Polestar bierze się za nowe Volvo XC60. Ostry wygląd i zastrzyk mocy

W sportowych SUV-ach specjalizują się głównie niemieccy producenci premium, ale z perspektywy polskiego rynku to właśnie Volvo XC60 Polestar jest najważniejszą premierą w segmencie. Polacy kochają ten model

Polestar postanowił podrasować najmocniejszą odmianę nowego XC60. Mowa o wersji hybrydowej T8, w której połączone siły silnika benzynowego i elektrycznego dają kierowcy 407 KM mocy. W standardzie. Polestar nie zdecydował się na drastyczne podbicie mocy, ale 421 KM powinno wystarczyć do dynamicznej, lekko sportowej jazdy. Już 407-konne XC60 przyspiesza do 100 km/h w 5,3 sekundy.

Co więcej, Polestar chwali się współpracą ze specjalistami z Cyan Racing, którzy mają sporo doświadczenia z motorsportu. Polestar i Cyan Racing skupili się na poprawieniu prowadzenia, reakcji na gaz, pracy skrzyni biegów i zawieszeniu. Wszystko, aby "XC60 zaoferowało zupełnie nowy poziom przyjemności z jazdy". Jesteśmy bardzo ciekawi, co się kryje pod tymi słowami. Ale nowe XC60 Polestar zapowiada się naprawdę bardzo dobrze.

Volvo XC60 Polestar 2017Volvo XC60 Polestar 2017 fot. Volvo

Wersja Polestar to oczywiście także agresywny pakiet stylistyczny. W naszej galerii znajdziecie wszystkie dotąd opublikowane zdjęcie nowego, sportowego SUV-a. Niestety, Szwedzi nie ujawnili jeszcze ani jednego zdjęcia wnętrza. Na rewolucyjne zmiany nie ma co liczyć, ale w kabinie powinno się pojawić parę akcentów, które wyróżnią 421-konne XC60 od słabszych modeli.

Na razie cena usportowionej wersji XC60 pozostaje tajemnicą. W Polsce najtańsze Volvo XC60 w wersji T8 kosztuje 273 300 zł, a z pakietem stylistycznym R Design - 283 900 zł. Możemy się spodziewać, że za Polestara trzeba będzie dorzucić jeszcze kilka tysięcy zł.

Czy nowe Volvo XC60 powtórzy sukces poprzednika?
Więcej o:
Copyright © Agora SA