Głównym rynkiem dla marki Genesis miały być Stany Zjednoczone, ale luksusowe modele pojawiły się też na wybranych rynkach w Europie. Jak donosi magazyn Autocar, od 2015 roku na terenie Wielkiej Brytanii sprzedano zaledwie 50 egzemplarzy modelu Genesis. To zbyt mało, żeby koreańska limuzyna mogła nawiązać konkurencję z takimi tuzami jak BMW Serii 5 czy Mercedes Klasy E.
Przedstawiciele marki tłumaczą, że zapotrzebowanie na samochód z tak dużym silnikiem nie jest w Europie zbyt duże. Genesis był pierwotnie projektowany z przeznaczeniem na rynek koreański i amerykański. Samochód bardzo dobrze przyjął się w Stanach Zjednoczonych, a także na rynku australijskim, gdzie jest sprzedawany w wersji z kierownicą po prawej stronie.
W tym momencie nie są znane dalsze losy marki Genesis na terenie Europy. Niewykluczone, że za jakiś czas producent wprowadzi do gamy kolejne modele, które dużo lepiej poradzą sobie na rynku. W tej kwestii mógłby pomóc przedstawiciel segmentu SUV, który jest w planach, ale zanim pojawi się na rynku minie kilka lat.