Kontrowersyjna reklama Audi. Kobieta jak używany samochód?

Niemiecki producent przygotował mocno dyskusyjną reklamę, którą wyemitowano w Chinach. Falę krytyki wywołało "porównanie" kobiety z używanym samochodem.

W reklamie emitowanej na rynku azjatyckim możemy zobaczyć parę podczas zaślubin. W pewnym momencie matka pana młodego przerywa ceremonię i chwyta swoją przyszłą synową za nos, ciągnie za uszy i sprawdza uzębienie. Na koniec pokazuje synowi znak akceptacji.

Po chwili w kadrze pojawia się Audi Q5, a lektor informuje, że „ważne decyzje powinny być podejmowane z rozwagą”. Hasło reklamuje ofertę używanych samochodów z gwarancją Audi, które przeszły proces certyfikacji.

 

Oczywiście materiał trzeba potraktować z przymrużeniem oka, ale mimo tego w sieci pojawiły się ostre głosy krytyki. Wielu internautów na chińskim portalu Weibo zarzuciło niemieckiej marce, że traktuje kobiety jak samochody z drugiej ręki.

Niemiecki producent nie przejął się krytyką i wyprodukował kolejny klip. Tym razem „inspekcję” przeszedł chłopak.

Czy Twoim zdaniem chiński oddział Audi przesadził?
Więcej o:
Komentarze (8)
Kontrowersyjna reklama Audi. Kobieta jak używany samochód?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • jck12

    Oceniono 5 razy 5

    Btw reklama nie "pije" do płci. Chodzi o statystyki dot operacji plastycznych w krajach azjatyckich. W Chinach "ulepsza" się już psy. W Korei spotkać kobietę bez choćby delikatnej zmiany to jak we Władysławowie latem zobaczyć kąpielówki bez trzech pasków.

  • Gość: none

    Oceniono 2 razy 2

    Pomysł nie jest nowy. Ale BMW zrobiło to lepiej i to już wiele lat temu:
    /www.flickr.com/photos/92697003@N03/12766201495/

  • Gość: polak

    Oceniono 1 raz 1

    To chyba logiczne ze kobieta bez uzebienia lub z defektem musi miec wiekszy posag ktory pokryje koszty naprawy.
    Proste jak drut.

  • jck12

    Oceniono 1 raz 1

    Co na to Kazimiera Szczuka?

  • az555

    0

    Polak jakby wybrzydzał że baba albo auto używane,to byśmy mieli samych kawalerów na hulajnogach

  • Gość: dw82

    Oceniono 2 razy 0

    Pierd...e szkopy. Najpierw reklama audi przed pomnikiem Powstania Warszawskiego, a teraz takie coś. Brak szacunku dla drugiego człowieka, ale trudno się dziwić, podczas II WŚ też zaglądali ludziom w zęby, tylko wtedy wyrywali im złote, uprzednio poczęstowawszy Cyklonem B.

  • Gość: tom

    Oceniono 2 razy 0

    więcej takich reklam.popieram

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX