Mercedes klasy V bije rekordy sprzedaży

Mercedes Vans odnotował właśnie nowy rekord. Przez pierwsze sześć miesięcy sprzedano prawie milion samochodów. Z tej okazji pojawią się nowe wersje Klasy V.

Tegoroczny wynik jest o jedną czwartą lepszy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. To absolutny rekord w historii niemieckiego producenta. Największym powodzeniem cieszy się trzecia generacja klasy V, produkowana od 2014 roku. W pierwszej połowie tego roku do klientów trafiło ponad 29 tys. aut.

Niemiecki producent postanowił zwiększyć zainteresowanie modelem oferując małą rewolucję w cenniku. Na rynku pojawi się niebawem nowy wariant Klasy V – RISE, a także pakiet „Night” oferujący kolejne możliwości personalizacji.

Mercedes Klasy V w wersji RISE będzie dostępny w wersji z krótkim lub powiększonym rozstawem osi. W zależności od konfiguracji, zabierzemy na pokład od 5 do 8 osób. Pod maskę trafią jednostki wysokoprężne o mocy 136 lub 163 KM. W standardzie jest dostępna 6-biegowa skrzynia ręczna, a za dopłatą można zamówić 7-stopniowy automat 7G-Tronic Plus. Na liście wyposażenia znajdziemy system neutralizowania wpływu bocznego wiatru. W Niemczech cennik startuje od 34 990 euro.

To jednak nie koniec, ponieważ w cennikach pojawi się jeszcze limitowana odmiana „designo hyacinth red metallic”. Nowy wariant rozpoznamy po czerwonym malowaniu i standardowych, czarnych dodatkach pochodzących z pakietu „Night”. Oprócz tego znajdziemy aluminiowe obręcze w rozmiarze 18 cali pomalowane na czarno, a także obudowy lusterek i dekoracyjne wstawki na osłonie chłodnicy w tym samym kolorze. Do tego trzeba jeszcze dołożyć przyciemniane tylne szyby i chromowana listwę ozdobną.

Mercedes Concept A | Najładniejszy kompakt premium?

Więcej o:
Komentarze (13)
Mercedes klasy V - sprzedaż
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • 10danek

    Oceniono 6 razy 4

    czekam kiedy skonczy sie ta durna moda na wolnostojace displaye. Szczegolnie Niemcy w tym gustuja. Ani to praktyczne ani wyjatkowo ladne.

  • Gość: Bb

    Oceniono 4 razy 2

    Natomiast przyznać trzeba, że obecnym designem Mercedes rozbił bank. Nowa Stylistyka jest rewelacyjna, gdy na wyposażeniu są ledy... Mrr, genialnie to to wygląda. Ps. O cioci liczyłem, że alternatywa dla v klasy czy caravelle będzie travellet itp. Ale okazuje się, że to znacznie mniejsze samochody. Cenowo wypadają znacznie korzystniej, jakość wnętrza jak na moje wymagania super, stylistyka wnętrza też ekstra - bardzo osobowa. Ale gdy chciałem kupić multivana i wsiadlem próbnie do travellera, to nawet nie miałem potrzeby wykonać jazdy próbnej... Zbyt mały po prostu.

  • dublet

    0

    Ozdobna listwa na liście wyposażenia jest rozbrajająca :-) Niektórzy producenci są bardzo kreatywni, proponują ponanstandardowo dywaniki, wycieraczki, klamki, dywaniki i inne ekskluzywy za niezbyt umiarkowaną opłatę. Śmieszy mnie to szczególnie w przypadku marek premium, jak Lexus czy Mercedes.

  • Gość: Janko123

    Oceniono 2 razy 0

    Mam taki model. Wyposażenie, komfort i prestiż na najwyższym poziomie. W pakiecie amg wyglada bardzo dobrze. Jedynymi minusami dla mnie to brak porządnego diesla V6 (2.2 190 KM jedzie, ale jest dosyć głośny i po prostu nie pasuje do charakteru auta) i niestety po około 9 tys kilometrów zaczęły trzeszczeć na nierównościach uszczelki drzwi. Problem rozwiązałem sam, no ale w mercu za ponad 300 tys nie powinno to mieć miejsca.

  • Gość: Arek Afrika

    Oceniono 6 razy 0

    takimi barakowozami to cygany rumulungry po slowacji sie rozbijajo

  • fakej

    Oceniono 4 razy 0

    Brak silników. Od czasów T5 VR6 inne vany nie mają sensu.

  • Gość: Kulk

    Oceniono 2 razy 0

    Nie ma sie co dziwic, moim zdaniem to najlepszy samochod jak sie ma 2+ dzieci i/lub uprawia jakis sport wymagajacy gabarytowego sprzetu. Jest duzo lepszy i tanszy niz wszystkie Audi od A6 wzwyz, wszystkie BMW od 5 i X3 wzwyz i Mercedesy od E-Klasy/GLC oraz wszystkie porownywalne cenowo kombi i SUVy premium, a nawet drozsze wersje suvów/vanow nie-premium jak Galaxy albo Sharan :) W zasadzie jak przestana produkowac Gran Tourera i na mojego skonczy sie gwarancja, to V-Klasa bedzie powaznym kandydatem na zastepce - nie jest az tak duzo dluzsza, a wygoda i pojemnoscia deklasuje wszystko (nawet w klasie A8 itp) :)

  • Gość: Dzban

    Oceniono 5 razy -3

    A czoto za murzynski drabinowoz?

  • Gość: Bb

    Oceniono 6 razy -4

    @Gość: Kulk
    Taa, to dobrze wyposażona vklasa kosztuje 2x tyle co podstawowa wersja... W tej klasie nawet caravelle/multivan jest tańszy, a lepiej wykończony. Wnętrze v klasy to jest jakościowa porażka. Niby Mercedes, niby drogi... Kto nie wierzy niech się przejdzie do salonu.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX