-
-
-
-
Wg mnie taka trasa powinna być trzypasmowa a nie oszczędna, za kilka lat będzie zatłoczona.
Zamiast ekranów należałoby rozważyć wariant z podwójnym lub potrójnym szpalerem krzewów rosnacych do 3 m a ostatni nawet wyżej (głóg, tarnina, mirabelka i inne), zatrzymują śmieci, tłumią hałas, łągodzą skutki zamieci i opadów śniegu a także pozwalają ptaszkom i zwierzątkom na schronienie i gniazdowanie.
Ekrany chronią ale te maszkary wzdłuż polskich dróg mogą się przyczynić do wypadków, jedzie się jak w tunelu, podmuchy wiatru niejeden raz spowodowały zjazd na drugi pas co sam widziałem wiele razy, szczególnie zimą to bardzo niebezpieczne dla mniej wprawnych lub przesadzających z prędkością. -
-
S17 Garwolin-Lubelska będzie oddany w III/IV kwartale 2019 (miał być w II, ale jest opóźnienie
A2 Lubelska-obw. Mińska ma być oddany w czerwcu 2020
S2 POW do w. Lubelska ma być oddany w sierpniu 2020
Tymczasem spinający te drogi węzeł Lubelska - pod koniec października 2020. To efekt wielomiesięcznego wstrzymania przetargu na ten węzeł w 2016 r. (kwalifikacja wykonawców-luty, zaproszenie do składania ofert - wrzesień) i przykład braku rozsądnego planowania inwestycji. -
Teraz to już możecie nie budować, bo się wyprowadziłem. Mieszkałem w W-wie 18 lat, często jeździłem kierunku wschodnim i przeważnie było tak, że wydostanie się z Warszawy trwało tyle samo co późniejsza trasa do Lublina (z korkami w Kołbieli, Garwolinie itp). Rekord 11 godzin w listopadzie 2004, ale był atak zimy.
-
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Gość: cysta
Oceniono 16 razy 6
No widzicie Judasze? Wystarczyło 1,5 roku dobrej zmiany aby mieć już zapewnienie połączenia się z Matiuszką Rassiją