpikowana jest też nowoczesnymi systemami bezpieczeństwa i asystentami kierowcy - auto ma dosłownie wszystko, co aktualnie oferują producenci w tej klasie. Nie zabrakło także systemu półautonomicznej jazdy.

Mercedes-Maybach 6

Czy podobają Ci się nowe Mercedesy klasy S?
Więcej o:
Komentarze (22)
Nowy Mercedes klasy S Coupe i Cabriolet - premiera, zdjęcia, osiągi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • prawdziwy_wypiorczyk

    Oceniono 6 razy -4

    Nie przepadam za Mercedesami ale...

    V8? V12? 605 KM ?
    Coupe? Cabrio? że to jeszcze z limuzyny S?

    To trochę dziwne, widocznie atakują klasę premium czyli Alfe i Volvo,
    być może dlatego w nagłówku nie ma słowa "to będzie hit".

  • premier_scretyna

    Oceniono 6 razy -2

    Niemcy bez przerwy chcą pokazywać kto rządzi.
    Problem ma ten, kto ośmieli się z ich oświeconymi poglądami nie zgadzać.

  • june-of-44

    Oceniono 3 razy -1

    Aktualnie jeżdżę Mercem S Cabriolet 63 4Matic AMG. Dobre auto tylko ma jeden mankament - trochę mi wieje w lewe ucho jak zapinam na autostradzie 250. Mogliby to zmienić w Stuttgardzie. Nieduży a jednak feler.
    Pozdrawiam wszystkim znikających mi we wstecznym lusterku kierowców Dacii, Reno i innych taczanek.

  • Gość: chris

    0

    cabrio wielkosci s clasy ...hahaha

  • Gość: slowcuber

    Oceniono 4 razy 0

    Coś do pooglądania, to było w126 coupe. Zgrabne auto o ponadczasowej, szlachetnej linii. A o tym, które pokazujecie, to za parę lat nikt nie będzie pamiętał...

  • franck

    0

    Nie nowy tylko po facelifcie...

  • Gość: leonia

    Oceniono 6 razy 0

    O złomie w220 też mówili, że odmienia świat. Dzisiaj po 10 latach możesz go kupić na złomowisku i w cenie złomu.

  • Oceniono 1 raz 1

    O ile przez klase premium rozumiemy auta dla bambrow co dorobili sie na europejskich dotacjach na lewe projekty.Tak niemcy w tym sektorze rzadza. No i maja taki bagaznik ze swiniak sie zmiesci.
    Powazni ludzie na poziomie jezdza autami angielskimi lub wloskimi.

  • siwywaldi

    Oceniono 2 razy 2

    Likwidację wystającej "gwiazdki", jakoś przebolałem, choć nie było łatwo. Ale odejście od stylizowanej na tradycyjna dla tej marki obudowę chłodnicy jest już dla mnie CAŁKOWITYM zaprzeczeniem wizerunku marki

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX