Sposób na taniego, modnego SUV-a. Oto Fiat Panda City Cross

Budżetowy Fiat Tipo podbił serca Polaków. Czy Panda City Cross, mieszczuch stylizowany na SUV-a, powtórzy jego sukces?

Fiat rozpoczął przyjmowanie zamówień na Pandę City Cross.

Zgodnie z tym co sugeruje nazwa, City Cross to miejska wersja popularnej Pandy Cross. W przeciwieństwie do niej, City dostępne jest tylko z napędem na przednią oś. Pod maską pracuje benzynowy silnik 1.2 o mocy 69 KM, który parowany jest z ręczną skrzynią biegów. Jesteśmy bardzo ciekawi ceny, bo, znając Fiata, może to być naprawdę korzystna cenowo propozycja. Aktualnie najdroższa odmiana Pandy z silnikiem 1.2 kosztuje 40 900 zł (Longue), do City Cross trzeba będzie pewnie jeszcze trochę dopłacić. Dla przypomnienia, Panda Cross dostępna jest tylko z mocniejszymi jednostkami: benzynowym 0,9 (90 KM) oraz dieslem 1.3 (95 KM).

Fiat Panda City Cross będzie się wyróżniać na drodze modną, offroadową stylistyką. Nie zabraknie masy terenowych akcentów, ale w porównaniu z Crossem, City ma być znacznie bardziej kolorowe. W środku znajdziemy szarą deskę rozdzielczą i wstawki ze skóry ekologicznej.

Fiat Panda City Cross

Przy okazji Pandy Cross City warto przypomnieć lekki lifting z końcówki 2016 r.

W przypadku liftingu Pandy na próżno szukać poważnych zmian w wyglądzie nadwozia. Stylistyka pozostała praktycznie niezmieniona. Klienci będą mogli wybierać spośród dwóch nowych kolorów (czerwony Amore, szary Colosseo) i nowych wzorów felg.

Producent skupił się na polepszeniu jakości materiałów we wnętrzu. Zmieniono wygląd deski rozdzielczej na bardziej nowoczesny i łatwiejszy w obsłudze. Na fotelach pojawiły się nowe wzory tapicerki i kolory. Ilość miejsca nie uległą zmianie. Panda nadal pomieści do pięciu osób i zaoferuje przestrzeń bagażową o pojemności 225 litrów. Na liście wyposażenia Pandy pojawił się nowy system multimedialny Uconnect, który umożliwia komunikację ze smartfonem poprzez specjalną aplikację. Poza tym obsługuje Bluetooth, streaming audio i odczytuje pliki poprzez złącze USB.

Czy Fiat Panda City Cross odniesie sukces na polskim rynku?
Więcej o:
Komentarze (34)
Sposób na taniego, modnego SUV-a. Oto Fiat Panda City Cross
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • fordson

    Oceniono 11 razy 9

    Ani tani, ani modny , ani SUV . . . . wydumka z " offroadową stylistyką " i " masą terenowych akcentów "

  • Gość: Urkides

    Oceniono 17 razy 5

    Coś takiego jak Tipo trafia się fiaciakom raz na 10 lat. A to tu wygląda okropnie.

  • wpm1

    Oceniono 4 razy 4

    O kurczę! Czy tylko fałwejowy gust Polaków jest w stanie ścierpieć włoskie wzornictwo? Zdaje się, że nie są w stanie tego pojąć.

    Ps. Pytanie - Czym różni się golf z 2000 r. od golfa z 2017 r.?

    Odp. - Kolorem.

    Pytanie - Wskaż jak najwięcej szczegółów odróżniających zewnętrznie Skodę Rapid od Skody Oktawii i Skody Superb.

    Odp. - Kolor, kolor, kolor i... kolor.

  • Gość: jdjdk

    Oceniono 4 razy 4

    Ładne, ale niepraktyczne przyciski.
    Poza tym pomysł bez sensu i pewnie będzie drogi.

  • Gość: Dionizos

    Oceniono 12 razy 2

    Produkcję tego auto zabrali z Polski do Włoch NIE KUPOWAĆ w ramach protestu !!!! Teraz niech Włoch bierze ........

  • Gość: W.Olszanski

    Oceniono 1 raz 1

    murzynstwo i pedalastwo kupi....

  • my_kroolik

    Oceniono 1 raz 1

    Chyba komuś w Fiacie się pogorszyło. Zabawka za 70 tys. zł + opcje. Już widzę te tłumy w salonach.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX