Nowy Ford Mustang dla miłośników klasyki. Oto pakiet Pony

Już niedługo do sprzedaży wejdzie nowy Ford Mustang (auto przeszło lifting), Ford przygotował specjalny pakiet stylistyczny z myślą o miłośnikach klasycznego Mustanga

Pony Package to specjalny pakiet stylistyczny nowego Forda Mustanga, przygotowany z myślą o fanach klasycznych pony carów. Dostępny jest tylko dla bazowej wersji auta, gdzie pod maską pracuje nie 5-litrowa V-ósemka, a słabszy i mniej paliwożerny EcoBoost.

Miłośnicy starych Mustangów od razu zauważą nowy grill z charakterystycznym, oldschoolowym logiem. Z innych nowości, jakie przynosi pakiet Pony, Ford wymienia: 19-calowe, dedykowane tej wersji felgi, logo z tyłu z trzema paskami i kilka pomniejszych stylistycznych akcentów jak np. srebrne obwódki wokół okien i czarne pasy na boku auta. W środku Amerykanie także ograniczyli się do kilku drobnych elementów. Niestety, nie dysponujemy jeszcze zdjęciem wnętrza Mustanga w wydaniu Pony.

Edycja specjalna będzie dostępna już w październiku, od samego początku sprzedaży Mustanga z roku modelowego 2018.

Nowy Ford Mustang w telegraficznym skrócie

Ford Mustang 2017Ford Mustang 2017 fot. Ford

Nowemu Fordowi Mustangowi poświęciliśmy obszerny materiał, do którego wszystkich serdecznie zapraszamy: Nowy Ford Mustang | Ostrzejsza stylistyka, więcej mocy. Tutaj skupimy się tylko na najważniejszych zmianach. Sporo zmieniło się pod maską Mustanga. Ford postanowił lekko podrasować silniki - i EcoBoosta, i V-ósemkę. Obydwa będzie można parować z nowym, superszybkim automatem o 10 przełożeniach. Z oferty definitywnie znika - i tak niedostępna w Polsce - odmiana V6.

Lifting to także zmiany w wyglądzie - auto stało się ostrzejsze dzięki nowym LED-owym reflektorom, mocniej zarysowanym zderzakom i niżej poprowadzonej masce. W środku liftingowa klasyka gatunku, czyli lekkie porządki i materiały wyższej jakości. Warto tu jednak na chwilę zatrzymać się przy 12-calowym wyświetlaczu, który może zastąpić klasyczne zegary, to rozwiązanie inspirowane wirtualnym kokpitem z Audi. Nowy jest także system multimedialny, a lista pokładowych systemów bezpieczeństwa i asystentów kierowcy została poważnie wzbogacona.

Audi R8 V10 Plus | Jak brzmi "Wydech Roku" Moto.pl?

Które amerykańskie, legendarne auto byś wybrał/-a?
Więcej o:
Komentarze (27)
Nowy Ford Mustang dla miłośników klasyki. Oto pakiet Pony
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: znafca

    Oceniono 18 razy 6

    przedliftowe przednie lampy były świetne. Spieprzyli ta sprawę i przód wygląda jakby był upośledzony :/

  • Gość: A

    Oceniono 10 razy 4

    Dla was wszyscy się wzorują na audi i VW.

  • Gość: hhy

    0

    Cos podejrzewam ze za 5, moze 10 lat to bedzie powtorka z Calibry. Calkiem przyjemny pseudosportowy samochod bedzie zdominowany przez "szybkich i wscieklych" w polskim wydaniu...

  • Gość: vito

    0

    sprzedano w 2016 21 000 sztuk.W porownnaiu do milionow innych rzeczywiście ludzie oszaleli.W redakcji G.W. Jak zwykle

  • Gość: Mustang

    Oceniono 10 razy 0

    a może by tak redaktorek napisał, jakie są te nowe silniki (jaka moc) i jakie dodatkowe systemy bezpieczeństwa i asystentów, a nie tylko nadmieniał, że takie coś będzie dostępne. Czy wy wszyscy internetowe pismaki zawszone chodziliście do tej samej szkoły???

  • antoniferdynand

    Oceniono 5 razy -1

    Z ciekawości spytam czy ktoś jeździł 9-10 biegowym automatem i czy to jeszcze na sens? Teoretycznie wydaje mi się że taka skrzynia częściej będzie wybierać odpowiedni w danym momencie bieg niż realnie trzymać go do poruszania auta ale to teoria

  • gnago

    Oceniono 11 razy -1

    Cała Europa oszalała? To sprzedaż idzie w setkach tysięcy egzemplarzy? Czy w dekiel yebło "ałtora", a może ćwiczy się w tworzeniu face news

  • Gość: d_artanian

    Oceniono 5 razy -3

    Czy tylko ja nie widzę nic klasycznego w tym mustangu w porównaniu do przedlifta?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX