Mazda CX-3 po liftingu. Co się zmieniło?

Japoński crossover przeszedł delikatny lifting. Producent wprowadził kilka zmian w obrębie bezpieczeństwa technologii i układu napędowego.

Mazda CX-3 nie zdążyła się zestarzeć, ale producent przygotował pakiet zmian, które unowocześnią samochód. Na początek zainstalowano automatyczny hamulec awaryjny, który potrafi wyhamować samochód przy prędkościach poniżej 30 km/h, gdy tylko wykryje zagrożenie kolizją.

Bazowy crossover ma być wyposażony w system G-Vectoring Control System, dostępny w innych modelach Mazdy. Dzięki niemu kierowca ma większą pewność i kontrolę za kierownicą. Rozwiązanie odpowiada za dostarczanie momentu obrotowego na koła w analizując dane z różnych czujników.

Inżynierowie Mazdy poprawili kilka elementów w zawieszeniu i zestroili je na nowo, żeby zapewnić jeszcze lepsze wrażenia z jazdy. Do tego poprawiono reakcję silnika na gaz i pracę skrzyni biegów.  Nie obyło się także bez zmian w kabinie, gdzie pojawiły się nowe maty wygłuszające. Dzięki temu poprawi się izolacja akustyczna kabiny.

Podstawowa wersja Mazdy CX-3 kosztuje ma kosztować 20110 dolarów na rynku amerykańskim. Samochód będzie wyposażony w silnik benzynowy 2.0 o mocy 146 KM (198 Nm). Napęd trafia w standardzie na przednią oś, ale za dopłatą można zamówić napęd na cztery koła przy pomocy 6-biegowej, automatycznej skrzyni.

Pierwsze egzemplarze odświeżonej Mazdy CX-3 trafią do klientów już we wrześniu.

Czy podoba Ci się stylistyka nowych samochodów Mazdy?
Więcej o:
Komentarze (35)
Mazda CX-3 po liftingu. Co się zmieniło?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: ggg

    Oceniono 21 razy 5

    Wychodzi na to, że co premiera to MUSI BYĆ HIT, który ZALEJE POLSKIE ULICE

  • Gość: th

    Oceniono 8 razy 4

    też chciałbym zamówić napęd przy pomocy 6-biegowej, automatycznej skrzyni - zamiast zamawiać samemu, można poprosić skrzynię i ona wszystko pozamawia ;)

  • hr.barry.kent

    Oceniono 10 razy 4

    Cóż z tego. Auto nadaje się dla singla, bo miejsca na tylnej kanapie jest mniej niż symbolicznie.
    Poza tym to ładny i udany model.

  • madapaka

    Oceniono 5 razy 3

    Już botoksują to auto? Przecież ono jeszcze "śmierdzi" nowością ;-)
    Fajna furka i zakręciła w głowie, ale finalnie wziąłem 3.

  • Gość: Kieraj

    Oceniono 2 razy 2

    Autko bardzo fajne, prowadzi się świetnie,mam nadzieję że w wrześniu lub pażdzierniku,będę jeżdził własnyą CX-3 po lifcie, chociaż siedzenia są bardzo niewygodne,ale i tak sobie kupię.

  • Gość: agata

    Oceniono 2 razy 2

    Autko piękne, zgrabne zawsze mi się podobało byłam raz na jeździe próbnej i dobrze się jeździło jest moc:) Bardzo dobre materiały wnętrza, znakomite wyposażenie ma naped na 4 koła co zawsze mi się podobało, moje marzenie jest je mieć mam nadzieje że kiedyś sie spełni.

  • Gość: biszkoptowa

    Oceniono 2 razy 2

    Chwilowo mój ideał auta. Dostałam, jako służbowe, mam nadzieję, że szefowi nie przyjdzie do głowy żadna zmiana. Prowadzi się świetnie i to jak wygląda to WOW ;)

  • Gość: joannys

    Oceniono 2 razy 2

    Bardzo elegancki SUV, takim to można jeździć. Jestem umówiony na jazdę próbną i już nie mogę się doczekać.

  • Gość: Krzycho

    Oceniono 10 razy 2

    Nie wiem, dlaczego w artykule jest napisane, że będzie wyposażona w silnik 2,0 l + automat + AWD.
    Taką Mazdą CX3 jeżdzę od 1,5 roku i kupiłem ją w salonie w Polsce.
    A tak na marginesie autko jest super w wersji SkyPassion. Polecam.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX