Komentarze (131)
Niemcy wymieniają park maszynowy. Do Polski może trafić ponad milion diesli!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Witek Czarny

    Oceniono 1 raz 1

    Coś trzeba z tymi gratami zrobić żeby tu nie trafiły. Chyba że na szrot . Szkodą zdrowia!!! Na stare grarty z Niemiec powinien być wysoki podatek żeby się to po prostu nie opłacało .Kopca te diesle cały świat odchodzi od klekotow smierdzacych.
    Za to powinny być dopłaty do nowych samochód np elektrycznych czy hybryd!

  • rownowaznik

    Oceniono 3 razy 1

    A kto normalny w osobowym aucie chciałby mieć śmierdzącego, klekocącego, dymiącego diesla ? Nie na darmo silniki z zapłonem samoczynnym znajdziemy najczęściej w transporcie, a w wyczynowych sportach motorowych próżno ich szukać (zaraz ktoś powie ze ktoś tam kiedyś cos próbował - niech wymieni obecnie jakiś bolid F1 albo auto WRC z dieslem).

  • Gość: Sernug

    0

    Polska- murzynskie panstwo w europie

  • Gość: lechutek

    0

    Bardzo dobrze, ze była afera dieselgate-Niemcy sprzedadzą nam taniej diesle. I z tej okazji nalezy skorzystac - ale w Niemczech nie kupujemy diesla niemieckiego tylko koreańskiego, bo jest 2x zywotniejszy i bezawaryjny i tańszy. I jezdzimy 10 lat spoko. Tak zamierzam zrobic w 2018 r. 8-letni genialny diesel z Korei za 3000 E i 10 lat spokoju. do tego zero rdzy!

  • Gość: MaTT

    0

    Przecież udowodniono w Krakowie w " Dniu bez samochodu" kiedy na ulice miasta nie wyjechało prę tysięcy aut że nie miało to absolutnie żadnego wpływu na monitorowany stan jakości powietrza. przyznał to sam rzecznik m. Krakowa.
    O co więc chodzi? Znowu forsujecie tezę - podobnie jak z wpływem człowieka, na globalne ocieplenie - że to samochody tworzą smog?

  • Gość: liczi

    0

    Mechanicy od TDI juz zacierają ręce. Będą mieli z kogo kasę zdzierać.

  • Gość: gnago

    0

    Smog nie jest winą disli w autach osobowych a i ciężarówki też nie . A ostatnie badania donoszą że diesle produkują mniej gazów cieplarnianych na jednostkę mocy niż benzyniaki

  • az555

    0

    koszty zwrócą się Niemcom w 3 lata (export leków onkologicznych na wschod)

  • borsuk07

    0

    a wystarczy uchwalić zakaz sprowadzania samochodów nie spełniających norm spalin i ich przestrzegać.

  • Gość: Ogrodnik 03

    0

    Skoro niemcy wymienią samochody na nowsze to analogicznie i w polszcze zostaną chociaż po części wymienione. A może i unas jakieś dołaty chociaż do syrenki no może ostatecznie mał fiat

  • Gość: mck

    0

    Panie redaktorze - co to jest ta firma VAG? Ja takiej nie znam i google też.
    A skoro mowa o aferze to może chodziło o koncern Volkswagen?

  • Gość: Jan Polak

    0

    To Niemcy będą wymieniać te auta? A jak wygląda Niemiec? Jaki ma kolor skóry?

  • fleshless

    0

    ale polskiemu przeciętnemu dziado-sebkowi zwisa jakaś tam ekologia
    jemu dobrze jest ze sprowadzonym z niemieckiego złomowiska paskiem w dizlu

  • blablick

    0

    Ten trujący złom nie trafi do PL w całości. Nie będzie miał kwitów.

  • fackir

    0

    bzdury. aut zezłomowanych za dopłatę nie można było rejestrować w PL. zapewne tak samo będzie teraz. i naprawdę wielka szkoda.

  • Gość: pilot

    0

    Generalnie cały transport towarów (łącznie z morskim gdzie spalane są najgorsze frakcje tj, mazut bez katalizatorów) dieslem stoi. Uwierzę jak wprowadzą elektryczne ciężarówki z pantografami.

  • Gość: liczi

    0

    Będzie jeszcze więcej trucicieli na drogach. Dawajcie je wszystkie! Niech kopcą, śmierdzą (bo przecież u nas najpierw wycina się DPFy, a potem dopiero robi gruntowny przegląd), trują nas wszystkich. Jednak to jest nieistotne, bo przecież trzeba się pochwalić przed sąsiadem, że nowy bolid przed stodołą stoi.

  • Gość: Janusz

    0

    Fajno, wkoncu wymienię swego klekota 25 letniego na coś nofszego jakiś dobry 10 letni Passat i będę jak król na osiedlu, Pod biedrą bedą mnie miejsca ustepywac.

  • bartekgryko

    Oceniono 4 razy 0

    nie jest żadną tajemnica, że dla srodowiska koszt wyprodukowania i korzystania z samochodów elektrycznych jest wyższy niż użytkowania istniejących benzynowych, diesli czy wyprodukowanie nowych. A jednak daliśmy się omamić także takiej propagandzie jak tu.

  • Gość: Janko

    0

    A może Polakom dać od 8tys do 40 tysięcy złotych na nowe samochody?!?! Wtedy problem częściowo zniknie?

  • Gość: qaz

    Oceniono 4 razy 0

    niemiec jeżdzi nowym autem 5 lat, potem bierze go polak który jeździ nim 5 lat a potem bierze go ukrainiec......

  • Gość: Wasyl

    Oceniono 6 razy 0

    Uwolnić cenę produkcji diesla a zobaczymy jakie miny będą mieli ci którzy nimi jeżdżą. Wiadomo nie tak od dawna że paliwa do diesla są bardziej szkodliwe dla środowiska . Po co sztucznie utrzymywać cenę tego produktu. Kto by chciał taki złom ściągać do kraju, a potem stoją takie słomy na parkingach blokują miejsca. To tylko młodzi zapatrzeni w ten samochód i dla nich praca tego silnika to rarytas choćby z rury dymił jak nieboskie stworzenie.

  • kmarcel

    Oceniono 2 razy 0

    Dali nam za darmo czołgi, to mogli by dać za darmo samochody. Podziękujemy? hehe. Pewnie wypomnimy im wszystko i wyciągniemy nacjonalistyczna szabelkę.

  • Gość: igor

    Oceniono 2 razy 0

    wmawianie ludziom , ze diesel jest bardziej szkodliwy niż benzyna to tylko kolejny element propagandy , żeby rozkręcić koniunkturę na elektryki. Tylko czy przy produkcji baterii nie wydala się dwutlenku węgla do atmosfery? Czy składowanie zużytych baterii i ich nierecyklingowalnych elementów będzię darmowe i nie będzie niosło zagrożenia? zdecydujcie sami.

  • Gość: igor

    Oceniono 2 razy 0

    wmawianie ludziom , ze diesel jest bardziej szkodliwy niż benzyna to tylko kolejny element propagandy , żeby rozkręcić koniunkturę na elektryki. Tylko czy przy produkcji baterii nie wydala się dwutlenku węgla do atmosfery? Czy składowanie zużytych baterii i ich nierecyklingowalnych elementów będzię darmowe i nie będzie niosło zagrożenia? zdecydujcie sami

  • Gość: amano

    Oceniono 2 razy 0

    wmawianie ludziom , ze diesel jest bardziej szkodliwy niż benzyna to tylko kolejny element propagandy , żeby rozkręcić koniunkturę na elektryki. Tylko czy przy produkcji baterii nie wydala się dwutlenku węgla do atmosfery? Czy składowanie zużytych baterii i ich nierecyklingowalnych elementów będzię darmowe i nie będzie niosło zagrożenia? zdecydujcie sami

  • Gość: kontra.punkt

    0

    Jestem coraz bardziej przekonany o tym, że Polska została przyjęta do UE by stać się śmietniskiem Europy. Bez względu na to kto rządzi, można do Polski przywozić zużyte, wyeksploatowane rzechy, które zaśmiecają powietrze, parkingi i ruch uliczny. Dlaczego ruch uliczny? Ano dlatego, że w czasie mrozów lub upałów bardzo często pojawiają się korki spowodowane tym, że jakiś stary samochód nagle odmówił posłuszeństwa. Tylko nie piszcie, że Polaków nie stać na nowsze samochody. Rosjanie są ponoć biedniejsi, a mimo to, funkcjonuje u nich zakaz sprowadzania samochodów starszych niż 6 lat i jakoś ludzie jeżdżą. Co więcej, skutek zakazu jest taki, że fabrycznie nowa łada kosztuje ok 24 000 PLN.

  • Gość: lechutek

    0

    Mam diesla z Niemiec, ale nie jest to VW czy Audi. Są lepsze diesle=bezawaryjny-ostatnie 3 lata bez jakichkolwiek napraw!

  • Gość: Olo

    Oceniono 2 razy 0

    Cyt:
    "Niemniej, maksymalna stawka ma wynieść aż 10 tysięcy euro – za auta wielkości Audi Q7 i Volkswagena Touarega. "
    Przykład nietrafiony. Oba te auta nie występują w wersji benzynowej ani alektrycznej. Co prawda Q7 ma w swojej ofercie dziwoląga- hybryde TDI ale przecież to dalej diesel,

  • grzegorzsrx

    Oceniono 8 razy 0

    ponad milion syfiastych diesli z niemiec bedzie trulo polaczkow przez kolejnych 20 lat , poniewaz polaczki sa zdania ze mozna miec ciastko i zjesc ciastko , czyli nikt nie chce na raka umierac ale kazdy chce syfem-dieslem pomykac . sorry te pokolenia ktore tak mysla musza poprostu wymrzec , najlepiej na raka.

  • takito.ataki

    Oceniono 12 razy 0

    W roku 2009 POlska była jedynym krajem UE w którym nie było dopłat za złomowanie starych samochodów. Nawet "biedni" Grecy zdobyli się na taki gest. A utyskujących na kilkuletnie samochody z Niemiec dyskretnie pytam, jakie normy Euro spełniają nastoletnie rzechy, które jeżdżą po polskich drogach . Dzięki POlityce zielonej wyspy, średni wiek samochodu w Polsce to 13 lat.

  • Markus Q.

    Oceniono 14 razy 0

    Nie piszcie głupot - te stare diesle nie trafią do Polski i innych krajów lecz zostaną zezłomowane! Proszę czytać niemiecka prasę !

  • Gość: PASSAT

    Oceniono 1 raz -1

    A co na to barbarzynstwo Unia ?
    a , zapomnialem , ze Unia to Niermcy , a co dobre dla niemcow , dobre dla reszty tego sowchozu.

  • Gość: luzefina

    Oceniono 5 razy -1

    Ch.j dupa i kamieni kupa

  • tadian

    Oceniono 2 razy -2

    Mordujcie dalej swoje dzieci spalinami.poloczki

  • Gość: MY NIEMCY

    Oceniono 8 razy -2

    Nie sprzedamy wam ani sztuki, wszystko na zlom. smord z Polski przywiewa do nas pozniej zimny wschodni wiatr.
    Gute Nacht Polen.

  • Gość: lolek

    Oceniono 7 razy -3

    Drodzy ekolodzy porównajcie sobie faktyczne spalanie aut benzynowych i diesla i przeliczcie normy emisji do tego spalania. Trochę matematyki nie zaszkodzi nawet Wam. Dla porównania 2,0 diesel ok. 150KM w mieście spala jakieś 8- 8,5 litra ON, benzynowy o tej samej pojemności i zbliżonej mocy ok. 11,5 - 12 litrów benzyny. Spalania katalogowe tych aut to Diesel 6,5 litra benzyna podobnie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX