Komentarze (60)
Range Rover Velar - test
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • jack_flash

    Oceniono 10 razy 0

    Kto majac wolne 500k bedzie sie bawil z dieslem? A co diesel, to oszust wynikow zawartosci zanieczyszczen w spalinach.

  • foreksfxx

    Oceniono 12 razy 0

    Buahahaha, po 3 latach to gowno bedzie warte 150k, po 6 latach 80k i nikt nie bedzie tego chcial brac, bo 3/4 rzeczy juz nie bedzie dzialac, a wymiana zarowki w tym aucie kosztuje z 5k zlotych.

  • Gość: Janek

    Oceniono 2 razy 2

    Marny test...a własciwie opis.
    Moim zdaniem Velar zasługuje na zdecydowanie obszerniejszą relację.
    W artykule nie ma ani jednego zdjęcia wnętrza testowanego egzemplarza. Prosiłbym również o więcej zdjęć tylko nie z materiałow prasowych a z testów. Tylko tyle i aż tyle.

  • Gość: szowin

    Oceniono 2 razy 2

    Wygląda super. W środku - zbyt futurystycznie, wolę klasykę z poprzedniej wersji RR Sport. Deska rozdzielcza, zwłaszcza główny panel - nieprzyjemna w dotyku; jak napisaliście: może lepiej by było z mniejszym napięciem skóry. Zrobiło się bardziej plastikowo, w kierunku BMW X6 (kwestia gustu). Silnik - o wyborze najsłabszego zapomnijcie, nie daje rady do masy 2 t. Kolejny diesel 240 kM kosztuje bazowo 280 tys zł. Najlepszym jednak wyjściem jest 3-litrówka. NIC nie dają turbiny! Samochód przyspiesza ale ewidentnie się męczy. Mówię o najsłabszym silniku. 3-litrówka nie ma z tym kłopotu. Jest zapas mocy, nie wyje, no i brzmi elegancko. Aha, kto pisze takie bzdury, że auto ma prawie wszystko? Ma, ale ZA DOPŁATĄ (wszystko, począwszy od dywaników); cena wzrasta wtedy o jakieś 100 tys zł. W zależności od potrzeb klienta. Podsumowując: fajne auto dla kobiety, z 240 km, dla rodziny sugeruję Sporta lub Discovery (ale też nie z najsłabszym silnikiem bo to porażka). Wiem, jeździłem. No i stosunek ceny do jakości jest kiepski (to nie jest bezawaryjna Toyka). Pozdrawiam.

  • Gość: ecofresh

    Oceniono 3 razy 3

    A samochod zastepczy dają?

  • aequos

    Oceniono 7 razy 3

    i co ekolodzy, diesle są przezłością? haha..... szara masa ma jezdzic eko-badziewiem a diesle będą dla wybranych ( nie bez powodu nawet limuzyna Trumpa to diesel)

  • Gość: rew

    Oceniono 6 razy 4

    To gdzie ten test?

  • Gość: tester

    Oceniono 7 razy 5

    Właśnie dziś będziemy testować inny egzemplarz. Ze słabszym dieslem 240KM, ale z wyposażeniem podobnym jak FE. Stoi pod oknem, w kolorze błękitni szarym z jasną tapicerka w środku. Nawet jak jest wyłączony wygląda bajecznie. Prostota i elegancja. Mozna sie czepiać ceny, ale tak naprawdę kosztuje podobnie co konkurencja z Bawarii, czy ze Stuttgartu. Jutro dam znać jak pierwsze wrażenia!

  • e50504

    Oceniono 21 razy 7

    Wygląda koncepcyjnie xD Kogo wy tutaj zatrudniacie?

    Nawet ładny, trzeba przyznać, natomiast należy liczyć się ze spadkiem wartości na poziomie 100000 zł rocznie, przy czym za samo wyjechanie z salonu będzie -150000. Nie jest rzadkim widokiem stojący w komisie 5 letni Range Rover za mniej niż 100 tysięcy.

    Awaryjność i koszty serwisowania to już klasa sama dla siebie :D

  • Gość: Cefal

    Oceniono 9 razy 7

    Redaktor nie wspomniał o konkurencji. BMW X4 i X6. Merc GLC Coupé i GLE coupé. Bo Velar wpasowuje sie sprytnie miedzy nie. Tak Bryci widza coupé. I to jest DESIGN a nie niemieckie pokraki. Zupełnie jak angielskie buty czy garnitury. Cudo! McGovern doprowadził aktualną estetykę RR do perfekcji.

  • kocurxtr

    Oceniono 16 razy 8

    eee do dupy ...
    brakuje mi tam zakrzywionego samsunga 60 cali OLED ...
    no i bałym się tym forsować krawężnik...

  • hiszpan25

    Oceniono 17 razy 13

    hehe niemal 2t wagi , naped na 4 kola, aerodynamika cegly i spalanie 6.4l/100km... a ja bede nastepnym papiezem :)

  • Gość: koncept

    Oceniono 26 razy 16

    "Wygląda koncepcyjnie"
    a piszący jest idiotą...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX