Opel Insignia w dwóch nowych odmianach! Uterenowione kombi i wersja premium

Ledwie tydzień temu Opel pokazał 260-konną Insignię GSi, a dzisiaj możemy Wam pokazać kolejne dwa wcielenia modelu. To uterenowione kombi Country Tourer, a także bogato wyposażona linia Exclusive.

Opel Insignia Country Tourer

Zaczynamy od Opla Insignii Country Tourer, czyli uterenowionego kombi. Auta tego typu to odpowiedź producentów na szaloną popularność crossoverów i SUV-ów. Podobne modele w swojej ofercie ma np. Volkswagen - to Passat Alltrack i A4 Allroad.

Country Tourer to pakiet offroadowych dodatków. Insignia jest podwyższona o 20 mm i w standardzie wyposażona w napęd 4x4 i adaptacyjny układ jezdny FlexRide. Dodatkowo, zawieszenie zostało wzmocnione, a zderzaki i nadkola wyposażono w dodatkowe osłony. Nie zabrakło też charakterystycznego makijażu, który ma upodobnić kombi do crossovera.

Oficjalna prezentacja uterenowionego kombi odbędzie się we Frankfurcie. Auto zadebiutuje z dwoma dwulitrowymi silnikami - 260-konną benzyną i 170-konnym dieslem. Później do oferty ma dołączyć benzynowy silnik 1.5 o mocy 165 KM. Na razie poznaliśmy cenę Insignii Country Tourer na rynku niemieckim - to wyjściowo 34 885 euro, czyli ok. 148 tysięcy złotych.

Opel Insignia Exclusive

Opel Insignia ExclusiveOpel Insignia Exclusive fot. Opel

We Frankfurcie zobaczymy także Insignię w wydaniu Exclusive. To większa nowość niż Insignia Country Tourer, której zdjęcia już widzieliśmy. Program Exclusive ma dawać możliwość bardzo szerokiej personalizacji Insignii. Przed oficjalną prezentacją dowiedzieliśmy się przykładowo o wyborze koloru nadwozia i akcentów we wnętrzu "jaki tylko klient sobie wymarzy" czy pakiecie Black, w skład którego wejdzie czarny grill, czarne lusterka i czarne obwódki wokół okien. Na liście opcji Exclusive ma znaleźć się znacznie więcej opcji personalizacji niż w zwykłych Insigniach.

Standardem ma być także bardzo bogate wyposażenie - m.in. system multimedialny Navi 900 IntelliLink, duży 8-calowy ekran dotykowy, sporo systemów bezpieczeństwa i reflektory LED Matrix.

Wyjściowa niemiecka cena to 35 885 euro, co w złotówkach daje ok. 153 tysiące.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.