Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Ford Transit Custom. Od teraz ostrzejszy wygląd, technologia i oszczędne silniki
Wygląd zewnętrzny nowego modelu nie jest zaskoczeniem, ponieważ mocno nawiązuje do Tourneo Custom - żebrowana osłona chłodnicy, opcjonalne lampy LED do jazdy dziennej oraz lampy ksenonowe. Dużo więcej zmieniło się w kabinie, gdzie producent postawił na jakość i nowoczesne technologie. Pasażerowie mogą się tam poczuć jak na pokładzie samochodu osobowego. Poprawiono jakość plastików, a do tego nie zabrakło praktycznych rozwiązań. Producent chwali się, że w kabinie znajdziemy mnóstwo schowków i uchwytów, które uprzyjemnią użytkowanie samochodu.
Pod maska Forda Transit Custom w nowej odsłonie jest dostępny nowoczesny silnik wysokoprężny EcoBlue o pojemności dwóch litrów. Jednostka oferuje warianty 105, 130 i 170 KM. Inżynierowie zmniejszyli apetyt na paliwo aż o 13 proc., a moment obrotowy w dolnym zakresie obrotomierza wzrósł o 20 proc. Najoszczędniejsza wersja Econetic emituje 148 g/km CO2, a średnie spalanie wynosi 5,7 l/100 km. Najsłabszy, 105-konny wariant jest wyposażony w funkcję Auto-Stop-Start, opony o niskich oporach toczenia oraz system Ford Acceleration Control, który ogranicza prędkość do 100 km/h. Najmocniejsza wersja Sport oferuje 170 KM oraz pakiet zmieniający wygląd nadwozia na bardziej agresywny, a w kabinie są zamontowane fotele częściowo obszyte skórą.
Na pokładzie nie zabrakło systemów znanych z modeli osobowych, które poprawią bezpieczeństwo pasażerów. Transit Custom może być wyposażony w takie systemy jak Traffic Sign Recognition (rozpoznawanie znaków drogowych), Cross Traffic Alert (ostrzega przed pojazdami nadjeżdżającymi z lewej lub prawej strony podczas wyjazdu tyłem), Pre-Collision Assist with Pedestrian Detection (wykrywa ryzyko kolizji z pieszym lub innym samochodem), Adaptive Cruise Control (adaptacyjny tempomat).
-
Jazda na suwak i korytarz życia obowiązkowe od 6 grudnia. Droga do pracy teoretycznie będzie wyglądać zupełnie inaczej
-
Kierowca skody robił zdjęcia policjantom, ci zatrzymali go do kontroli. Okazało się, że jest pijany
-
Bo po co kupować samochód, jeśli możesz go "wziąć" na abonament?
-
Autostrada A2 rusza na wschód. Pierwszy z trzech odcinków między Mińskiem a Siedlcami coraz bliżej
-
TOP30 samochodów osobowych w listopadzie. Toyota Corolla depcze po piętach Skodzie Octavii
- Suzuki wspiera polskich bokserów. Marka rozszerza współpracę z Polskim Związkiem Bokserskim
- Nowe Renault Captur ma pięć gwiazdek NCAP i kosztuje od 66 900 zł
- Kamil Sokołowski na Rajdzie Barbórka - frajda jest najważniejsza
- Opinie Moto.pl: Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro. Na żywo robi jeszcze lepsze wrażenie
- Kiedy zakup hybrydy typu plug-in ma sens? Wtedy, gdy użytkownik będzie pamiętał o jej ładowaniu
Forum
- trzepanie kasy za brak OC (22)
- OT - pytanie o władzę Prezesa NIK (20)
- OT - płacz to chyba jest teraz? (19)
- Ponad 200 osób ginie w Polsce rocznie na pasach (36)
- OT - dziś orzeczenie SN w sprawie "wyroku" TSUE (22)
- Masło orzechowe (36)
- Ferrari 488 GTB od 1-go wlasciciela Full opcja (24)
- Woskowanie samochodów Koszalin (5)
- Jazda testowa - mazda 6 2.5 automat (24)
- [OT} Zakaz handlu w niedzielę - konkurencja (92)
Gość: Bb
Oceniono 3 razy -1
W końcu xenony! To jest temat tak olewany przez wszystkich producentów tego typu samochodów, że od wielu lat jeśli ktoś chciał mieć xenony w takim aucie - był skazany na vw. Ja mam już kolejnego vw m.in. Z tego właśnie względu... To samo w segmencie niżej (caddy, doblo itp.) musiałem kupić caddyego bo nikt inny nie oferuje lamp innych niż zwykle halogeny. A jak ktoś dużo jeździ to porządne światła są podstawą...